註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
男爵府
子爵府
原文章由 多利是 於 07-12-20 19:11 發表 yan02 配合你仔中文名, how about Noddy? Or Loren? otherwise I like English name start with A, maybe Alvin, Alfred or Alex are good. 我細佬個英文名係我改既, 叫 Alvin 解 ' the beloved one' 女仔名, 你 ...
珍珠宮
原文章由 多利是 於 07-12-21 09:20 發表 thanks cy 成功了... 上面 post 既係今期 i-watch 既 promotion
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 09:23 發表 唔知點解, 我成日都唔見watch, 禽晚又唔見咗一隻la, 隻watch 好like ga, 係今年母親節, 亞女叫c6買俾我gei gift:cry: :cry: :cry:
原文章由 雪文 於 07-12-21 09:23 發表 各位早晨 昨晚去睇亞仔學校表演, 返到來搞到11點半才瞓, 無時間上网. CY, pls call me.
原文章由 hoganmama 於 07-12-21 09:29 發表 尋日派左中造, 竟然有80分, 真係喜出望外, 我諗住得6x咋 同埋我以為淨係考作句, 原來係擴充句子, 改寫句子都有wor
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 09:39 發表 HOGANMA: 外野手問左大人178, 細路138
原文章由 KY2004 於 07-12-21 09:44 發表 come come: 我琴晚去左買袋呀! 我都幫你問吓neverfull MM,但no stock呀!亦唔知幾時返貨!我見D乜站都有得賣,但成$6xxx喎! 琴晚返到屋企,呀女都係咳,希望快D好啦! ...