關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
141#
發表於 08-1-16 10:00 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 09:56 發表
你女考第10咪幾好lor

反而我覺得我仔考第10好意外, 因以佢d成績得7x分都有第10, 咁其他同學咪好.......

我寧願佢考後d, 佢而家好鬼得戚   ...

hoganma,

我女同你仔一樣呀!咁啱的!

佢的名次俾我想像中好喇!佢D分咪係咁差(得常識好DD),老師話佢個班的成積唔係好個隻,所以佢先可以考第10。

Rank: 6Rank: 6


6601
142#
發表於 08-1-16 10:01 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 09:56 發表
你女考第10咪幾好lor

反而我覺得我仔考第10好意外, 因以佢d成績得7x分都有第10, 咁其他同學咪好.......

我寧願佢考後d, 佢而家好鬼得戚   ...

hoganma,

我女同你仔一樣呀!咁啱的!

佢的名次俾我想像中好喇!佢D分咪係咁差(得常識好DD),老師話佢個班的成積唔係好個隻,所以佢先可以考第10。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
143#
發表於 08-1-16 10:01 |只看該作者
KY: 唔好太擔心, 應該無事.

Rank: 6Rank: 6


8125
144#
發表於 08-1-16 10:02 |只看該作者
我唸住買一盒試帶, 就無再問買多d有無平,又無講價, 我唸住帶左ok先再問..我唸有價講既, 街坊生意

原文章由 funbabyhk 於 08-1-16 09:54 AM 發表
多.  one day moist 好似有買五送一 or 買六送一?
晏 d 我打去 check 吓價錢.

Rank: 6Rank: 6


6601
145#
發表於 08-1-16 10:02 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 09:56 發表
你女考第10咪幾好lor

反而我覺得我仔考第10好意外, 因以佢d成績得7x分都有第10, 咁其他同學咪好.......

我寧願佢考後d, 佢而家好鬼得戚   ...

hoganma,

我女同你仔一樣呀!咁啱的!

佢的名次俾我想像中好喇!佢D分咪係咁差(得常識好DD),老師話佢個班的成積唔係好個隻,所以佢先可以考第10。

Rank: 6Rank: 6


6601
146#
發表於 08-1-16 10:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 09:56 發表
你女考第10咪幾好lor

反而我覺得我仔考第10好意外, 因以佢d成績得7x分都有第10, 咁其他同學咪好.......

我寧願佢考後d, 佢而家好鬼得戚   ...

hoganma,

我女同你仔一樣呀!咁啱的!

佢的名次俾我想像中好喇!佢D分咪係咁差(得常識好DD),老師話佢個班的成積唔係好個隻,所以佢先可以考第10。

Rank: 6Rank: 6


8125
147#
發表於 08-1-16 10:03 |只看該作者
我唸住買一盒試帶, 就無再問買多d有無平,又無講價, 我唸住帶左ok先再問..我唸有價講既, 街坊生意

原文章由 funbabyhk 於 08-1-16 09:54 AM 發表
多.  one day moist 好似有買五送一 or 買六送一?
晏 d 我打去 check 吓價錢.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
148#
發表於 08-1-16 10:04 |只看該作者
等come睇完先啦. 我唔急住.

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 09:59 發表
我就睇到 , 要唔要俾你再睇返ending呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
149#
發表於 08-1-16 10:06 |只看該作者
今日bk好似慢左好多, 又成error

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
150#
發表於 08-1-16 10:13 |只看該作者
KY

所以名次真係好咩用, 反而考得前仲衰, 以為自己好叻, 變左不思進取

我中學時就係咁, 係成班fd之中成績最叻個個, 班中考10名內, 成日覺得自己都唔係最差個個, 越黎越無心機讀書, 唉……

Rank: 5Rank: 5


4210
151#
發表於 08-1-16 10:17 |只看該作者
Morning

多, 18號係唔係打麻雀呀??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
152#
發表於 08-1-16 10:18 |只看該作者
我又打
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-16 10:17 發表
Morning

多, 18號係唔係打麻雀呀??

Rank: 6Rank: 6


6601
153#
發表於 08-1-16 10:21 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 10:13 發表
KY

所以名次真係好咩用, 反而考得前仲衰, 以為自己好叻, 變左不思進取

我中學時就係咁, 係成班fd之中成績最叻個個, 班中考10名內, 成日覺得自己都唔係最差個個, 越黎越無心機讀書, 唉…… ...

啱呀!
我以前多數考前5名架,F. 7英文仲係全級第2,咁咪冇機考A level囉!so入唔到大學。

Rank: 6Rank: 6


6601
154#
發表於 08-1-16 10:23 |只看該作者
我出去睇醫生了。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
155#
發表於 08-1-16 10:25 |只看該作者
why無考A level?

F.7都好叻gar la, 我會考衰到無人有, 掛住拍拖, 唔讀書, 唉......

最近又想搵野讀
原文章由 KY2004 於 08-1-16 10:21 發表

啱呀!
我以前多數考前5名架,F. 7英文仲係全級第2,咁咪冇機考A level囉!so入唔到大學。

Rank: 5Rank: 5


2967
156#
發表於 08-1-16 10:39 |只看該作者
無考A level, 好side wor.

hoganma, 我都係懶醒咁, 成日以為d成績好叻, 串串共. 我d會考成績都唔係好見得人, 我就冇掛住拍拖呀, 不過唔知點解冇muk心機,
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 10:25 發表
why無考A level?

F.7都好叻gar la, 我會考衰到無人有, 掛住拍拖, 唔讀書, 唉......

最近又想搵野讀
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
157#
發表於 08-1-16 10:41 |只看該作者
就係因為你無拖拍lor

我當年就因為失戀, 書都讀唔到.....
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 10:39 發表
無考A level, 好side wor.

hoganma, 我都係懶醒咁, 成日以為d成績好叻, 串串共. 我d會考成績都唔係好見得人, 我就冇掛住拍拖呀, 不過唔知點解冇muk心機,

Rank: 6Rank: 6


8125
158#
發表於 08-1-16 11:04 |只看該作者
我都同意...有exp. 我仔有次英默0分, 比我up左兩句後..下次9x分

所以有時成積唔好, 反而可以激勵佢地向前...但 of course 要解釋比佢地聽, 要再努力d啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-16 10:13 AM 發表
KY

所以名次真係好咩用, 反而考得前仲衰, 以為自己好叻, 變左不思進取

我中學時就係咁, 係成班fd之中成績最叻個個, 班中考10名內, 成日覺得自己都唔係最差個個, 越黎越無心機讀書, 唉…… ...

Rank: 5Rank: 5


4210
159#
發表於 08-1-16 11:09 |只看該作者
又多隻腳啦 仲有邊個打??

原文章由 hoganmama 於 08-1-16 10:18 發表
我又打   

Rank: 5Rank: 5


4210
160#
發表於 08-1-16 11:14 |只看該作者
我都有考A level, 不過得2科合格, 果陣我都無心機返學, 上堂就 , 成日都唔返學, M到又唔返, 悶又唔返, 所以而家好後悔!:cry: :cry:

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 10:39 發表
無考A level, 好side wor.

hoganma, 我都係懶醒咁, 成日以為d成績好叻, 串串共. 我d會考成績都唔係好見得人, 我就冇掛住拍拖呀, 不過唔知點解冇muk心機,
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖