關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 美孚區n1全日班
樓主: ppww
go

美孚區n1全日班 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2856
141#
發表於 09-1-23 23:24 |只看該作者
in 當日,我囡囡都無乜講野,個老師問我佢係咪識晒d
物件的(4樣生果及食物),我話佢係識晒的,又問我阿B
平時講d乜,我話佢乜都識講,我無講大話的,平時阿B
在屋企係開龍 ,講過不停,乜都識講,係講句子的,
但對住其他人佢就唔係好講野,不過當日老師不停話佢好
合作,可能阿B聽話真係叫佢做乜就做乜,而且又肯坐定定.

Rank: 3Rank: 3


248
142#
發表於 09-1-27 12:57 |只看該作者
原帖由 goldenmouse 於 09-1-19 17:04 發表
你好...想問你覺得Talent Workshop點? 現亞b剛上Honey Bee,可能係第一次,所以坐唔定...


我個女返咗幾個月,玩得好開心,但地方始終舊些,Honey Bee 又如何呢?

Rank: 3Rank: 3


248
143#
發表於 09-1-27 13:00 |只看該作者
原帖由 ppww 於 09-1-23 23:24 發表
in 當日,我囡囡都無乜講野,個老師問我佢係咪識晒d
物件的(4樣生果及食物),我話佢係識晒的,又問我阿B
平時講d乜,我話佢乜都識講,我無講大話的,平時阿B
在屋企係開龍 ,講過不停,乜都識講,係講句子的,
但對住其他人佢就 ...


ppww, bloody, bridge,
你哋BB都好叻喎!我囡囡重未有得in喎,如果有,我估佢都唔會在陌生地方講嘢!

Rank: 4


759
144#
發表於 09-1-30 14:03 |只看該作者
原帖由 joanne1231 於 09-1-27 13:00 發表


ppww, bloody, bridge,
你哋BB都好叻喎!我囡囡重未有得in喎,如果有,我估佢都唔會在陌生地方講嘢!


joanne1231,

你有冇打電話去問幾時有得in??我1月中打去問點解仲未通知我去interview,佢地話12月中打過仲留左言不過我冇覆,but 我真係冇聽過佢地嘅message, anyway, 我話麻煩佢地arrange另一個interview, 佢地搞左一輪先安排我2月10日去in. So 你打個電話俾佢地穩陣d


Rank: 3Rank: 3


168
145#
發表於 09-1-30 17:16 |只看該作者
覺得一般la!! 是bb上的第一個playgroup,比佢有機會同其他bb接觸吓lor!!  
...老師不是native eng speaker.... 因為只返左咗兩堂...貪佢近... 如找到其他好的及近的都會試其他...

原帖由 joanne1231 於 09-1-27 12:57 發表


我個女返咗幾個月,玩得好開心,但地方始終舊些,Honey Bee 又如何呢?

Rank: 3Rank: 3


389
146#
發表於 09-2-1 00:49 |只看該作者

回覆 # 的文章

你個囡囡都好叻woo, 肯坐定定〝,我個仔當日interview時,好在整個過程都肯坐定定同開金口,但平時一定冇咁乖,好在合作...
收了我仔仔,我就選讀下午班,因就bb平時的生活習慣,所以讀下午班

Rank: 3Rank: 3


122
147#
發表於 09-2-3 12:43 |只看該作者
恭喜晒呀

原帖由 bridge 於 09-2-1 00:49 發表
你個囡囡都好叻woo, 肯坐定定〝,我個仔當日interview時,好在整個過程都肯坐定定同開金口,但平時一定冇咁乖,好在合作...
收了我仔仔,我就選讀下午班,因就bb平時的生活習慣,所以讀下午班 ...

Rank: 3Rank: 3


389
148#
發表於 09-2-3 15:18 |只看該作者
原帖由 bloody 於 09-1-22 14:11 發表


嘉心又係收左我個仔,不過我多數唔揀佢了,我嫌地方好似唔太乾淨,至於宣美,我會10th Feb interview, 不過聽完你話好難仲要識講好多野就真係唔駛諗。 ...


嘉心真係麻麻,interview時個老師一開始就話今日就知道收唔收,佢話學校好full,要立刻斜$650留立費,當時話收我個仔,我老公唔想俾留位費,我們實在不想bb在這個比起我細細個時讀書的環境更差的幼稚園讀書,而學學費又貴(我細個時都是在公共屋村的幼稚園讀書咋!!!)環境同師資差過宣美很多,而且k1冇資助.......好在冇俾$650.
我有想過,如果宣美唔收,唯有去遠小小,要bb搭校車law!!去寶血幼兒園或者青衣間啟思,兩者k1都有資助,同埋都唔算,但點都唔去嘉心.....實在太差

Rank: 1


6
149#
發表於 09-3-3 07:58 |只看該作者
我個囝囝 21 個月大, 未識講嘢, 咁即係唔使報宣美了。

我去過嘉心睇過, 係舊咗 d, 大家講果間朗思喺邊道呢 ?

係唔係所有 N1 都無學卷資助架 ? Thank you.

Rank: 4


906
150#
發表於 09-3-3 11:47 |只看該作者
原帖由 Tyro 於 09-3-3 07:58 發表
我個囝囝 21 個月大, 未識講嘢, 咁即係唔使報宣美了。

我去過嘉心睇過, 係舊咗 d, 大家講果間朗思喺邊道呢 ?

係唔係所有 N1 都無學卷資助架 ? Thank you. ...


朗思= Think Int'l
係盈暉臺
我個女而家18個月,係Oct 08 in 咗 Think 同收左今年N班,

所有N Class 都無学券
而K1- K3 美孚區有学券只有 宣美同佳寶
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-03-18/charmain.html

Rank: 3Rank: 3


128
151#
發表於 09-3-3 19:20 |只看該作者
Is this playgroup good?

原帖由 yi-sa 於 08-11-18 12:10 發表
荔枝角, 泓景台有15-24個月Music playgroup. 因近美孚, 都算係好方便, 可以考慮下. 我BB 係0705 下個月幫佢報咗. 等上完先再同各位分享.

Rank: 3Rank: 3


248
152#
發表於 09-3-3 20:32 |只看該作者
原帖由 bloody 於 09-1-30 14:03 發表


joanne1231,

你有冇打電話去問幾時有得in??我1月中打去問點解仲未通知我去interview,佢地話12月中打過仲留左言不過我冇覆,but 我真係冇聽過佢地嘅message, anyway, 我話麻煩佢地arrange另一個interview, 佢地搞左 ...


Bloody,
thanks for your encouragement.  I phoned and an interview was arranged on 14/2. My girl is accepted for p.m. session as they claimed that the a.m. session is full!

Rank: 3Rank: 3


248
153#
發表於 09-3-3 20:34 |只看該作者
原帖由 bridge 於 09-2-1 00:49 發表
你個囡囡都好叻woo, 肯坐定定〝,我個仔當日interview時,好在整個過程都肯坐定定同開金口,但平時一定冇咁乖,好在合作...
收了我仔仔,我就選讀下午班,因就bb平時的生活習慣,所以讀下午班 ...


Bridge,
My BB girl is also accepted for p.m. session lu! I agree with U that p.m. session suits for my BB daily schedules.....!

Rank: 3Rank: 3


248
154#
發表於 09-3-3 20:37 |只看該作者
原帖由 frogma 於 09-3-3 19:20 發表
Is this playgroup good?


My girl is 18 months now and I found the content is a little bit difficult for her.  The nurse of Health Centre told that it is not necessary to teach the BB of this age group about the color mixture (e.g. red+blue change to green).  But, some content are OK and interesting.  Anyway, I did not like the large group size (10 persons).  
How old is your BB? If he/she is over 20 months, I think she would be benefit in the group.....

Rank: 3Rank: 3


248
155#
發表於 09-3-3 20:39 |只看該作者
原帖由 goldenmouse 於 09-1-30 17:16 發表
覺得一般la!! 是bb上的第一個playgroup,比佢有機會同其他bb接觸吓lor!!  
...老師不是native eng speaker.... 因為只返左咗兩堂...貪佢近... 如找到其他好的及近的都會試其他...

...


My girl joined Honey Bee now and I found the teacher, Miss CHAN is nice and have heart in dealing with the BBs

Rank: 3Rank: 3


248
156#
發表於 09-3-3 20:46 |只看該作者
]
原帖由 bridge 於 09-1-22 14:55 發表
係呀,真係好難,一開始拿了飛機和巴士,問bb係乜來,第二關又拿d假的食物,共四樣,要bb講出每一樣食物的名....總之,要識講野,唔可以唔識講野,之前識得一個家長佢個b大過我個仔一年,佢話佢個仔識得曬考佢的項目,例如問佢眼眼係邊.... ...

Bridge,
Your son is smart.  My daugher couldn't tell exactly about the fruit.  Also, I found the interview is comparatively difficult with the International Nursery.

http://hk.myblog.yahoo.com/Hei-Lam[/free][free]http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-06-19/hei_lam.html[/free

Rank: 2


51
157#
發表於 09-4-4 12:00 |只看該作者

華景啟思 - N1

有無bb讀過華景啟思N1呢?我見華景啟思係特別平過其他地方既啟思, 有無媽媽知點解呢?好頭痛唔知報宣美好定華景啟思好?比D意見丫唔該!

Rank: 2


78
158#
發表於 09-4-5 22:15 |只看該作者
有冇人聽過/考慮過朗思? 知唔知好唔好? 因為佢真係好近我...

Rank: 4


932
159#
發表於 09-4-7 11:45 |只看該作者
dorajoyce, 我個仔依家13 個月, 有諗報朗思, 唔知幾時可以報名呢 ? 其實我同c6 想阿仔讀根德園, 但根德園冇N1 讀, 唔知阿仔讀完朗思, 入根德園嘅機會高唔高 呢 ?

原帖由 dorajoyce 於 09-3-3 11:47 發表


朗思= Think Int'l
係盈暉臺
我個女而家18個月,係Oct 08 in 咗 Think 同收左今年N班,

所有N Class 都無学券
而K1- K3 美孚區有学券只有 宣美同佳寶

Rank: 4


906
160#
發表於 09-4-7 11:59 |只看該作者
原帖由 karenPC 於 09-4-7 11:45 發表
dorajoyce, 我個仔依家13 個月, 有諗報朗思, 唔知幾時可以報名呢 ? 其實我同c6 想阿仔讀根德園, 但根德園冇N1 讀, 唔知阿仔讀完朗思, 入根德園嘅機會高唔高 呢 ?

...


甘你即係耍報10/11既N班, 耍係今年9月份留意報名日期, Think 只得一天收表.

其實k1 間間都要interview, 咁有讀N class 一定會好D la...
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-03-18/charmain.html
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖