關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 4


961
141#
發表於 08-5-20 17:58 |只看該作者
我都係因為每日有外藉老師教小朋友, 我先選York咋..

如果唔係我都唔揀佢啦..貪佢貴..

Rank: 5Rank: 5


1730
142#
發表於 08-5-20 18:05 |只看該作者
洗唔洗問清楚學校呢,學校有mud嘢政策改變,我地d新生家長完全唔知道,咁樣唔係幾好喎。


原文章由 henrykwok 於 08-5-20 17:58 發表
我都係因為每日有外藉老師教小朋友, 我先選York咋..

如果唔係我都唔揀佢啦..貪佢貴..

Rank: 5Rank: 5


1332
143#
發表於 08-5-20 19:24 |只看該作者
原文章由 Edvychan 於 08-5-20 18:05 發表
洗唔洗問清楚學校呢,學校有mud嘢政策改變,我地d新生家長完全唔知道,咁樣唔係幾好喎。


喂 ~ 喂 ~ 喂 ~
攪清楚先 !!!
邊個話 (everyday) 冇外籍老師上課呀 ???

Rank: 3Rank: 3


229
144#
發表於 08-5-21 12:17 |只看該作者
原文章由 Krystal 於 08-5-20 19:24 發表


喂 ~ 喂 ~ 喂 ~
攪清楚先 !!!
邊個話 (everyday) 冇外籍老師上課呀 ???


轉貼:
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=949656&extra=page%3D2&page=86

各位媽媽,

我見最新通告講現在唔係每日都有外籍老師教英文? 如果真係就有d失望
下年度還要每個月比多$390 什麼活動材料費, 真係無奈:;pppp:

[ 本文章最後由 meldoy2216 於 08-5-1 09:01 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


229
145#
發表於 08-5-21 12:32 |只看該作者
原文章由 Edvychan 於 08-5-20 18:05 發表
洗唔洗問清楚學校呢,學校有mud嘢政策改變,我地d新生家長完全唔知道,咁樣唔係幾好喎。

咪係lor,,, 小朋友要適應新環境已經唔容易, 我最怕到時開咗學, 一陣又唔知轉老師,轉呢樣轉嗰様, 不過個人意見, 我自己就開始揾定一間做後備先..萬一有咩唔對路, 我就會轉...有d學校,已經2nd    enroll 咗, 好多人都會give up 之前hold幾間學校ge位...所以都可以試試.....

Rank: 5Rank: 5


1730
146#
發表於 08-5-22 15:46 |只看該作者
我今日打電話去york問過,問吓佢地新學年有mud嘢費用加咗,或者要加另外什麼新費用,佢話k1新生基本上就係學費每月$3000,全年雜費$12xx (已交),茶點費(已交半年),另只需再付全年書簿費約$1700-$2000,之後應該沒有什麼其他費用要交。課外活動另計。

至於英文堂方面,他們仍然維持每天30mins外籍老師上英文課,其他課堂則中英並用,普通話堂則每星期一堂(半小時),就係咁la

Rank: 3Rank: 3


229
147#
發表於 08-5-22 18:40 |只看該作者
thx ,報料......

Rank: 3Rank: 3


489
148#
發表於 08-5-26 13:44 |只看該作者
整理如下:

學費:$3000/ 月
雜費:$1226/ 年
茶點費:$1770/ 半學期 (有彈性,可以不交)
書簿費:約$1700-$2000/ 年

每天30mins外籍老師上英文課,其他課堂則中英並用,普通話堂則每星期一堂(半小時)

snowB

原文章由 Edvychan 於 08-5-22 15:46 發表
我今日打電話去york問過,問吓佢地新學年有mud嘢費用加咗,或者要加另外什麼新費用,佢話k1新生基本上就係學費每月$3000,全年雜費$12xx (已交),茶點費(已交半年),另只需再付全年書簿費約$1700-$2000,之後應該沒有什麼其 ...

[ 本文章最後由 snowB 於 08-5-26 13:46 編輯 ]
[img align=right]D:\others\babyK.jpg[/img]

Rank: 2


94
149#
發表於 08-5-28 23:18 |只看該作者
各位mama﹕平售以下冬夏季校服,  尤以 *的物品, 有9 成新, 合k1男生穿, 如有興趣, 請pm.

男生


物品
出售件數

校褸*
1

恤衫*
2

長衭*
2

體育運動服
1

灰色羊毛外套*
1

針織T
1

褓吠
1

夏季校服*
3
(有一套95%新, 只穿著十數天)
夏季運動服
2

另有全新書及書包平售

Rank: 5Rank: 5


1730
150#
發表於 08-6-10 18:15 |只看該作者
咁快又6月中la,小朋友就嚟返新學校,真係好興奮又緊張,睇吓幾時得閒,等d小朋友一齊出嚟玩吓呀....

Rank: 1


25
151#
發表於 08-6-12 10:53 |只看該作者
my kid is also studying in York, have
books for N1 and L2, any interests??

Rank: 5Rank: 5


1139
152#
發表於 08-6-12 14:04 |只看該作者
唔知點解突然間呢到變得咁冷清既.. 快d入黎吹下水大家了解下啦..  就黎開學架喇..   

Rank: 5Rank: 5


1139
153#
發表於 08-6-12 14:06 |只看該作者
各位, 快d返黎報到啦..

臻臻............囝囝...0509...am...何文田...edvychan
昊藍............囝囝...0503...am...青衣...天藍
家曦............囝囝...0509...am
Adrian.........囝囝...0616...am
欣晴Anson...囡囡...0504...am
匡匡............囝囝...0510...am...大窩口...hongmimi
子瞻............囝囝...0726...am
子謙............囝囝...0509...am
德建............囝囝...0616...am
綽嫣............囡囡...0504...am
高爾............囡囡...0506...am
Charlotte....囡囡...0501...am
鈞渝............囡囡...0510...am...大窩口...pcdogxx

Rank: 5Rank: 5


1332
154#
發表於 08-6-12 14:51 |只看該作者
今日收到學校的信喇 !

我囝囝編左o係 N1C am

Rank: 5Rank: 5


1425
155#
發表於 08-6-12 15:06 |只看該作者
係呀? 咁快編埋班喇! 好心急呀! 唔知大家同唔同一班呢?


原文章由 Krystal 於 08-6-12 14:51 發表
今日收到學校的信喇 !

我囝囝編左o係 N1C am

Rank: 5Rank: 5


3137
156#
發表於 08-6-12 15:11 |只看該作者
我昨天睇個信箱都未有信,
好心急今晚放工返屋企睇
下會唔會收到信~~
咁快就編班啦!!!
原文章由 Krystal 於 08-6-12 14:51 發表
今日收到學校的信喇 !

我囝囝編左o係 N1C am

Rank: 5Rank: 5


1332
157#
發表於 08-6-12 15:19 |只看該作者
你地都應該呢一兩日會收到.

仲有書單 tim 呀 !

Rank: 5Rank: 5


1139
158#
發表於 08-6-12 16:22 |只看該作者
嘩.. 咁快編埋班喇..  好心急呀..  希望可以同班啦..

原來爸爸話收到信喇.. 不過佢立下唔記得咩班..  
淨係記得 N1...am...  就係最重要果個唔記得.. 真係激死..
唯有返去睇左再報俾大家聽啦..

唔知總共有幾多班既呢?

[ 本文章最後由 pcdogxx 於 08-6-12 16:46 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1332
159#
發表於 08-6-12 16:42 |只看該作者
原文章由 pcdogxx 於 08-6-12 16:22 發表
嘩.. 咁快編埋班喇..  好心急呀..  希望可以同班啦..

原來爸爸話收到信喇.. 不過佢立下唔記得咩班..  
淨係記得 N1...am...  就係最重要果個唔記得.. 真係激死..
唯有返去睇左再報俾大家聽啦.. ...


哈哈~阿爸爸都幾攪笑喎!

Rank: 5Rank: 5


3137
160#
發表於 08-6-12 16:45 |只看該作者
係啦! 我都好心急, 希望可以編埋同一班就好啦!
有埋書單, 係咪即係今個月要交書簿費啦!
原文章由 pcdogxx 於 08-6-12 16:22 發表
嘩.. 咁快編埋班喇..  好心急呀..  希望可以同班啦..

原來爸爸話收到信喇.. 不過佢立下唔記得咩班..  
淨係記得 N1...am...  就係最重要果個唔記得.. 真係激死..
唯有返去睇左再報俾大家聽啦.. ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖