註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-22 14:11 發表 come,我有張單, 俾你去攞件貨去退呀. 不過你今日要趁特價買返件.
返回頂部
大宅
原文章由 KY2004 於 08-1-22 14:00 發表 cy, 咩事呀?整親呀?:cry:
男爵府
子爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-22 14:07 發表 我d$$呀 , 唔見左60%有多
原文章由 雪文 於 08-1-22 14:12 發表 come,我問咗佢話可以俾返錢我. 咁明天我老公返來, 我俾我昨日買個張單俾你.
原文章由 cyclmama 於 08-1-22 14:14 發表 雪, 我要果隻係咪no special offer 呀?
原文章由 cyclmama 於 08-1-22 14:13 發表 冇吖, 今朝都冇事. e+又冇頭先咁痛
原文章由 雪文 於 08-1-22 14:17 發表 係呀, 所有無同你買到. 昨晚我有打俾你, 你仔听電話, 話你係公司忙緊, 條線飛咗返屋企.
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 14:14 發表 jerryma 唔該幫我訂 5 items 朱古力
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 14:04 發表 jerryma 唔該幫我訂 3 盒朱古力 搵唔番張 list. 想要 LINDOR -- 榛子/1盒 LINDOR -- 雜錦/1盒 另要 Thins (薄片) dark /1盒------lee 樣幾錢? ...
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 14:38 發表 文文, 你剛才在萬0有冇加錢買官燕棧湯包?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-22 14:39 發表 fun, bulk 裝既 de luxe hazelnut ($30)無貨, 幫你訂左 A2 C1 C2 E1 各一盒
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 14:42 發表 哦...係咪另隻杏仁味都一樣冇貨?? Thank you!
原文章由 雪文 於 08-1-22 14:41 發表 無, 只買咗腊腸.
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 14:36 發表 咁就要今天內攪掂先得喇. (因為出位價只做今日咋)
原文章由 多利是 於 08-1-22 14:55 發表 我都發覺有問題..
原文章由 KY2004 於 08-1-22 14:46 發表 我都未買oreo添!