關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
141#
發表於 08-1-26 12:40 |只看該作者
係ar, kinder個時我問過老師, 讀活動教學好定傳統好, 佢話活動教學到3年級都係谷gar咋
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:37 發表
我哋呢間話三年活動教學, 三年傳統教學. 不過我諗三年級開始分精英, 就會谷啦. ( 其實那一間小學唔谷, 都係攞來講的)

Rank: 8Rank: 8


17382
142#
發表於 08-1-26 12:41 |只看該作者
就係啦遲早問題姐,都唔到佢唔谷啦5年級要程分ma,佢唔谷咪降級


原文章由 雪文 於 08-1-26 12:37 發表
我哋呢間話三年活動教學, 三年傳統教學. 不過我諗三年級開始分精英, 就會谷啦. ( 其實那一間小學唔谷, 都係攞來講的)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
143#
發表於 08-1-26 12:41 |只看該作者
係呢
原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 12:40 發表
講吓尋晚, 可能張檯太長.....關係+上時間短, 其實大家都唔係一齊傾倒計

Rank: 8Rank: 8


17382
144#
發表於 08-1-26 12:42 |只看該作者
係呀好似分2邊開會咁呀,不過無計

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 12:40 發表
講吓尋晚, 可能張檯太長.....關係+上時間短, 其實大家都唔係一齊傾倒計

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
145#
發表於 08-1-26 12:42 |只看該作者
fun : 好在龍媽睇我哋的試卷話深. ( 佢睇過我仔去年的), 睇來我哋都唔係最淺個間

龍媽未開電話呀, 唔知佢北京之行點, 下大雪.

仲有我哋睇戲到幾點呀. 我想問Hin_bb來唔來飲茶.

昨日我仔問我做咩攞佢的試卷走, 我話亞媽想睇清楚D題得唔得 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
146#
發表於 08-1-26 12:43 |只看該作者
yes,只係遲早問題

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 12:40 發表
係ar, kinder個時我問過老師, 讀活動教學好定傳統好, 佢話活動教學到3年級都係谷gar咋

Rank: 5Rank: 5


2065
147#
發表於 08-1-26 12:45 |只看該作者
最近果長數學工作紙, 亞女題題都問(吾識) ,下次派回來我 scan比你地睇,你地就知我女幾叻 la。

Rank: 8Rank: 8


17382
148#
發表於 08-1-26 12:45 |只看該作者
你地都唔算淺架,正常囉,到3年級啦3年級你就知啦到時學校一谷你就叫晒help啦


原文章由 雪文 於 08-1-26 12:42 發表
fun : 好在龍媽睇我哋的試卷話深. ( 佢睇過我仔去年的), 睇來我哋都唔係最淺個間

龍媽未開電話呀, 唔知佢北京之行點, 下大雪.

仲有我哋睇戲到幾點呀. 我想問Hin_bb來唔來飲茶.

昨日我仔問我做咩攞佢的試 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
149#
發表於 08-1-26 12:46 |只看該作者
我囡same with你囡,錯錯錯,應該係仲衰過先岩

原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:45 發表
最近果長數學工作紙, 亞女題題都問(吾識) ,下次派回來我 scan比你地睇,你地就知我女幾叻 la。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
150#
發表於 08-1-26 12:47 |只看該作者
好呀, 唔該晒你呀, 你唔介意的話.   其實我都知你哋學校好難, 上年KY俾D題我哋, 我哋個個都 晒嘴.

原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:45 發表
最近果長數學工作紙, 亞女題題都問(吾識) ,下次派回來我 scan比你地睇,你地就知我女幾叻 la。

Rank: 5Rank: 5


2065
151#
發表於 08-1-26 12:48 |只看該作者
有冇食下食下調位, 好似的單身男女聚會咁

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:42 發表
係呀好似分2邊開會咁呀,不過無計

Rank: 8Rank: 8


17382
152#
發表於 08-1-26 12:51 |只看該作者
學期初時,我有d題目直情唔知佢想點要做d咩呀

原文章由 雪文 於 08-1-26 12:47 發表
好呀, 唔該晒你呀, 你唔介意的話.   其實我都知你哋學校好難, 上年KY俾D題我哋, 我哋個個都 晒嘴.

Rank: 8Rank: 8


17382
153#
發表於 08-1-26 12:51 |只看該作者
咁又無

原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:48 發表
有冇食下食下調位, 好似的單身男女聚會咁

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
154#
發表於 08-1-26 12:52 |只看該作者
講真, 我有諗過呢個念頭加.



原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:48 發表
有冇食下食下調位, 好似的單身男女聚會咁

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
155#
發表於 08-1-26 12:53 |只看該作者
放工啦........各位88888888888


亞頭, 見字請call我.

Rank: 8Rank: 8


17382
156#
發表於 08-1-26 12:54 |只看該作者
準備走人886

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
157#
發表於 08-1-26 12:55 |只看該作者
88888888888888888
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:54 發表
準備走人886

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
158#
發表於 08-1-26 12:55 |只看該作者
講埋.  你哋話觀官小唔好, 但我睇過佢哋D題, 都好深吓

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:45 發表
你地都唔算淺架,正常囉,到3年級啦3年級你就知啦到時學校一谷你就叫晒help啦

Rank: 5Rank: 5


2065
159#
發表於 08-1-26 12:55 |只看該作者
我都系888888888888

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:54 發表
準備走人886

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
160#
發表於 08-1-26 13:00 |只看該作者
我唔知套片幾長? 我諗點都有 100mins 啩....

龍媽今日出發, 你諗住打電話俾佢咩?
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:42 發表


龍媽未開電話呀, 唔知佢北京之行點, 下大雪.

仲有我哋睇戲到幾點呀. 我想問Hin_bb來唔來飲茶.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖