- 在線時間
- 273 小時
- 最後登錄
- 17-11-18
- 國民生產力
- 76
- 附加生產力
- 1059
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-11-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1287
- 主題
- 83
- 精華
- 0
- 積分
- 2422
- UID
- 65393
 
|
Re: 95區家長大都會
yeeli:
多謝呀!! <關懷媽媽>獎我好鍾意.
大女個報告要今日至有, 醫生話時間用咁奈已証明有菌, 所以先至種咁奈, 醫生話希望隻菌變種而有其它藥啱我個女食, 咁我個女就唔駛入院打針.
細女尋日同佢覆診, 醫生話佢雖然只係嘔, 但已算腸胃炎, 所以比左d止嘔藥佢, 醫生仲話之後會轉肚痾, 點知尋日半夜又起身起嘔左一次, 攪到我無覺瞓, 今朝起身就痾左兩次(爛) , 所以比兩個女攪到一頭煙, 終於尋晚自己都病左, 喉嚨痛及周身骨痛, 今朝去左吳文滔度睇醫生 .
你都好勁喎, 一次借八本, 我之前買左d返屋企都仲未睇晒
miholo:
"學林數"都係學習數學一種, 不過學林數就會係文字題, 聽人講上小學學就最啱, 我一陣會落樓下問下, 之後話比你地知丫.
個女尋日派左成績表, d成績我都好滿意, 不過寫字就無咁靚law, 所以響呢 part 失左分, 而我平時就好鍾意自己整d工作紙比個女做, 我會用番學校教過個d題目之後將佢變少少, 始終考試時學校出乜野題目都唔知, 咁樣做就可以多d變化.
其實我係一個讀書唔多的媽咪, 所以都好希望個女可以讀到書, 依家自己真係後悔以前無好好地讀書, 但依家要我再去讀, 我又無咁0既奈力, 我只可做到就係學下普通話同英文併音, 另外最鍾意學就係織冷衫 |
|