- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
報告下今個新年既行程 :
初一 & 初三 : 團拜
初二 : 下午去了迪欣湖, if 唔係咁凍, 都幾好架...可能泛舟湖上, 影下相咁, 夏天可以再去; 之後去左東涌 outlet, 唔知係未因為新正頭關係, d 鞋好似比平時平咁既 
初四 : 上了深圳, lunch 去了沙頭角吃蝦粥 --正 !
之後去左仙湖公園, if 平時去, 無咁多人, 又係一家大小既好去處, 暖返d一家大細再去一次先得 ~ 之後去左南山書城, 呢個係我係深圳見既最有規模既書城, 真係可以逛幾粒鐘閑閑地架....原來呢個書城都係位處旺區架, 行前d就係東方雅典spa休閑中心, 對面就有海岸城大shopping mall (內有 jusco), 晚餐於南山小肥羊, 呢間又係旱見8點幾都唔洗等位既小肥羊
今次發現南山其實都好好行, 深係南山書城, 東方雅典, 同埋海岸城都可以唔止行1日, 不過南山好踢腳下, 又唔近福田, 又唔近羅湖, 又無地鐵到, if 深圳灣口岸打的, 就1x-20元內..  |
|