- 在線時間
- 21 小時
- 最後登錄
- 08-8-10
- 國民生產力
- 4
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-6-8
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 133
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 137
- UID
- 47746
 
|
Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
hi,EVE'SMUM
原來芙芙(老師咁叫佢 )係你個女
佢返到屋企有冇同你講番食飯既野架,佢第一日
食飯盒嗰陣,唔知係咪唔鍾意食紅米飯,拎完個飯盒
之後坐係個位道喊,喊咗好耐,跟住老師問佢同佢交換
個白飯佢先肯食咋(因為老師都有訂飯盒),因為食遲咗,
所以打咗鐘佢都未食完,老師問佢飽未呀,佢擰擰頭,
可能老師驚佢會喊,所以留响課室陪佢
第二日唔記得係咪紅米飯,不過全部同學企起身念飯前經,
佢坐咗係道冇念到,老師話芙芙要念飯前經喎,跟住老師
見佢開始眼紅想喊咁,所以先冇叫佢念,不個就一路食一路
喊 :-| 跟住嗰幾日好叻,食得好好,但係之後嗰d飯盒有
紅米飯佢都肯食喎 :
由尋日開始要所有學生、義工1:05分一定要離開個課室,
芙芙尋日好叻,食剩咗少少 今日就慢咗,打咗鐘都未食完,
但係佢可能肚餓要食晒d紅米飯 :-| 餸就有剩,我見有d高班
姐姐係道,所以我同另一位家長走先
我想問你點解芙芙而家肯食紅米飯既,仲食晒添
我撩佢講野都唔理我 : |
|