- 在線時間
- 35 小時
- 最後登錄
- 10-9-29
- 國民生產力
- 17
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-3-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 106
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 123
- UID
- 20404
 
|
星期六打去校服公司問, 佢地話D校服仲未返到HK, 要18號先返到, 我想星期六自己走上去間校服公司攞都唔得.
結果, 我無問咁多.... 昨天已經比阿仔著長褲&外套.. 阿仔好驚比老師駡, 我唯有跟阿仔講, 凍病左無得返學就大件事了... 阿仔先免為其難肯著長褲咋.
昨晚, 阿仔好開心咁話老師也叫佢地自己著深色長褲... 仲話有小朋友還是薄薄的... 老師要求他們穿厚些呢.
原帖由 joeychai 於 09-11-16 17:28 發表 
學校話小朋友可著素色便服回校 (唔好大大隻公仔係中間, 唔好鮮色, 要淨色最好)。 我都係問其他家長先知, 唔問我仔都唔講, 仔話老師有在堂上講過下, 我仔今日已著便服回校。 另問過小二d家長, 明天12度啦, 可著羽絨, ... |
|