關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
141#
發表於 08-1-9 13:22 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-9 13:08 發表
我都好想去, BUT 要到時睇吓有冇人湊仔先可以CONFIRM

OK, 咁你到時先覆我啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
142#
發表於 08-1-9 13:23 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-9 13:10 發表

咩來架?

菜呱?!?!?!??!
你幾點去睇醫生?????

Rank: 5Rank: 5


4210
143#
發表於 08-1-9 13:27 |只看該作者
Afternoon

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
144#
發表於 08-1-9 13:32 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 13:27 發表
Afternoon

JERRY媽: 我地25/1去官塘外野手食日本野, 你有無興趣???

Rank: 5Rank: 5


4210
145#
發表於 08-1-9 13:34 |只看該作者
亞仔咪一樣, 今日都要默英文, 叫極都唔溫, 掛住睇圖書, 我唔比佢睇就係度, 我都費時理佢:evil: 等佢唔及格, 留堂  

原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 12:09 發表

雪文: 尋日鬧完女女, 明知今日咁多中英文默書仲掛住睇電視, 我唔比開電視係度 , 之後我立即收書唔同佢溫, 睇下佢今日點算. ...

Rank: 5Rank: 5


4210
146#
發表於 08-1-9 13:36 |只看該作者
我出到kwun tong都要7點半, NO 啦, 你地食得開心D啦:loveliness: :loveliness:

原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:32 發表

JERRY媽: 我地25/1去官塘外野手食日本野, 你有無興趣???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
147#
發表於 08-1-9 13:38 |只看該作者
各位搵倒一間日本野, 價錢同外野手差唔多, 時間仲好少少添, LOOK LOOK

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1258793&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
148#
發表於 08-1-9 13:39 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 13:36 發表
我出到kwun tong都要7點半, NO 啦, 你地食得開心D啦:loveliness: :loveliness:

係喎, 佢好似8點倒完, 你黎到都食唔倒D乜, 咁下次啦.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-9 13:49 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
149#
發表於 08-1-9 13:53 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:23 發表

菜呱?!?!?!??!
你幾點去睇醫生?????

2點3

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
150#
發表於 08-1-9 13:54 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-9 13:53 發表

2點3

咁你執好包袱未呀????

雪文話而家UNQUIO的牛仔褲要299

Rank: 6Rank: 6


6601
151#
發表於 08-1-9 13:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:38 發表
各位搵倒一間日本野, 價錢同外野手差唔多, 時間仲好少少添, LOOK LOOK

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1258793&extra=page%3D1

come come:

我琴日都look過喎!:D 都幾好咁
不過唔知係邊???

Rank: 6Rank: 6


6601
152#
發表於 08-1-9 13:58 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:54 發表

咁你執好包袱未呀????

雪文話而家UNQUIO的牛仔褲要299

come come:

差唔多啦!

D牛加左價嘛!哎!而家乜都貴啦!你要買的LV都加價啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
153#
發表於 08-1-9 13:59 |只看該作者
過左新年我老公有可能要過澳門做野

Rank: 6Rank: 6


6601
154#
發表於 08-1-9 14:00 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 13:34 發表
亞仔咪一樣, 今日都要默英文, 叫極都唔溫, 掛住睇圖書, 我唔比佢睇就係度, 我都費時理佢:evil: 等佢唔及格, 留堂  

jerryma:

我地日日都似同D仔女開戰。:evil:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
155#
發表於 08-1-9 14:01 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-9 13:58 發表

come come:

差唔多啦!

D牛加左價嘛!哎!而家乜都貴啦!你要買的LV都加價啦!

KY: 間日本野係北角!
我買果條原價299, 做DISCOUNT 200.
LV又加?????

Rank: 6Rank: 6


6601
156#
發表於 08-1-9 14:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:59 發表
過左新年我老公有可能要過澳門做野

點解呀?去幾粒鐘咋?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
157#
發表於 08-1-9 14:03 |只看該作者
D報紙成日講果套"野蠻99", 唔知點解我見亞姐:tongue: 就想轉台, 所以一集都未睇過

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
158#
發表於 08-1-9 14:05 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-9 14:02 發表

點解呀?去幾粒鐘咋?

佢公司有JOB係果邊, 佢係聯絡人.

Rank: 6Rank: 6


6601
159#
發表於 08-1-9 14:06 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 14:01 發表

KY: 間日本野係北角!
我買果條原價299, 做DISCOUNT 200.
LV又加?????

我係話X'mas加左,而家都係5150.

Rank: 6Rank: 6


6601
160#
發表於 08-1-9 14:08 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 14:03 發表
D報紙成日講果套"野蠻99", 唔知點解我見亞姐:tongue: 就想轉台, 所以一集都未睇過

睇過1-2集,初初都幾攪笑,不過見到杏兒同pizza姐的做作,已經冇睇啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖