關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
141#
發表於 06-9-15 23:03 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個女係第一組的,坐在妳個仔附近,佢話好近好近喎!



[quote]
2fungs 寫道:
我亞仔唔知who is Alka,可能佢唔識佢英文名~

Rank: 4


506
142#
發表於 06-9-15 23:06 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

開學前就婆婆+工人姐姐,開學後,就主力姐姐,婆婆有時來睇吓!

Rank: 5Rank: 5


3218
143#
發表於 06-9-15 23:08 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Agneshwh,吾好話你,我都吾知點算?

Rank: 5Rank: 5


1178
144#
發表於 06-9-15 23:10 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

yanyan or bunbun?
我都係yanyan湊放學,(抱住個細仔)
我11月就生,到時可能要求學校比澤烽留學校至3:30/4:00等爸爸/大伯湊放學!
(yanyan好難手抱一個,又推一個)

Rank: 5Rank: 5


3218
145#
發表於 06-9-15 23:11 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞女形容: Thomas坐在kitty前面.而thomas右手邊是個吉位,再隔離就是Alki.

Rank: 5Rank: 5


1178
146#
發表於 06-9-15 23:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你地返工方唔方便上網?
可以考慮裝個ip cam 睇小朋友在家做功課情況~

Rank: 5Rank: 5


3218
147#
發表於 06-9-15 23:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs,你連11月出世BB,共3個小孩? 你好偉大牙.
2fungs 寫道:
yanyan or bunbun?
我都係yanyan湊放學,(抱住個細仔)
我11月就生,到時可能要求學校比澤烽留學校至3:30/4:00等爸爸/大伯湊放學!
(yanyan好難手抱一個,又推一個)

Rank: 5Rank: 5


1178
148#
發表於 06-9-15 23:19 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

肥仔終放知道嘞! (原來唔知Alki個名 even 中/英)

Kittymummy 寫道:
亞女形容: Thomas坐在kitty前面.而thomas右手邊是個吉位,再隔離就是Alki.

Rank: 4


506
149#
發表於 06-9-15 23:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個係'印印'。恭喜晒又做媽媽! 係咪響應財爺生3個所呢?我返工係唔可以上網!所以裝web cam 都冇用!!

[quote]
2fungs 寫道:
yanyan or bunbun?
我都係yanyan湊放學,(抱住個細仔)
我11月就生,到時可能要求學校比澤烽留學校至3:30/4:00等爸爸/大伯湊放學!
(yanyan好難手抱一個,又推一個)

Rank: 4


506
150#
發表於 06-9-15 23:23 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymummy:
妳個女係咪都係第2組?

Rank: 5Rank: 5


1178
151#
發表於 06-9-15 23:23 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唔係偉大,係認命!  
意外呀! 不過都覺咁既意外都中就真係上天安排~
唯有辛苦多幾年~
見咁多小朋友,想個工人專心湊細bbs,唯有自已辛苦d去買餸&煮飯,及主力教大仔。

Rank: 4


506
152#
發表於 06-9-15 23:26 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

小BB係囝囝定囡囡呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
153#
發表於 06-9-15 23:26 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

yes~
agneshwh 寫道:
Kittymummy:
妳個女係咪都係第2組?

Rank: 5Rank: 5


3218
154#
發表於 06-9-15 23:30 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你對yanyan都好好.起碼買餸&煮飯都親力親為.好多人都吾會,比左$3800就用盡.

Rank: 5Rank: 5


1178
155#
發表於 06-9-15 23:32 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

3條kings呀!
比doctor 取笑~
d人又問我有咩'秘方'~

agneshwh 寫道:
小BB係囝囝定囡囡呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
156#
發表於 06-9-15 23:35 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

嘩~你好勁牙,3條kings.第二個仔how old ?真係樂也融融.

Rank: 4


506
157#
發表於 06-9-15 23:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

之前有冇想追個女先?


[quote]
2fungs 寫道:
3條kings呀!
比doctor 取笑~
d人又問我有咩'秘方'~

Rank: 5Rank: 5


1178
158#
發表於 06-9-15 23:38 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

足1yr & 2months!

同doctor 講意外原因,佢話 : 咁難中都中就真係整定啦! (跟住就係咁笑!)

Rank: 5Rank: 5


3218
159#
發表於 06-9-15 23:38 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,你有多少個細路?有無想生多個?

Rank: 4


506
160#
發表於 06-9-15 23:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哈哈!我收工啦!我已經有2個千金,細女18号就11個月啦!我鍾意女,唔追啦!妳又有幾多個?


[quote]
Kittymummy 寫道:
agneshwh,你有多少個細路?有無想生多個?
‹ 上一主題|下一主題