註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:58 發表 KY: 咁HAPPY呀!!! 去左邊間魚一丁呀????? CC: OIC, 咁幾時先有貨呀????
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:13 發表 fun: look look BC9.0 DIA 14 (好似, 明天confirm) 度數:-550 cc: thank you
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-5-21 10:57 發表
原文章由 lky2008 於 08-5-21 10:58 發表 靚女: PM左俾你啦!
原文章由 多利是 於 08-5-21 10:59 發表 青邊鮑要啦, 我上次去相熟的什貨鋪買, 手板仔咁大隻, 講極價都要收我2xx/隻~
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 09:55 發表 fun: 尋日趕時間無等你, 唔好意思!!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 11:03 發表 KY: 唔使咁 喎, 快D同自己/女女申請返張回鄉卡, 到時跟大隊去玩吓啦, 使費一定平過HK.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:56 發表 都有架~~我未去過的!!!!
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 10:57 AM 發表 長隆有野生動物園, 機動遊戲, 大馬戲, 水上樂園 我上年easter去過野生動物園and 睇大馬戲
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 10:46 發表 bc8.5 dia14.2 550 要+1 盒, total lee 個度數要5盒.
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 11:06 發表 我地可以去住祁福新村d 渡假屋, 我上年就住左係碧桂園, 因個屋主搞錯左, 無幫我留祁福新村, 就比左碧桂園我住, 不過要係同佢地一齊, 初初我都好驚, but我已訂晒船飛, 局住去lor 個屋主好好人gar, 間屋好正, 我仔唔捨得走, 成日話想間屋有樓梯
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:03 發表 fun fun: BC9.0 DIA14.2 度數:-400 10 boxes
原文章由 funbabyhk 於 08-5-21 11:08 發表 http://www.hkicons.com/_1441.gif
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 11:09 發表 CC: 盞記~~我媽好似有MEMBER卡, 係咪想買????
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:10 發表 hoganma, 咁你買間有樓梯的屋俾仔仔囉·
原文章由 lky2008 於 08-5-21 11:04 AM 發表 多多: 我覺得好貴呀! 不過煲俾媽咪算啦! 係呢!你張大頭照係咪你仔仔呀?好攪笑呀!!