關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
141#
發表於 08-2-11 12:45 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-11 12:23 發表
我係由初一開始, 每日做d, 真係做到我嘔血ar, 尋日做英文writing competition, 做左我成個鐘wor, 又要作, 作c我

我學左love love,冇理我女的 holiday assignment,正係叫快D做好,但我冇check啊!費事激心啦!
今朝我女 我,要去公園玩,我話凍,佢係都話要姐姐帶佢去玩。我問個印印,佢做左daily writing未,佢話未,10點幾先起身,我好興呀! 不過算,俾佢落去玩half an hour,叫佢玩完,lunch完先做,我今日會放下晝陪佢玩,不過都要等佢finish homework first。

Rank: 6Rank: 6


8125
142#
發表於 08-2-11 13:55 |只看該作者
報告下今個新年既行程 :

初一 & 初三 : 團拜

初二 : 下午去了迪欣湖, if 唔係咁凍, 都幾好架...可能泛舟湖上, 影下相咁, 夏天可以再去; 之後去左東涌 outlet, 唔知係未因為新正頭關係, d 鞋好似比平時平咁既

初四 : 上了深圳, lunch 去了沙頭角吃蝦粥 --正 !

之後去左仙湖公園, if 平時去, 無咁多人, 又係一家大小既好去處, 暖返d一家大細再去一次先得 ~  之後去左南山書城, 呢個係我係深圳見既最有規模既書城, 真係可以逛幾粒鐘閑閑地架....原來呢個書城都係位處旺區架, 行前d就係東方雅典spa休閑中心, 對面就有海岸城大shopping mall (內有 jusco), 晚餐於南山小肥羊, 呢間又係旱見8點幾都唔洗等位既小肥羊

今次發現南山其實都好好行, 深係南山書城, 東方雅典, 同埋海岸城都可以唔止行1日, 不過南山好踢腳下, 又唔近福田, 又唔近羅湖, 又無地鐵到, if 深圳灣口岸打的, 就1x-20元內..

Rank: 5Rank: 5


4210
143#
發表於 08-2-11 14:33 |只看該作者
各位, :恭: :喜: :發: :財: ..

今日我仲未開工, 啱啱睇左亞GILL個直播記者會

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
144#
發表於 08-2-11 15:33 |只看該作者
hi, 睇咗成朝醫生( 西醫加跌打), 西醫話好緊要, 腰骨都移位.  跌打話好easy    總之咩都好, 快D  好返就好.

Gill講咩呀 ??



原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-11 14:33 發表
各位, :恭: :喜: :發: :財: ..

今日我仲未開工, 啱啱睇左亞GILL個直播記者會

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
145#
發表於 08-2-11 15:36 |只看該作者
各位有相睇 :
惠州影的全家褔

http://cid-72f8964e2de110cb.spaces.live.com/photos/cns!72F8964E2DE110CB!230/

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
146#
發表於 08-2-11 15:38 |只看該作者
我哋子女仲未做完功課呀, 我囡仲咩都無做就走咗返大陸

原文章由 lky2008 於 08-2-11 12:45 發表

我學左love love,冇理我女的 holiday assignment,正係叫快D做好,但我冇check啊!費事激心啦!
今朝我女 我,要去公園玩,我話凍,佢係都話要姐姐帶佢去玩。我問個印印,佢做左daily writing未,佢話未,10點幾先起身,我好興呀 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
147#
發表於 08-2-11 15:44 |只看該作者
holiday mood 未完, 心情仲未回覆...very

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
148#
發表於 08-2-11 15:45 |只看該作者
KTMA, 星期六call pizza hut得唔得呀 ??

原文章由 ktmami 於 08-2-10 23:41 發表
其實都吾系我整, 佢亞嬸知道我吾系幾惦自已帶一個餸來, 佢個女帶左2個餸來:-

髮菜好市東姑干搖柱 - 亞嬸
牛腩籮白 - 亞嬸女
糖腊骨 - 亞嬸女
蒸魚 - ktma
生菜鮑魚 - ktma
豉油蝦 - ktma
西芹帶子 - ktma
油雞 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
149#
發表於 08-2-11 15:45 |只看該作者


你仲要唔要花旗參呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
150#
發表於 08-2-11 15:46 |只看該作者
KY,  look look.

我今日去街市買咗隻朱腳才10元加入去煲

原文章由 雪文 於 08-2-10 17:14 發表
KY, 姜醋可以俾你呀, 你鍾意食咩多D?  我就鍾意食旦.  我俾一些姜同醋, 你自己返屋企加旦同朱腳好嗎, 呢二樣好快煲二日就入味啦.   

弟婦的姜好似煲得唔夠耐, 仲有辣味. ...

Rank: 6Rank: 6


8125
151#
發表於 08-2-11 15:47 |只看該作者
fun

你幾時先蒲頭?? 你包麵, 係我home過左年啦...我第2轉深圳都返埋來啦....if 唔係 spicy, 相信已食埋啦

另...我 only 買到牛肉味咋, 由於上次係極速去行家樂福, 問埋店員都無海鮮味呀....

[ 本文章最後由 多利是 於 08-2-11 15:51 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
152#
發表於 08-2-11 15:48 |只看該作者
多多, 你細佬有買呀 ??  有我要呀, 唔該晒.

你哋就好啦, 去咗咁多地方. 唉...........我日日困在家里, 明天我約fun, yanma開枱呀



原文章由 多利是 於 08-2-11 15:45 發表


你仲要唔要花旗參呀??

Rank: 6Rank: 6


8125
153#
發表於 08-2-11 15:50 |只看該作者
ky

係呀...問大肚婆拎d薑醋同薑, 返 home 自己加豬腳 & 雞蛋, 浸1, 2日就ok架啦, 我99 home 久唔久就煲下, 佢煲左, 我都係用呢招拎返home自己攪掂架咋

不過留意豬腳唔好煲得太耐, 我試過d豬腳溶左, 唔見晒

原文章由 雪文 於 08-2-11 03:46 PM 發表
KY,  look look.

我今日去街市買咗隻朱腳才10元加入去煲

Rank: 6Rank: 6


8125
154#
發表於 08-2-11 15:52 |只看該作者
有多幾盒, 你想要幾多盒?? 仲有無人想要?? 1盒約1磅到..

原文章由 雪文 於 08-2-11 03:48 PM 發表
多多, 你細佬有買呀 ??  有我要呀, 唔該晒.

你哋就好啦, 去咗咁多地方. 唉...........我日日困在家里, 明天我約fun, yanma開枱呀



Rank: 6Rank: 6


8125
155#
發表於 08-2-11 15:54 |只看該作者


你都知, 我係做陪客阿馬.

琴日去南山, 我d kids 同佬都無去, 佢地打敗仗

但南山書城真係勁好行, 我估我可以係個度磨好耐都得~  我琴日都係書城買左幾隻dvd

原文章由 雪文 於 08-2-11 03:48 PM 發表
多多, 你細佬有買呀 ??  有我要呀, 唔該晒.

你哋就好啦, 去咗咁多地方. 唉...........我日日困在家里, 明天我約fun, yanma開枱呀



Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
156#
發表於 08-2-11 15:56 |只看該作者
秘書姐姐, 你的問題呢 ??

不如我先講, 趁多多係到, 意見多D.

其實我只是想講, 而家D人唔怕C,只要happy, 就肯口x, 你哋諗個D係好直接的接觸呀.  我想問 : D男人去叫Hen, 唔知有無呢加嘢呢 ?  無理由只是良家婦女同老公或boyfriend做呀.

同埋男人可能諗住個女人佢認為干净一點的, 就會唔理啦, 咁比如网友或情人.

你哋話呢 ??

Rank: 6Rank: 6


8125
157#
發表於 08-2-11 15:57 |只看該作者


睇左相啦...影得唔錯bor... how much ar????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
158#
發表於 08-2-11 15:59 |只看該作者
幾錢1磅 ?  如唔貴我要 2-3盒

原文章由 多利是 於 08-2-11 15:52 發表
有多幾盒, 你想要幾多盒?? 仲有無人想要?? 1盒約1磅到..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
159#
發表於 08-2-11 16:02 |只看該作者
係唔錯, 佢哋三個, 我好肥呀, 自己接受唔到  新年連我老豆都話我肥.

影咗唔平加 :

16張相入相冊
2張 2R
1張 8吋水晶
1張 24吋油畫連框
10張額外相入CD

total : $899.-

原文章由 多利是 於 08-2-11 15:57 發表


睇左相啦...影得唔錯bor... how much ar????

Rank: 6Rank: 6


8125
160#
發表於 08-2-11 16:09 |只看該作者
咁拍得住深圳價錢 bor

原文章由 雪文 於 08-2-11 04:02 PM 發表
係唔錯, 佢哋三個, 我好肥呀, 自己接受唔到  新年連我老豆都話我肥.

影咗唔平加 :

16張相入相冊
2張 2R
1張 8吋水晶
1張 24吋油畫連框
10張額外相入CD

total : $899.-

...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖