- 在線時間
- 534 小時
- 最後登錄
- 10-1-29
- 國民生產力
- 155
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-6-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4055
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 4210
- UID
- 25357
 
|
我都有考A level, 不過得2科合格, 果陣我都無心機返學, 上堂就 , 成日都唔返學, M到又唔返, 悶又唔返, 所以而家好後悔!:cry: :cry:
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 10:39 發表 
無考A level, 好side wor.
hoganma, 我都係懶醒咁, 成日以為d成績好叻, 串串共. 我d會考成績都唔係好見得人, 我就冇掛住拍拖呀, 不過唔知點解冇muk心機, |
|