關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
141#
發表於 06-7-7 10:23 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪,

你有無收到風你仔學校會搬呀?
我聽佢地講華小隔離聖瑪加利殺校之後,
個校舍會比你仔學校用喎。
如果係真,咁到時返學放學嗰條小路,
一定交通大混亂!

Rank: 5Rank: 5


1142
142#
發表於 06-7-7 10:23 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我姨甥書費只係900元, 但係佢開學後還有其他書要買, 到時再加其他書,薄費,美勞費等, 都成500元. 現在讀書d費用都好貴. :cry:  :cry:
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


1662
143#
發表於 06-7-7 10:33 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

katiema
恭喜妳女女呀!      

我個仔考得一般咋, 保唔到上學期名次, 咩獎都拿唔到, 希望經過今次佢認真d啦!    

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
144#
發表於 06-7-7 10:38 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我女學恔3年班書費$1102...比上年貴小小    唔算太貴

Rank: 5Rank: 5


1625
145#
發表於 06-7-7 11:26 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽

我個大仔同肥仔媽咪個仔係同一間學校架.

你講呢件事我冇聽過喎   如果係嘅話, 會大概幾時呀  
麟媽媽 寫道:
肥仔媽咪,

你有無收到風你仔學校會搬呀?
我聽佢地講華小隔離聖瑪加利殺校之後,
個校舍會比你仔學校用喎。
如果係真,咁到時返學放學嗰條小路,
一定交通大混亂!

Rank: 5Rank: 5


1625
146#
發表於 06-7-7 11:28 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

chuchu,

我個大仔上,下學期嘅書單加埋都要差唔多$2,000呀   
CHUCHU 寫道:

今日派咗書單,上學期要成$1066.2 好貴呀~~~~
  加埋大囡呀,仲勁呀,好肉尺呀
    

Rank: 4

醒目開學勳章


765
147#
發表於 06-7-7 11:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

上學期書費都要$1,272.2 (已打9折)  :tongue:

Rank: 4

醒目開學勳章


765
148#
發表於 06-7-7 11:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

除了書薄費, 新學年還要買新文具, 除了書包唔駛買外, 樣樣都係$$$  

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
149#
發表於 06-7-7 11:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

唔知呀!因為我地「喉」住嗰個校舍好耐,
呢個校舍將華中同華小分隔左!夾左係中間。
咁琴日有家長係學校傾開,
咁校方有人話比我地用既機會好微,
因為個校舍屬香港天主教區,
我地華小卻有2個辦學團體,所以唔比得我地用,
而呢個校舍會比你地學校咁話囉。
其實你地係咪已經全日制?
如果你地有足夠班房,其實使咩轉校址呢?

AE_bb 寫道:
麟媽媽

我個大仔同肥仔媽咪個仔係同一間學校架.

你講呢件事我冇聽過喎   如果係嘅話, 會大概幾時呀  

Rank: 4

醒目開學勳章


765
150#
發表於 06-7-7 11:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Sanrio 粉絲請留意:

06 Summer 好去處:

Sanrio Summer Fair
日期:  19/07/2006 - 01/08/2006
地點:  UNY 地庫 (近美食廣場)
*全場貨品特價發售

Sanrio Summer Carnival
日期:  02/08/2006 - 08/08/2006
地點: Sogo 9/F 特賣場
*驚喜1: 最新Sanrio 卡通人物精品登場
*驚喜2: 精選貨品特價發售
*驚喜3: 與 Hello Kitty 大合照
*驚喜4: Sanrio 手工教室

Hello Kitty 夏祭加年華
日期:  11/08/2006 - 20/08/2006
地點:  荃灣愉景新城 L1 天幕天堂
*除了大量產品會以精選價發售外, 仲可以同心愛的 Hello Kitty 近距離接觸.....

        

Rank: 5Rank: 5


1625
151#
發表於 06-7-7 12:07 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

學校07年度會轉全日制, 班房應該係夠用, 而且一直以黎都係中,小學係埋一齊, 真係唔知點解要搬, 可能有新構思都未定, 但如果真係搬我諗都要係08年度嘅事掛. 搬去華小隔離, 返學放學果d 校車, 保母車, 私家車.....真係好混亂 [quote]
麟媽媽 寫道:
唔知呀!因為我地「喉」住嗰個校舍好耐,
呢個校舍將華中同華小分隔左!夾左係中間。
咁琴日有家長係學校傾開,
咁校方有人話比我地用既機會好微,
因為個校舍屬香港天主教區,
我地華小卻有2個辦學團體,所以唔比得我地用,
而呢個校舍會比你地學校咁話囉。
其實你地係咪已經全日制?
如果你地有足夠班房,其實使咩轉校址呢?

[quote]

Rank: 5Rank: 5


1142
152#
發表於 06-7-7 12:24 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Charitymami寫道:
Sanrio 粉絲請留意:

06 Summer 好去處:

Sanrio Summer Fair
日期:  19/07/2006 - 01/08/2006
地點:  UNY 地庫 (近美食廣場)
*全場貨品特價發售

Sanrio Summer Carnival
日期:  02/08/2006 - 08/08/2006
地點: Sogo 9/F 特賣場
*驚喜1: 最新Sanrio 卡通人物精品登場
*驚喜2: 精選貨品特價發售
*驚喜3: 與 Hello Kitty 大合照
*驚喜4: Sanrio 手工教室

Hello Kitty 夏祭加年華
日期:  11/08/2006 - 20/08/2006
地點:  荃灣愉景新城 L1 天幕天堂
*除了大量產品會以精選價發售外, 仲可以同心愛的 Hello Kitty 近距離接觸.....

        


Dear Charitymami,

Thanks for information, 我兩個姨甥好鍾意Sanrio 卡通人物, 我舊年都有同佢地去愉景新城 同玉貴狗影相同買野, 佢地都好開心. 今年一定同佢地去.       
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]

Rank: 5Rank: 5


1379
153#
發表於 06-7-7 12:55 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


嘩吓! 個個小朋友d書簿都唔平喎!  :

本來都唔過一千大關,唉! 但係今年要買暑期作業,一向都唔駛做架麻,真殘忍!   而且3年級,仲要買咩系統評估中英數習作添,本本都要成四五十蚊,加埋比多成兩百蚊架  :tongue: 小三真係忙啦,以後d日子一定冇咁梳乎lu.


Charitymami,

哈! 咁我一定去sogo 啦,有hello kitty 拍照,yeah !

Rank: 5Rank: 5


1625
154#
發表於 06-7-7 14:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

chuchu,

你邊日去呀, 等我撞下你先   
CHUCHU 寫道:
Charitymami,

哈! 咁我一定去sogo 啦,有hello kitty 拍照,yeah !

Rank: 5Rank: 5


1936
155#
發表於 06-7-7 17:14 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb 寫道:
chuchu,

我個大仔上,下學期嘅書單加埋都要差唔多$2,000呀    [quote]
CHUCHU 寫道:

今日派咗書單,上學期要成$1066.2 好貴呀~~~~
  加埋大囡呀,仲勁呀,好肉尺呀
    
[/quote]今年真係好似貴咗好多!

Rank: 5Rank: 5


1936
156#
發表於 06-7-7 17:17 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽 寫道:
唔知呀!因為我地「喉」住嗰個校舍好耐,
呢個校舍將華中同華小分隔左!夾左係中間。
咁琴日有家長係學校傾開,
咁校方有人話比我地用既機會好微,
因為個校舍屬香港天主教區,
我地華小卻有2個辦學團體,所以唔比得我地用,
而呢個校舍會比你地學校咁話囉。
其實你地係咪已經全日制?
如果你地有足夠班房,其實使咩轉校址呢?
我哋九月就算小一開始轉全日制都足夠班房有餘, 唔通學校想擴大學校的設施呢? 講真, 我就一啲都唔想搬喇!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
157#
發表於 06-7-7 17:26 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

咁梗係喇!如果你地有足夠班房比上下晝轉全日,
使咩搬喎,留都留比我地呢D 得12個班房用喇!
係呢,你地而家一晝有幾多班架?

肥仔媽咪 寫道:
我哋九月就算小一開始轉全日制都足夠班房有餘, 唔通學校想擴大學校的設施呢? 講真, 我就一啲都唔想搬喇!

Rank: 5Rank: 5


2028
158#
發表於 06-7-7 18:55 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

多謝!!!

你細仔kinder 讀邊班, 你會否帶返學嫁, 唔知我地有冇撞見過呢?

Rank: 5Rank: 5


1379
159#
發表於 06-7-7 20:28 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

katiema, easyma,

我好肯定你地一定見過面,不過唔識姐 因為你地都係送返學,哈!

肥仔媽咪,

你更係唔想搬校啦 要早d起身走多兩步路呀.   

AE_bb,

好呀,睇下撞得你有幾痛,嘻.
等你B女跟錯我返屋企都好呀.

AE_bb 寫道:
chuchu,

你邊日去呀, 等我撞下你先   

Rank: 5Rank: 5


1936
160#
發表於 06-7-8 09:17 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽 寫道:
咁梗係喇!如果你地有足夠班房比上下晝轉全日,
使咩搬喎,留都留比我地呢D 得12個班房用喇!
係呢,你地而家一晝有幾多班架?
我個仔由小一至到依家升小三都見有五班, 不過唔知新小一生有幾多班.
‹ 上一主題|下一主題