關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

該用戶已被刪除

141#
發表於 06-9-18 20:27 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


8
142#
發表於 06-9-18 21:32 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

你好!
請問英文默書那本GE是否指那本student'sbook.

Rank: 3Rank: 3


147
143#
發表於 06-9-18 21:54 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hi,
Yes, my girl has joined the homework class after school.  You can stay until 5:30 pm.  My girl just start the first day class today.  It cost ~4000 for one term.  A Miss(not from their school) will look after the class.  If you have problem on your homework, you can ask. Then after doing the homework, she said she revised the books herself.
The school bus will have second trip taking the student to nearby MTR station, such as Wong Tai Sin and Kowloon Tong only. So if  you have somebody can look after your girl at home, I don't think joining the class is needed.  Of course, it is a great help for a working mum like me.

lulu媽,
My girl did mention some nice "E E" came to help them during lunch time.  Thanks very much.

Rank: 5Rank: 5


4337
144#
發表於 06-9-19 12:10 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Dear EVE'SMUM, Syliujoe
很多謝兩位的回覆,
我明白了,
我是一位爸爸,
我和太太都要上班,平時很晚放工,要嫲嫲帶放學(座校車),但如果升小一嫲嫲不能她看功課和溫習了(其實今年K3都不可了),如果上輔導班或課外活動後,校車只去地鉄站都不行啊,無可能要嫲嫲每天到黃大仙站帶她回家的,又要再想清楚一吓了!

Rank: 3Rank: 3


137
145#
發表於 06-9-19 17:30 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi各位
你地囡囡覺得d飯盒好味呀嗎
我見好多個都食剩 :-|

Syliujoe
你揾返本數學書未呀:-|

Rank: 3Rank: 3


137
146#
發表於 06-9-19 17:34 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi,barrykan
我女嗰班係默student'sbook嗰本架
barrykan 寫道:
你好!
請問英文默書那本GE是否指那本student'sbook.

Rank: 3Rank: 3


147
147#
發表於 06-9-19 22:52 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽 寫道:
hi各位
你地囡囡覺得d飯盒好味呀嗎
我見好多個都食剩 :-|

Syliujoe
你揾返本數學書未呀:-|


lulu媽媽,
She found it in her school drawer the next day!
I packed lunch for my girl. How about you?  I think you can bring lunch for her every day!

Have you revised the Chinese subject with your girl?
I try to dictate the paragraph with her and found that she missed many words in Chapter 2.  I will try my best tomorrow. "add oil"

Rank: 3Rank: 3


137
148#
發表於 06-9-19 23:16 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe
係呀我拎埋飯盒去學校架.
我都有同個女揾,佢都唔係好熟呀
英文都仲未掂呀
syliujoe 寫道:
[quote]
lulu媽媽 寫道:
hi各位
你地囡囡覺得d飯盒好味呀嗎
我見好多個都食剩 :-|

Syliujoe
你揾返本數學書未呀:-|


lulu媽媽,
She found it in her school drawer the next day!
I packed lunch for my girl. How about you?  I think you can bring lunch for her every day!

Have you revised the Chinese subject with your girl?
I try to dictate the paragraph with her and found that she missed many words in Chapter 2.  I will try my best tomorrow. "add oil"[/quote]
該用戶已被刪除

149#
發表於 06-9-21 19:34 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
150#
發表於 06-9-22 11:15 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM,syliujoe,
其實d啫喱唔係我比架 : 係有訂飯盒d小朋友先
有咋 :-| 其實我派嗰陣都好唔好意思,d小朋友同我
講多謝我都唔知點應佢地
你地都係尋日默中文呀 我問個女識唔識,
佢話識喎 唔知今日有冇得派返黎呢 :-|

Rank: 3Rank: 3


147
151#
發表於 06-9-22 14:00 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hi,
OK啦!聽說老師有提。她們昨天默完老師即改好,要家長sign.
原來看清楚,英默要一星期一次,希望她們應付到!
該用戶已被刪除

152#
發表於 06-9-22 19:48 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


147
153#
發表於 06-9-23 15:49 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM,

是!星期一試默p.3-5默呀!

Same to you. "晚晚放工後,好像打仗!"
I let my girl watching TV until 11;pm.  I think we need to relax some time.
該用戶已被刪除

154#
發表於 06-9-23 20:08 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
155#
發表於 06-9-23 23:18 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
好呀我幫你留意下
EVE'SMUM 寫道:
syliujoe,
唔該晒!好彩你講比我知!唉!我個女抄手冊好似估燈迷咁! 我地平時10點要瞓,所以星期五、六可以夜點先瞓.
呀!講咗耐都未介紹個女你識,亞女叫做悅芙,多多指教!

lulu媽,
下次你去1D幫手,報料我知佢食飯的情況 佢成日話可以食晒盒飯.(難以置信!!!)

Rank: 3Rank: 3


137
156#
發表於 06-9-26 14:31 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi,EVE'SMUM
原來芙芙(老師咁叫佢 )係你個女
佢返到屋企有冇同你講番食飯既野架,佢第一日
食飯盒嗰陣,唔知係咪唔鍾意食紅米飯,拎完個飯盒
之後坐係個位道喊,喊咗好耐,跟住老師問佢同佢交換
個白飯佢先肯食咋(因為老師都有訂飯盒),因為食遲咗,
所以打咗鐘佢都未食完,老師問佢飽未呀,佢擰擰頭,
可能老師驚佢會喊,所以留响課室陪佢
第二日唔記得係咪紅米飯,不過全部同學企起身念飯前經,
佢坐咗係道冇念到,老師話芙芙要念飯前經喎,跟住老師
見佢開始眼紅想喊咁,所以先冇叫佢念,不個就一路食一路
喊 :-| 跟住嗰幾日好叻,食得好好,但係之後嗰d飯盒有
紅米飯佢都肯食喎  :
由尋日開始要所有學生、義工1:05分一定要離開個課室,
芙芙尋日好叻,食剩咗少少 今日就慢咗,打咗鐘都未食完,
但係佢可能肚餓要食晒d紅米飯 :-| 餸就有剩,我見有d高班
姐姐係道,所以我同另一位家長走先
我想問你點解芙芙而家肯食紅米飯既,仲食晒添
我撩佢講野都唔理我 :

Rank: 3Rank: 3


147
157#
發表於 06-9-26 15:50 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM, lulu媽,

我女女當日也有向我提及老師和同學換飯盒的事,雖是小事,但也覺得老師處理得很好,始終她們都是剛升小一,所以很多朋友和親問我是否喜歡這所學校,我都答很滿意。

另外真是很巧,原來芙芙就座在我女女Kelly前面,我問女女有沒有和芙芙玩,她說很想和她玩,但小息時又找不到她,午膳時她又很慢!現在小息她會到小食部買糖食。

昨天回家時告訢我剩下很多飯,我問她原因,她也是說要一時離開課室,所以吃剩很多,但沒有說詳情,LULU 媽,你知原因嗎?

Rank: 3Rank: 3


137
158#
發表於 06-9-26 22:16 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi,syliujoe
真係好橋喎,你個女坐响芙芙前面 不過我就冇
留意到Kelly喎,你個女係咪有訂飯盒架,嗰d飯盒真係
對小一既學生黎講真係大份咗 : 好多都食剩好多,
有d學生剩係食晒d飯餸就剩番好多,或這d餸唔啱佢地
胃口 其實佢地12:30開始派飯,之後念飯前經,跟住
開餐盒食,訂飯個盒好難開,要用义篤開先開倒
咁樣都用咗成5至10分鐘,而家仲要佢地1:05要離開
課室,好似芙芙想食晒d飯就過咗鐘,有d學生想留係課室
做功課都冇時間做 其實我都唔知點解會改時間,
希望佢地適應倒啦

Rank: 3Rank: 3


137
159#
發表於 06-9-27 14:09 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hi,syliujoe,EVE'SMUM
今日老師叫d同學自己睇咗食乜野餐(之前係叫名佢地
出黎攞),有兩三個同學攞錯咗餐,要成12:40先開始食
:-|
EVE'SMUM,
芙芙今日打咗鐘未食完,老師同佢講打咗鐘就要執野走
架la,其實佢好想食埋d飯架,跟住老師問佢飽未呀,佢點點
頭就收野出課室
syliujoe,
Kelly原來自己帶飯既 d份量咁少多數都食得晒
佢都幾鬼馬,成日擰轉頭望我

Rank: 4


526
160#
發表於 06-9-27 15:29 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lu lu 媽媽,

我的女兒是 p.1A, 請問妳也會在午膳時照顧佢地個班呢?


Vivian
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖