關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1581#
發表於 07-10-9 16:02 |只看該作者
呢個問題好多2公婆都會發生,你諗下,點解2公婆咁親返而惡言相向,而且外面既人會好sing好氣

如果c6幫手拿東西,我會講唔該.
如果c6車我返工,落車時我會講唔該.
如果c6提我一d野,我都會講唔該.


係唔該不是應該,係尊重佢囉,如果朋友對你做上述既野你都會野唔該啦,點解唔可以對c6講呢


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:52 硐表
其實我唔知點解對住c6先係咁惡, 咩都要話事, 對第二個唔係咁gar, 好乖好 “順” gar

Rank: 4


679
1582#
發表於 07-10-9 16:02 |只看該作者
我c6都唔會主動ga,我咪嗲吓佢l ,扮咸 ,佢轉頭就肯氹我,你試吓吖 :D
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:55 硐表
你老公都會讚下你講d說話下開心下, c6從來都無

Rank: 8Rank: 8


17382
1583#
發表於 07-10-9 16:05 |只看該作者
唔係wor,係同佢傾傾下計時講ja,因為我真係改左好多ma

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:55 硐表
你老公都會讚下你講d說話下開心下, c6從來都無

Rank: 5Rank: 5


4210
1584#
發表於 07-10-9 16:06 |只看該作者
咁奇怪??八卦問下, 點解你果陣會揀你老公做男朋友 and then 又肯嫁佢??


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:52 硐表
其實我唔知點解對住c6先係咁惡, 咩都要話事, 對第二個唔係咁gar, 好乖好 “順” gar

Rank: 8Rank: 8


17382
1585#
發表於 07-10-9 16:07 |只看該作者
我諗我激好多啦 之前我係一發不可收拾架,d格又衰小小野就黑面架啦

原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:57 硐表
我覺得你地2個都幾燥底架!!(包括我都係 )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1586#
發表於 07-10-9 16:09 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:53 硐表
我又係ar, 上星期先買左2件外套, 1件衫  

HOGANMA: 你平時有無化全妝架????

Rank: 8Rank: 8


17382
1587#
發表於 07-10-9 16:09 |只看該作者
扮咸 我諗衰野tim
扮哭 我隻c6唔work的

原文章由 irenec11 於 07-10-9 16:02 硐表
我c6都唔會主動ga,我咪嗲吓佢l ,扮咸 ,佢轉頭就肯氹我,你試吓吖 :D

Rank: 4


679
1588#
發表於 07-10-9 16:16 |只看該作者
我同你都幾似wor,不過我c6都好火爆 ,我地一嗌交就好大watt,我e+都改咗好多,好多時佢係到嘈,我都唔出聲由得佢,轉頭就冇事:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 16:07 硐表
我諗我激好多啦 之前我係一發不可收拾架,d格又衰小小野就黑面架啦

Rank: 4


679
1589#
發表於 07-10-9 16:21 |只看該作者
哎呀,令你誤解tim,i mean

不過你 扮”咸”,可能work wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 16:09 硐表
扮咸 我諗衰野tim
扮哭 我隻c6唔work的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1590#
發表於 07-10-9 16:25 |只看該作者
我意思對其他男朋友
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 16:02 硐表
呢個問題好多2公婆都會發生,你諗下,點解2公婆咁親返而惡言相向,而且外面既人會好sing好氣

如果c6幫手拿東西,我會講唔該.
如果c6車我返工,落車時我會講唔該.
如果c6提我一d野,我都會講唔該.


係唔該不是應該,係尊重佢囉,如果朋友對 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1591#
發表於 07-10-9 16:25 |只看該作者
女人的通病

原文章由 irenec11 於 07-10-9 16:16 硐表
我同你都幾似wor,不過我c6都好火爆 ,我地一嗌交就好大watt,我e+都改咗好多,好多時佢係到嘈,我都唔出聲由得佢,轉頭就冇事:

Rank: 8Rank: 8


17382
1592#
發表於 07-10-9 16:26 |只看該作者


原文章由 irenec11 於 07-10-9 16:21 硐表
哎呀,令你誤解tim,i mean

不過你 扮”咸”,可能work wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1593#
發表於 07-10-9 16:28 |只看該作者
我唔化妝gar, 只劃眉 + “” “姿” (唔識寫tim)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 16:09 硐表

HOGANMA: 你平時有無化全妝架????

Rank: 8Rank: 8


17382
1594#
發表於 07-10-9 16:29 |只看該作者
不過又咁講,你老公都係難頂既(果日睇落)
慢慢來啦人心肉做......比多d心機啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 16:25 硐表
我意思對其他男朋友

Rank: 4


679
1595#
發表於 07-10-9 16:31 |只看該作者
好鬼多ya做 ,不過好悶唔想做

Rank: 8Rank: 8


17382
1596#
發表於 07-10-9 16:31 |只看該作者
我平時就唔化既,放假先化囉,平時湊囡邊個睇呀


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 16:28 硐表
我唔化妝gar, 只劃眉 + “煙” “姿” (唔識寫tim)

Rank: 5Rank: 5


3212
1597#
發表於 07-10-9 16:31 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 16:02 硐表
呢個問題好多2公婆都會發生,你諗下,點解2公婆咁親返而惡言相向,而且外面既人會好sing好氣

如果c6幫手拿東西,我會講唔該.
如果c6車我返工,落車時我會講唔該.
如果c6提我一d野,我都會講唔該.


係唔該不是應該,係尊重佢囉,如果朋友對 ...


睇黎要跟love love 好好學習, 你以下講的情形, 我隻佬都成日做, 只係欠左我個句 ”唔該” law.

Rank: 8Rank: 8


17382
1598#
發表於 07-10-9 16:39 |只看該作者
有野做咪好囉,好似我咁日日全職上bk好咩

原文章由 irenec11 於 07-10-9 16:31 硐表
好鬼多ya做 ,不過好悶唔想做

Rank: 4


679
1599#
發表於 07-10-9 16:40 |只看該作者
公司冇靚仔,化咗都冇人睇
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 16:31 硐表
我平時就唔化既,放假先化囉,平時湊囡邊個睇呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1600#
發表於 07-10-9 16:40 |只看該作者
其實我都唔知點解gar wor, 可能細細個就識, 識得耐所以又唔捨得分開lor, 其實中間都分開過幾次, 最長一次半年, 個次之後以為真係會分開gar, 係朋友婚禮上見番, 之後去唱k, 可能大家都飲左d, 好似無事咁拖住, 就係咁係番一齊, 之後大家都肯改變, 互相遷就, 所以就決定結婚

但有左小朋友之後就又多左磨擦lor, 我話佢咩都唔幫手, 佢又咩咩咩, 當日大家承諾互相遷就gei事已經忘記得一乾二淨
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-9 16:06 硐表
咁奇怪??八卦問下, 點解你果陣會揀你老公做男朋友 and then 又肯嫁佢??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖