關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 49
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 49 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
141#
發表於 08-2-22 11:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:03 發表

可能今日仲落雨呀.

今朝我係屋企出門口,已經落喇,我帶左umbrella.

Rank: 8Rank: 8


17269
142#
發表於 08-2-22 11:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:04 發表

官塘X駛學院, 係官塘碼頭隔壁.

今分期可分幾多期呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
143#
發表於 08-2-22 11:06 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-22 11:04 發表
咁都OK哦。原來我之前收錯料...現在重可以一次過考一及2號牌,咁又抵哦。

唔知教得好唔好?!?!? 我朋友同事多數去香港X駛學院考, 但遠同埋貴囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
144#
發表於 08-2-22 11:07 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-22 11:04 發表
佢真係辛苦, 祝佢早日康復
[quote]原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 10:51 發表

係啦, 佢自己本身都有情緒病架, 而家仲要個個月返醫院覆診. :sick ...

係呀....:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
145#
發表於 08-2-22 11:07 |只看該作者
come, 個妹妹仔好攪笑, e+先同我講你搵我, 我頭先同雪傾緊.

原來next mon 係staff 優先, 公開要遲幾日.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 10:57 發表
CC: 我留左電話比你 , 剛打去你公司你傾緊電話, 轉頭覆我啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
146#
發表於 08-2-22 11:08 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-22 11:05 發表

今分期可分幾多期呀?

我又無好詳細咁睇, 一陣比條LINK你睇睇, 我仲做左佢D筆試PAST PAPER添!(錯左一半 )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
147#
發表於 08-2-22 11:10 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-22 11:07 發表
come, 個妹妹仔好攪笑, e+先同我講你搵我, 我頭先同雪傾緊.

原來next mon 係staff 優先, 公開要遲幾日.

咁你OK左先話我聽啦, 雪佢有無興趣呀???? KY你呢?????

Rank: 6Rank: 6


8125
148#
發表於 08-2-22 11:11 |只看該作者
cc

哦..唔怪得我call去問我 friend, 佢有aig卡都唔知啦...條友仲同我講, 容x兒concert, 唔係完左好耐啦咩?? 真係....

if 一齊睇, 又fri & sat, 我都有興趣 WOR, 知唔知地點 & 大約係咩日子呀?? :D :D

原文章由 ccbeauty 於 08-2-22 11:07 AM 發表
come, 個妹妹仔好攪笑, e+先同我講你搵我, 我頭先同雪傾緊.

原來next mon 係staff 優先, 公開要遲幾日.

Rank: 8Rank: 8


17269
149#
發表於 08-2-22 11:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:10 發表

咁你OK左先話我聽啦, 雪佢有無興趣呀???? KY你呢?????

我對joey冇興趣。

Rank: 6Rank: 6


8125
150#
發表於 08-2-22 11:13 |只看該作者
come

if..要6xxx, 我又要唸唸先, 咁可能等得移左民, 真係有需要先考lu......

因為外國考好平的, 再唸下, 我呢d又無方向感, 又唔夠眼, 又老老地既, 都好難drive car搵食架啦

Rank: 8Rank: 8


17269
151#
發表於 08-2-22 11:13 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:08 發表

我又無好詳細咁睇, 一陣比條LINK你睇睇, 我仲做左佢D筆試PAST PAPER添!(錯左一半 )

吓,咁我實錯哂啦!我對traffic signals/路牌唔係好識架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
152#
發表於 08-2-22 11:13 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-22 11:12 發表

我對joey冇興趣。

除左JOEY, 我仲幾想睇古巨基演唱會的.

Rank: 8Rank: 8


17269
153#
發表於 08-2-22 11:14 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-22 11:13 發表
come

if..要6xxx, 我又要唸唸先, 咁可能等得移左民, 真係有需要先考lu......

因為外國考好平的, 再唸下, 我呢d又無方向感, 又唔夠眼, 又老老地既, 都好難drive car搵食架啦 ...

我都係一樣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
154#
發表於 08-2-22 11:14 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-22 11:13 發表
come

if..要6xxx, 我又要唸唸先, 咁可能等得移左民, 真係有需要先考lu......

因為外國考好平的, 再唸下, 我呢d又無方向感, 又唔夠眼, 又老老地既, 都好難drive car搵食架啦 ...

唔緊要, 你地慢慢考慮吓啦.

Rank: 8Rank: 8


17269
155#
發表於 08-2-22 11:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:13 發表

除左JOEY, 我仲幾想睇古巨基演唱會的.

呢個啱我喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
156#
發表於 08-2-22 11:15 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-22 11:13 發表

吓,咁我實錯哂啦!我對traffic signals/路牌唔係好識架!

我無睇過佢本書仔, 全部靠估架咋.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
157#
發表於 08-2-22 11:16 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-22 11:14 發表

呢個啱我喎!

如果佢下次又開, 我地約埋一齊囉!?

Rank: 5Rank: 5


1150
158#
發表於 08-2-22 11:17 |只看該作者
間間情況應該都差不多,都幾講運仔..我記得我第1堂個師父都好唔掂,重有小小摸手摸腳。我上完第1堂打電話上去投訴,第2堂換左個楊老師父就好有心機教。中間有堂因為楊師父去旅行叫左個行家替一堂嘩個師父超煩..係唔係都駡重要係我上堂時間去左10幾分鐘廁所,中途太煩我忍唔住叫他收聲唔好係唔係都駡。哈哈之後可能個師父同楊師父講..我考完牌那天楊師父講返比我老公聽。我哥都係跟個楊師父學又係一次過PASS。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:06 發表

唔知教得好唔好?!?!? 我朋友同事多數去香港X駛學院考, 但遠同埋貴囉!

Rank: 8Rank: 8


17269
159#
發表於 08-2-22 11:18 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 11:16 發表

如果佢下次又開, 我地約埋一齊囉!?

當然好啦!(不過唔知幾時)Eason的都啱啱地。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
160#
發表於 08-2-22 11:19 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-22 11:17 發表
間間情況應該都差不多,都幾講運仔..我記得我第1堂個師父都好唔掂,重有小小摸手摸腳。我上完第1堂打電話上去投訴,第2堂換左個楊老師父就好有心機教。中間有堂因為楊師父去旅行叫左個行家替一堂嘩個師父超煩..係唔係都駡重要係我 ...

肥脾: 咁我可唔可以去你果間報名, 指定要搵楊師傅架??????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖