關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
141#
發表於 06-2-21 16:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

winniecws ,
唔使咁擔心住o既, 等阿仔上左k1先la. 因為好多phonic課程好似都係由k2先開始收架喎, 不過我知interkid好似都有收k1的小朋友, 不過就唔係phonic 個課程lo. 好似係普通英文班, 不過都有教phonic, 我都唔係咁清楚, 你最好打去問下先la. 如果係普通英文班, 應該唔使wait啦, 因為好似係循環咁教架, 隨時都可以俾人插班架, but phonic就唔得lo, 如果你miss左6or7堂就唔好插la. 寧願等佢開新班. 你買左"phonic kids" d教材啊? 我初初都想買架, 不過好似好貴下喎, 又驚阿女睇睇下無隱又唔睇, 所以都放棄左lo.

Rank: 3Rank: 3


226
142#
發表於 06-2-21 17:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

I live in Taikoo!  看到"課外活動"區有好多bad comments 關於"香兒".  ar???
該用戶已被刪除

143#
發表於 06-2-21 21:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2769
144#
發表於 06-2-22 11:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

happyallthetime73
尋晚見到基灣家長,我搞錯左應該係讀西灣河果間,同時問有關情況,原來舊基灣換左好多後生d教師,功課當然有唔係傳聞咁多,教法輕鬆,唔係咁大壓力,果邊愛秩灣年紀大老師比較多,教法比尼間嚴厲d,無法啦,佢地始終要保持全港派band 1最top既學校,唔嚴厲又唔得

Rank: 5Rank: 5


2238
145#
發表於 06-2-22 11:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

dennisivy2002,
係咩, 我無睇到喎, 等我陣間去八下先. 唔知啊, 俾佢考下先lo, 因為真係聽過幾個朋友都話考唔到, 佢o地今年都會再試, 仲話如果今年唔收, 佢o地就放棄咁喎. 咁你8到d咩bad comments啊? 8來聽下..    

Rank: 5Rank: 5


2238
146#
發表於 06-2-22 11:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

happyallthetime73,

係唔係我之前打錯野呢?? 我阿女今年4yr, 讀緊k2, 到今年10月就5yr啦. 佢3yr開始學lo. 宜家咩級都無, 佢一個week返一堂, 30min/堂, 唔知佢每日練幾耐架, 佢一放學返屋企, 開心就彈耐d, 無mood就唔彈架, 我無逼佢, 因為佢都唔使考試, 不過我每日返屋企, 佢就話要彈俾我聽lo, 咁我都好開心架la. 不過都有聽到佢有進步lo, 因為佢每次學完一只曲, 初初彈得好生硬, 第二日再彈返俾我聽, 我聽到係彈得順好多lo. 證明佢有落功夫彈好多次先有咁o既成果lo.     

Rank: 5Rank: 5


2238
147#
發表於 06-2-22 12:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sindy,

你知唔知你阿女學校幾時會派表收生啊? 可唔可以幫我8下. thanks!!  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
148#
發表於 06-2-22 12:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina 寫道:
sindy,

你知唔知你阿女學校幾時會派表收生啊? 可唔可以幫我8下. thanks!!  


根返政府小一入學程序架佢地...........

Rank: 5Rank: 5


2238
149#
發表於 06-2-22 15:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Rank: 5Rank: 5


2238
150#
發表於 06-2-22 15:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sindy,

咁係唔係每年9月先有表law啊? 我係問第一round學校自行收生果d喎...  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
151#
發表於 06-2-22 16:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina 寫道:
sindy,

咁係唔係每年9月先有表law啊? 我係問第一round學校自行收生果d喎...  


政府有張選校form,多數由幼稚園代派的,如有需要可到民政處拎的,有指定交表日,交到學校,學校亦係呢段日期,可能有特別收表時間,最好打去問下先

Rank: 5Rank: 5


2238
152#
發表於 06-2-22 17:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy,

Thank you! but 我仲想問下, 1st round學校自行收生, 都係等政府派form架? 唔係自己去果間心儀小學law表咩..

sorry啊, 我係問題媽媽...  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
153#
發表於 06-2-22 17:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina 寫道:
Sindy,

Thank you! but 我仲想問下, 1st round學校自行收生, 都係等政府派form架? 唔係自己去果間心儀小學law表咩..

sorry啊, 我係問題媽媽...  


第一輪/第二輪,都係政府入讀小一程序既部份,所以都係等政府派表的呀

Rank: 5Rank: 5


2238
154#
發表於 06-2-23 10:46 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy,

thnakyou thank you!!   
我會隨時留意住架la. 唔該晒, 你阿仔係唔係又係今年9月要報小一啊? 咁你係唔係都係諗住報嘉諾撒啊?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
155#
發表於 06-2-23 13:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina 寫道:
Sindy,

thnakyou thank you!!   
我會隨時留意住架la. 唔該晒, 你阿仔係唔係又係今年9月要報小一啊? 咁你係唔係都係諗住報嘉諾撒啊?


no ar, k1 ga

Rank: 5Rank: 5


2238
156#
發表於 06-2-23 15:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy,

oh, i c i c, 咁你有排la. 唔使咁急, 慢慢搵la.    

Rank: 5Rank: 5


1245
157#
發表於 06-2-23 16:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi 各位14網媽媽,

       我想介紹一吓有一間Phonic幾好叫Ready to Learn 係砲台山海峰園附近,聽講幾好。我都諗緊我個有無需要,
because 我個女間學校都有外籍老師敎緊phonic 而且她都幾吸收,但可能我自己本身無學過,硬係驚佢唔多夠,
本來諗住等佢上primary先出去報,但有d家長話上左primary就唔會再敎phonic     唉~~~~ 真係煩

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
158#
發表於 06-2-23 16:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi Sindy,

      我睇番你之前的對話提及你的女兒讀Marymount,
我想問吓佢幾年班 ? 多唔多功課 ? 係咪考試既程度同平
時d功課程度唔多balance    仲有聽講d女仔好"hill"
是否真有其事
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
159#
發表於 06-2-23 16:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

真係唔好意思,唔記得介紹自己添,
我個囡囡今年9月都要加入小學統一派位
大軍,而我又唔係係14網大,所以對呢帶d
學校全無認識,見到你地同區媽媽真係高興
請多多指敎
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
160#
發表於 06-2-23 17:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk 寫道:
Hi Sindy,

      我睇番你之前的對話提及你的女兒讀Marymount,
我想問吓佢幾年班 ? 多唔多功課 ? 係咪考試既程度同平
時d功課程度唔多balance    仲有聽講d女仔好"hill"
是否真有其事


我女讀二年班,功課都ok啦,每日一兩樣,度度都有hill既女仔既......而家d細路個個都係受保護既,唔多唔少都會既,但唔係多數.........
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖