關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
141#
發表於 06-6-5 20:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1190
142#
發表於 06-6-6 10:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪&Irenema,

我囡囡在馬循讀小二,是叩門入的。前年我都一樣好徬徨,好彩最後都入到。囡囡當年的portfolio都只有一兩張沒有大作用的獎狀和填寫了在校外學的興趣班如學畫畫和琴,可能因為自行收生及大抽獎都放馬循在第一位,所以有機會面試。現在讀了兩年,覺得馬循都幾重視學生的課外活動,所以你們小朋友在外學了什麼都寫在portfolio裡,是有幫助的。

希望你們順利叩門成功!

Rank: 5Rank: 5


1734
143#
發表於 06-6-6 10:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

oh~早幾年我大抽獎抽中左馬循(第一志願)
不過我竟然唔記得去拎註冊信
放棄左個學位
搞到周圍叩門~最後緊係搵唔到學校啦
為有入左信義=.=

Rank: 3Rank: 3


304
144#
發表於 06-6-6 11:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew_媽咪

"純陽"你叩門成功呀? 不過你係咪應該先去政府派比你個間學校註冊先, 再等吓其他學校會否成功叩門才作決定去邊間讀, 因"純陽" 收叩門位是否有一期限前去註冊都可以呢?
至於你話"純陽" & "泰伯" 兩間其實都差不多, 睇吓邊間近你屋企多d.
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
145#
發表於 06-6-6 11:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
146#
發表於 06-6-6 11:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

揚莉煒媽咪 寫道:
oh~早幾年我大抽獎抽中左馬循(第一志願)
不過我竟然唔記得去拎註冊信
放棄左個學位
搞到周圍叩門~最後緊係搵唔到學校啦
為有入左信義=.=



揚莉煒媽咪
為什麼你甘大頭蝦呀. 甘而家係"信義" 讀得好嗎?
我好似見到"信義"今年小一只開得一班咋喎.
  
^_^

Rank: 5Rank: 5


1734
147#
發表於 06-6-6 11:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma 寫道:
[quote]
揚莉煒媽咪 寫道:
oh~早幾年我大抽獎抽中左馬循(第一志願)
不過我竟然唔記得去拎註冊信
放棄左個學位
搞到周圍叩門~最後緊係搵唔到學校啦
為有入左信義=.=



揚莉煒媽咪
為什麼你甘大頭蝦呀. 甘而家係"信義" 讀得好嗎?
我好似見到"信義"今年小一只開得一班咋喎.
   [/quote]
我搬左喇
所以無再o係果度讀
講真
我仔女原來o係呢一間學校讀得已經唔好架喇
之後先知原來d程度仲要比出面學校低
我都好好彩~因為搬屋而轉校
而家我仔女讀緊基愛
出奇地~基愛o既程度比信義深
但我仔女成績慢慢進步緊
由讀信義成績平均分唔合格
搬左黎基愛由跟唔到~到而家加平均分合格
真係分別太大
仔女仲比以前積極左溫書
我先明白點解d人話~情願搵一間好學校考第尾
都唔好搵一間唔好o既學校考第一喇

Rank: 3Rank: 3


304
148#
發表於 06-6-6 11:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

dear 靖靖 mother  &  2000

今朝一早就去咗"馬循" 註冊, 終於搞掂晒, 可以鬆一口氣.
值得    
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
149#
發表於 06-6-6 11:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
150#
發表於 06-6-6 11:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

揚莉煒媽咪

甘就真係鄧你開心, 最終都搵到間好學校, 好彩你走得快,
因"信義" 今年若果都係收生不足, 政府可能都會殺校.
我之前見到馬鞍山有間叫 "可暉" 嘅學校, 不過今年唔見咗喎? 唔知係咪比政府殺咗呢 ?
    
^_^

Rank: 5Rank: 5


1734
151#
發表於 06-6-6 12:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma
可暉殺左喇卦
我記得早一兩年都話要殺呢一間

Rank: 4


588
152#
發表於 06-6-6 15:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
153#
發表於 06-6-6 21:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,


我今日下午都去馬循註冊了,現在都好安心
  

Rank: 2


62
154#
發表於 06-6-6 22:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


62
155#
發表於 06-6-6 22:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


62
156#
發表於 06-6-6 22:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Yoballma & 2000,

註冊後,真的安心,值得   

你們應會收到學校的暑期活動資料。此外,你們可參加學校的教會在7月19日至23日所辦的聖經班。讓小朋友早些適應新學校環境。去年有小一適度班,但不知今年會否有安排。你們可向成長軒詢問(2605 7155)。

靖靖mother

Rank: 3Rank: 3


304
157#
發表於 06-6-7 11:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
158#
發表於 06-6-7 11:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
159#
發表於 06-6-7 11:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
160#
發表於 06-6-7 11:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖