註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 08-1-9 13:08 發表 我都好想去, BUT 要到時睇吓有冇人湊仔先可以CONFIRM
返回頂部
原文章由 KY2004 於 08-1-9 13:10 發表 咩來架?
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 13:27 發表 Afternoon
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 12:09 發表 雪文: 尋日鬧完女女, 明知今日咁多中英文默書仲掛住睇電視, 我唔比開電視係度 , 之後我立即收書唔同佢溫, 睇下佢今日點算. ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:32 發表 JERRY媽: 我地25/1去官塘外野手食日本野, 你有無興趣???
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 13:36 發表 我出到kwun tong都要7點半, NO 啦, 你地食得開心D啦:loveliness: :loveliness:
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:23 發表 菜呱?!?!?!??! 你幾點去睇醫生?????
原文章由 KY2004 於 08-1-9 13:53 發表 2點3
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:38 發表 各位搵倒一間日本野, 價錢同外野手差唔多, 時間仲好少少添, LOOK LOOK http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1258793&extra=page%3D1
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:54 發表 咁你執好包袱未呀???? 雪文話而家UNQUIO的牛仔褲要299
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 13:34 發表 亞仔咪一樣, 今日都要默英文, 叫極都唔溫, 掛住睇圖書, 我唔比佢睇就係度, 我都費時理佢:evil: 等佢唔及格, 留堂
原文章由 KY2004 於 08-1-9 13:58 發表 come come: 差唔多啦! D牛加左價嘛!哎!而家乜都貴啦!你要買的LV都加價啦!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 13:59 發表 過左新年我老公有可能要過澳門做野
原文章由 KY2004 於 08-1-9 14:02 發表 點解呀?去幾粒鐘咋?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 14:01 發表 KY: 間日本野係北角! 我買果條原價299, 做DISCOUNT 200. LV又加?????
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 14:03 發表 D報紙成日講果套"野蠻99", 唔知點解我見亞姐:tongue: 就想轉台, 所以一集都未睇過