註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
大宅
原文章由 henrykwok 於 08-5-20 17:58 發表 唉 我都係因為每日有外藉老師教小朋友, 我先選York咋.. 如果唔係我都唔揀佢啦..貪佢貴..
原文章由 Edvychan 於 08-5-20 18:05 發表 洗唔洗問清楚學校呢,學校有mud嘢政策改變,我地d新生家長完全唔知道,咁樣唔係幾好喎。
複式洋房
原文章由 Krystal 於 08-5-20 19:24 發表 喂 ~ 喂 ~ 喂 ~ 攪清楚先 !!! 邊個話 (everyday) 冇外籍老師上課呀 ???
原文章由 Edvychan 於 08-5-22 15:46 發表 我今日打電話去york問過,問吓佢地新學年有mud嘢費用加咗,或者要加另外什麼新費用,佢話k1新生基本上就係學費每月$3000,全年雜費$12xx (已交),茶點費(已交半年),另只需再付全年書簿費約$1700-$2000,之後應該沒有什麼其 ...
洋房
另有全新書及書包平售
民房
原文章由 Krystal 於 08-6-12 14:51 發表 今日收到學校的信喇 ! 我囝囝編左o係 N1C am
原文章由 pcdogxx 於 08-6-12 16:22 發表 嘩.. 咁快編埋班喇.. 好心急呀.. 希望可以同班啦.. 原來爸爸話收到信喇.. 不過佢立下唔記得咩班.. 淨係記得 N1...am... 就係最重要果個唔記得.. 真係激死.. 唯有返去睇左再報俾大家聽啦.. ...