關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2839
141#
發表於 07-1-31 15:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Halaha,

ahhh..... about tko ECA & Deborxx topics!

My girl is studying K1.... almost 4!
HALAHA 寫道:
safarimama,

可能係呀.

你個小朋友幾大呀?
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 5Rank: 5


1874
142#
發表於 07-1-31 15:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

safarimama,

我都記得你小朋友應該好細唧.

Rank: 4


988
143#
發表於 07-1-31 23:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
唔好唔開心,你都有,比返個<關懷媽媽> 你好關懷同照顧女女,呢個獎鐘唔鐘意呀,   

今日去圖書館借咗8本關於教小朋友提升學習能力同6歲成長既書,要勤力d睇書,我睇完同大家分享下,
  

Rank: 4


988
144#
發表於 07-1-31 23:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞
哦,咁你小朋友宜家有無係邊到補習開

Rank: 4


988
145#
發表於 07-1-31 23:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Dear all:

想問下各位靚媽有無小朋友學劍橋英語,tko有無好架

宜家有個網上學劍橋英語又好唔好架 thx~

Rank: 3Rank: 3


280
146#
發表於 07-1-31 23:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

多謝妳 ! 幾好呀!
441 是呀, 但我只在上午7:20至7:45才看 及 晚上 6:45-8:00或沒有電視看(都說我老公不準開電視)     我覺得pay house (不記得他叫什麼名好像是此名) 比較多東西看及有用.

Rank: 4


988
147#
發表於 07-2-1 00:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
係囉,play house disney好似多d野,不過我無.

http://disney.go.com/disneychannel/playhouse/mmch/index.html可能你有,比你仔仔入去玩,我個仔好鐘意架

Rank: 3Rank: 3


280
148#
發表於 07-2-1 00:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

請問"學林數"是學什麼 他是一種什麼教學 ?

我也收到3月加入500.00 , 我曾經想過仔仔多學"珠心算"
好像是4-5歲以上開始學, 只是未找到合適.

Rank: 3Rank: 3


280
149#
發表於 07-2-1 00:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli
我都沒有, 我只是下午剛好可以給仔仔在441看到, 他也很鐘意.

妳都很勵害一次過租8本書, 妳平時看書一定很快.
     thks妳多看多了解后告知我們大家.

我剛學完英文併音回來看妳們   我往林慕德學幾好, 最衰他沒有在tko教, 我要都銅鑼灣上課(因仔仔也在此學習) 待女女3歲后上課,今晚課堂是家長的故大家家長談到學校上英文時都發現老師教英文發音有問題 例 "z"
其中一個家長說比華利山(tko)不好之後轉了藍田靈量堂 , 她說很好老師教英文正確發例"h" 連林'r聽了她學兒子讀"h"也說教得好正確, 另一位家長也是靈量堂(香港區)她說不只英文及每隔1-2天便會update電腦有學校上堂之相片看, 真不錯   我都要想一想是否改...

Rank: 3Rank: 3


280
150#
發表於 07-2-1 01:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

妳女女報告明天出,好記得告知我好消息.

其實妳女女真是幾叻叻,   是否遺傳了妳優良品種
平時如何溫書教我 學到一半都好 ! 其實我 從現在才怕上小學他跟不上便      
有時看妳們真很努力地教導及準備升小一, 唉! 有時我會問自己到底希望他們如何呢??
須然心說希望他感快樂地成長及要有良好品德便心滿意足, 但想一想是否這麼容易 ?  

Rank: 4


988
151#
發表於 07-2-1 08:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Good-morning

MIHOLO
我唔係睇得快,係本本都想睇,所以要用阿仔張証幫手借,

嘩,你咁勤力學英文併音,好野        你仔仔都係銅鑼灣上課,係學d乜野架

alkyng
你女女點呀,等你好消息. :wink:

Rank: 4


904
152#
發表於 07-2-1 10:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會


有 ..... 咪叫 " 亞媽激氣補習社 "  

yeeli 寫道:
歌地亞
哦,咁你小朋友宜家有無係邊到補習開
~ 歌地亞 ~

Rank: 5Rank: 5


2422
153#
發表於 07-2-1 10:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

多謝呀!! <關懷媽媽>獎我好鍾意.

大女個報告要今日至有, 醫生話時間用咁奈已証明有菌, 所以先至種咁奈, 醫生話希望隻菌變種而有其它藥啱我個女食, 咁我個女就唔駛入院打針.

細女尋日同佢覆診, 醫生話佢雖然只係嘔, 但已算腸胃炎, 所以比左d止嘔藥佢, 醫生仲話之後會轉肚痾, 點知尋日半夜又起身起嘔左一次, 攪到我無覺瞓, 今朝起身就痾左兩次(爛) , 所以比兩個女攪到一頭煙, 終於尋晚自己都病左, 喉嚨痛及周身骨痛, 今朝去左吳文滔度睇醫生   .

你都好勁喎, 一次借八本, 我之前買左d返屋企都仲未睇晒


miholo:

"學林數"都係學習數學一種, 不過學林數就會係文字題, 聽人講上小學學就最啱, 我一陣會落樓下問下, 之後話比你地知丫.

個女尋日派左成績表, d成績我都好滿意, 不過寫字就無咁靚law, 所以響呢 part 失左分, 而我平時就好鍾意自己整d工作紙比個女做, 我會用番學校教過個d題目之後將佢變少少, 始終考試時學校出乜野題目都唔知, 咁樣做就可以多d變化.

其實我係一個讀書唔多的媽咪, 所以都好希望個女可以讀到書, 依家自己真係後悔以前無好好地讀書, 但依家要我再去讀, 我又無咁0既奈力, 我只可做到就係學下普通話同英文併音, 另外最鍾意學就係織冷衫
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


904
154#
發表於 07-2-1 10:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

保重身體, 你湊兩個好利害啊 ~

alkyng 寫道:
比兩個女攪到一頭煙, 終於尋晚自己都病左, 喉嚨痛及周身骨痛, 今朝去左吳文滔度睇醫生   .
~ 歌地亞 ~

Rank: 5Rank: 5


1874
155#
發表於 07-2-1 10:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我囝囝今日都要去佐敦睇醫生, 之前睇咗羅X球都無用, 有時真係不想下下都要去佐敦睇, 但樓下嗰啲又睇幾次都不好.

見你咁講, 你囡囡都考得幾好呀. 我囡囡學術上-中,英,數都差不多全部係A, 寫字就B, 但係反而係友愛,服從...., 呢啲就係B.

Dear All,

見你地個個都為小朋友做咁多嘢, 我就反而咩都無做到, 夜晚淨係返到去陪佢練下琴, 所以我都要急起直追啦.

Rank: 4


988
156#
發表於 07-2-1 10:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

歌地亞

你女女通常一本功課做幾耐?你可以試下鼓勵方法,我同我仔仔就一齊定立守則,所以佢會記得遵守,功課就要15分鐘完成一樣,咁就有一個卬仔,足十個就有一個$5扭蛋公仔,所以佢做得又快又靚,呢個方法係希望佢覺得做功課係好開心,我自己又會比習作佢做下,到小學就唔洗怕多功課,不過上咗小學就唔可以用呢個方法,我到時會同仔仔一齊再定守則. :wink:

Rank: 5Rank: 5


2422
157#
發表於 07-2-1 10:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

佢其他同班同學仔仲勁呀, 記得舊年priscilla響上學期完左之後拎左個成績獎, 但全年個成績優異獎就落空, 可能其他小朋友發力追過priscilla, 而今年上學期睇番成績表係好過舊年上學期少少, 但今次priscilla就拎唔到個成績獎, 所以我同priscilla講唔緊要下學期我地再努力d追番d成績
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


904
158#
發表於 07-2-1 10:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會


呢個方法幼稚園用過唔 work, 依家小一更加不 work ~ 如果o個日我遲放工, 食埋飯, 要煩氣到 9 點幾先完成, 又要日日上網做中英文, 都已經夠鐘訓, 仲未同亞囡讀課外圖書, 所以佢o個日放學唔做功課, 我真係好激氣.......

[quote]
yeeli 寫道:
歌地亞

你女女通常一本功課做幾耐?你可以試下鼓勵方法,我同我仔仔就一齊定立守則,所以佢會記得遵守,功課就要15分鐘完成一樣,咁就有一個卬仔,足十個就有一個$5扭蛋公仔,所以佢做得又快又靚,呢個方法係希望佢覺得做功課係好開心,我自己又會比習作佢做下,到小學就唔洗怕多功課,不過上
~ 歌地亞 ~

Rank: 4


988
159#
發表於 07-2-1 10:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你宜家咪一頭煙, 你都病咗真係要保重身體,
成績好滿意咁就好    要比d鼓勵佢
我仔仔間幼稚園無成績表,只得評估,真係唔知收成績表係咪好緊張架     

Rank: 5Rank: 5


2422
160#
發表於 07-2-1 10:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Dear all,

我想知你地有無比小朋友學普通話架, 因我本人想個女學, 等佢上學時易d上口, 但我老公就覺得無咁0既必要, 到個時先學都未遲wor.
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖