關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2005 培正 K3 高信班家長平台
樓主: 彥彥媽咪
go

2005 培正 K3 高信班家長平台 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


159
141#
發表於 05-11-9 15:33 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

9號仔 寫道:
唔該晒妳呀
如妳所說係上年結業遊藝會度頒架,3個同學仔都係低班【如果冇錯的話,1x低愛+2低信】。如果係老師按照學生"品學兼優"咁揀出嚟的話,係唔係將同級的同學排名次呢?


Maybe I could provide some information.  
Each class will select one student.  They will provide an interview for this 8 students which including: singing, reading, story telling, games with logical thinking, bible etc.  Then they will select 3 from this 8 students.  The students will get the award and HKD300.  浸信會聯會 will give such award in goup for all their  Kinder, primary, Secondary schools and University (Baptist U) each year.

In general, they don't have 同級的同學排名次, but they have ranking within a class.
The students who got the award are smart but they might not have the best academic result in the class as some may not perform well in the interview.

Rank: 5Rank: 5


3326
142#
發表於 05-11-9 15:48 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

emilysin:

OK...let's exchange info after our kids tried the new classes ar...

Flower ==> 呵呵...我個仔咁反斗, 我都唔望盆花"長命百歲"咯...但求都有個樣我睇吓已經於願足矣~~~     



170
143#
發表於 05-11-9 21:22 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
144#
發表於 05-11-10 10:10 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all

Yesterday I saw the flower la....好似大棵過上年個個噃....大彥好 excited about it, excited 到話驚佢會乾成一開水喉就開到成個膠杯都係水....    棵花想唔死都唔得喇....於是我要 lar lar lum 拎去浴室倒番d水出嚟...依家d泥都係好濕架...    希望佢都可以捱多幾日喇~~   

我仲同佢同盆花仔影咗相, 我地打算每日同花花影一張, 記錄低佢嘅生長情況先...   


Hsyhk:

係呀....大彥都有同我講話佢做指揮架....仲成日響屋企表現過我睇...哈哈...都似模似樣架....     


舜錚媽:

你仔仔有冇收到大彥嘅電話號碼字條呀.....佢同我講話禽日比哂同學仔架喇喎~~~   

Rank: 1


22
145#
發表於 05-11-10 12:32 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Last year Ryan's plant was dead on the first day he brought home. Hope this year works. 熙媽 your little one is so funny. I also need to hide the plant away from my daughter

As my 姐姐 will go back to Philippines for a two- week holiday in December. It would be too much to take care of the two monsters ourselves. That's why we decide to visit our relatives at the same time.

彥媽 Ryan put 彥彥's phone no. note next to his pillow.


170
146#
發表於 05-11-11 20:13 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
147#
發表於 05-11-12 23:32 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台


我大彥盆花唔知係唔係因為之前佢淋水淋到佢肚痌咁滯, 今日我發現佢有d葉已經枯黃咗喇....   :cry: 死喇....唔知係咪命不久矣架喇....         

hsyhk:

我細彥係 15/11 2-3pm 交表 (早你 1 round) , 不過我要返工, 所以會叫 bunbun 幫我交.... 照交表時間計我估都應該係 interview 26/11 ga la...希望唔好太晏喇, 因為我個日 2-4pm 要教書架...唔想告假呀... :cry:  :cry:

我今次只幫細彥報三間 : 培正, 宣道, 禮賢     ~~~咁你呢....????

希望我地兩個細仔又可以一齊做同學仔喇~~     


170
148#
發表於 05-11-13 13:28 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
149#
發表於 05-11-14 00:34 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

係呀.....我一向都有響唔同 U 樹教 part time ga....I used to teach business-related subjects, e.g. Management, Marketing, HR Management, Strategic Management 個d囉...     

Rank: 3Rank: 3


111
150#
發表於 05-11-15 12:17 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

你好!

想請問培正D 程度是否好深? 小學係咪傳統教學? 你們的孩子讀得心嗎?

Because I want to try for enroll K1 in 2006

Thanks!

Rank: 3Rank: 3


111
151#
發表於 05-11-15 12:17 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

你好!

想請問培正D 程度是否好深? 小學係咪傳統教學? 你們的孩子讀得心嗎?

Because I want to try for enroll K1 in 2006

Thanks!

Rank: 5Rank: 5


3326
152#
發表於 05-11-15 15:42 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

你細仔 interview 幾點呀...?? Mine is 26/11 11am ar..Rm A306, see if we can meet each other?


megakuk:

To answer your questions:

1) 培正D 程度是否好深? ==> 都唔係...幼稚園算淺, 小學先追得快d

2) 小學係咪傳統教學? ==> P1, P2 活動教學, P3+ 傳統教學?

3) 你們的孩子讀得心嗎? ==> 開心, 我同個仔去考 St Paul, DBS 小一, interview 完佢都話要響培正升小一, 唔去其他 (even 人地收)

另: Because I want to try for enroll K1 in 2006
==> you "want to" ?? 咁即係你 enrol 咗未?? :?:....培幼 2006 係呢兩日收表, 若你未報就冇得報架喇喎

    

Rank: 5Rank: 5


3326
153#
發表於 05-11-15 23:22 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

calling 舜錚媽媽~~~~

我大彥收到信 today 好彩地有得去 DBSPD 2nd interview ar...how about you?  Our 2nd interview 係 22/11, 1:15pm ar....要請假了...大彥話時話返學三年都未請過假架..上次因為去 St Paul 而遲到, 今個月又要請假添... :cry: 佢上次已經 um 我話搞到佢冇咗個個月個"清潔勤學獎"架喇...


all moms:

你地盆花點呀...我就好彩touchwood 仲"健在"...不過都已經好似 dup dup 地咁喇....唔知頂唔頂到落去添呀....     

Rank: 3Rank: 3


111
154#
發表於 05-11-16 00:20 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪,

唔該晒你D資料! 我今早10:30已交表, 只係抱住試吓心態, 因聽聞培正好難入! 如果佢肯收可以有直升小學, 無o甘大壓力! 仲想問吓多唔多功課? 老師好唔好呢?

thanks!

Rank: 1


22
155#
發表於 05-11-16 09:02 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥Well done. We have not received the letter for 2nd interview, probably not.

Ryan's plant is under intensive care. Some leaves have already turned yellow and dried out.

Rank: 5Rank: 5


3326
156#
發表於 05-11-16 09:50 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

megakuk:

Not much during KG's life...but 聽聞 quite lot starting from P1 ga..


舜錚mom:

You wait for one more day la...postman may walk slowly ga ma....

不過我禽日一同大彥講話再帶佢去 DBS 玩, 佢就即刻話要 stay at PC ar...       so this time 完全冇壓力喇.....唔得都算有個交代咯....話哂可以入到"複賽"~~   

禽日我賓賓幫我同細彥入紙報 K1, 佢話原來係上年個張先生同佢辦手續架...佢一見細彥個名同賓賓個樣就認得佢係大彥細佬喇 (因為多數係賓賓湊大彥放學架嘛), 嘻嘻...希望個日 interview 都係見我地識個d老師喇...咁我就放心d咯~~   

Rank: 4

醒目開學勳章


550
157#
發表於 05-11-16 10:08 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

我的小朋友已經讀K1,今年也試試培正,值得嗎?
仲有哥哥讀培正,是否細的必收?


1680
158#
發表於 05-11-16 10:18 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
159#
發表於 05-11-16 11:06 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

happybaby2002:

1) 既然大嘅讀得, 咁當然細嘅都會比佢讀喇...唔係的話接送唔同地方都幾麻煩, 除非你真係揾到一間你認為係好過 PC la...

2) 收大哥 = 收細佬 ==> 唔係必然嘅 (唔係我都唔駛仲要擔心喇... :cry: ), 因為真係有 real case 係唔收, 所以個細嘅唔合作真係神仙都難救....不過 if everything"s OK then should be fine ge~~~


CandyKent:

1) 當年培幼interview每次有幾多位小朋友一齊入課室in架 => 5 in a group

2) 仲有同一時間有幾多間課室都做緊interview ==> can't remember exactly, but 起碼 8 間, or maybe 16 間, 因為佢地有 16 KG rooms ga ma

Rank: 6Rank: 6


7180
160#
發表於 05-11-16 11:08 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥媽
你好嗎    返左新工未呀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖