關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 祖堯天主教小學
樓主: annayee
go

祖堯天主教小學 [複製鏈接]


75
141#
發表於 09-11-5 21:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


123
142#
發表於 09-11-7 10:21 |只看該作者
Joeychai,
我阿仔做左了, 我唔記得係3次或是5次....
我今晚返屋企查左後話你知啦.


原帖由 joeychai 於 09-11-5 21:47 發表
請問, 1C 班, 今個星期英文功課, Pen B 10 要寫幾多次....手冊今次無寫出x 幾多次, 網上又寫 "Pen 10, 13", 無理由寫13次架...問阿仔佢又話唔記得.

Rank: 3Rank: 3


123
143#
發表於 09-11-7 16:13 |只看該作者
係每個詞語5次呀!

原帖由 joeychai 於 09-11-5 21:47 發表
請問, 1C 班, 今個星期英文功課, Pen B 10 要寫幾多次....手冊今次無寫出x 幾多次, 網上又寫 "Pen 10, 13", 無理由寫13次架...問阿仔佢又話唔記得.


75
144#
發表於 09-11-11 14:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


75
145#
發表於 09-11-11 14:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


123
146#
發表於 09-11-13 13:28 |只看該作者
yes. :)

原帖由 joeychai 於 09-11-11 14:38 發表
Thanks....

你仔仔都係讀1c 班呀?

Rank: 3Rank: 3


123
147#
發表於 09-11-13 13:35 |只看該作者
Joeychai,
我剛剛 send 左 PM比你.. 唔知你收唔收到呢? (因為好似傻傻地... 唔肯定出左)

原帖由 joeychai 於 09-11-11 14:38 發表
Thanks....

你仔仔都係讀1c 班呀?


75
148#
發表於 09-11-15 00:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


75
149#
發表於 09-11-15 00:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


891
150#
發表於 09-11-16 11:04 |只看該作者
明早得12度,你地會唔會比小一果D小朋友著長褲呀?

Rank: 4


971
151#
發表於 09-11-16 13:18 |只看該作者
我個女著左對白長襪 + 冷背心係裙裏面 + 白色線外套, 冇計頂住先 !


75
152#
發表於 09-11-16 17:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


75
153#
發表於 09-11-16 17:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


123
154#
發表於 09-11-17 12:13 |只看該作者
我剛剛再發了... 你看看收唔收到...

原帖由 joeychai 於 09-11-15 00:38 發表
沒有收到啊~~

Rank: 3Rank: 3


123
155#
發表於 09-11-17 13:54 |只看該作者
星期六打去校服公司問, 佢地話D校服仲未返到HK, 要18號先返到, 我想星期六自己走上去間校服公司攞都唔得.

結果, 我無問咁多.... 昨天已經比阿仔著長褲&外套.. 阿仔好驚比老師駡, 我唯有跟阿仔講, 凍病左無得返學就大件事了... 阿仔先免為其難肯著長褲咋.

昨晚, 阿仔好開心咁話老師也叫佢地自己著深色長褲... 仲話有小朋友還是薄薄的... 老師要求他們穿厚些呢.


原帖由 joeychai 於 09-11-16 17:28 發表
學校話小朋友可著素色便服回校 (唔好大大隻公仔係中間, 唔好鮮色, 要淨色最好)。 我都係問其他家長先知, 唔問我仔都唔講, 仔話老師有在堂上講過下, 我仔今日已著便服回校。 另問過小二d家長, 明天12度啦, 可著羽絨,  ...


75
156#
發表於 09-11-19 17:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


123
157#
發表於 09-11-20 09:01 |只看該作者
係呀, 係好鬼重, 成個石頭咁, 仲重過我返工部腦.... 有視藝堂... 攞多左野...
所以, 我叫爸爸昨早去學校取校服後才上班... 免得阿仔咁慘.

原帖由 joeychai 於 09-11-19 17:11 發表
今日有校服了...好野!
我仔話...今日書包又重, 仲要拎袋衫, 佢差d 想喊...哈~

(1C 班家長, 有無覺得星期四的書包最重...)


75
158#
發表於 09-11-20 11:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


123
159#
發表於 09-11-20 13:29 |只看該作者
size OK 喎, 係大左少少, 但可以接受... 不過, 我訂校服時剔左大一個碼, 所以大少少, 係正常的....
如果你覺得大, 可以攞去荔枝角換.. 不過小朋友大得快. 大少少, 我覺得無所謂.

原帖由 joeychai 於 09-11-20 11:53 發表
你們校服的size ok 嗎?我覺得校褸好大件....但內裡面抓毛單著又好似岩....你地係咪都係咁呀?我仔個件係22 size....

Rank: 4


891
160#
發表於 09-11-21 22:12 |只看該作者
你地有無發覺洗條運動褲時甩色呀?都係手洗好D啦!件夏季運動衫比佢染左色,唔知點算?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖