關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
141#
發表於 07-11-8 17:08 |只看該作者
個醫生話如果係玫瑰疹, 會燒幾日架!亞女咁細, 又咁高燒 (102度), 我驚佢幾壞腦, 所以頭先都諗住入法國架啦..

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:54 硐表
亞女3yrs old時試過,個次燒咗幾日,c6驚佢有事,同佢入佢醫院,住咗3日.

Rank: 8Rank: 8


17382
142#
發表於 07-11-8 17:08 |只看該作者
份量同我囡都差不多呀:loveliness:

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:02 硐表
我仔食腿蛋治+奶

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
143#
發表於 07-11-8 17:08 |只看該作者
10年咋咩? 我以為1世添
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 17:07 硐表
我個人認為由得佢出係最好的,打預防針只係有效10年,到期時你一定要再打,唔打就無效 大個先出會好辛苦

Rank: 5Rank: 5


2967
144#
發表於 07-11-8 17:09 |只看該作者
亞女k1出咗,亞仔未出,我就攪笑,f1先出.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:57 硐表
你地d細路出左水豆未 我囡k2時出左

Rank: 8Rank: 8


17382
145#
發表於 07-11-8 17:10 |只看該作者
一支奶 咁佢小息食d咩 要等到12點先食lunch wor



原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:04 硐表
我個仔朝早飲一支奶咋

Rank: 8Rank: 8


17382
146#
發表於 07-11-8 17:11 |只看該作者
你都係打左針

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 17:04 硐表

我女未出, 上年打左水痘針!

Rank: 5Rank: 5


4210
147#
發表於 07-11-8 17:13 |只看該作者
亞仔一歲果日, 就出左, 我仲影左相, 留比佢睇.
亞囡就未出, 諗住佢返k1之前, 同佢打水豆針, 因為聽d媽咪講, 如果打左, 出都會出好少, 唔會出到成身成臉都係...

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:57 硐表
你地d細路出左水豆未 我囡k2時出左

Rank: 8Rank: 8


17382
148#
發表於 07-11-8 17:14 |只看該作者
102都仲可以,如果佢唔係幾肯退消,你可以幫佢用40度左右和暖水幫佢沖涼,唔好用太熱,沖完會退架啦

ps:聯合醫院教的,你可以問問你睇開果d醫生佢會講得清楚d


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:08 硐表
個醫生話如果係玫瑰疹, 會燒幾日架!亞女咁細, 又咁高燒 (102度), 我驚佢幾壞腦, 所以頭先都諗住入法國架啦..

Rank: 5Rank: 5


3104
149#
發表於 07-11-8 17:15 |只看該作者
玟瑰疹不係身上有一答答野咩?,甘大仲生,不係歲零時生
睇來不多似,沒話小朋友發燒啦,舊年我都沒啦啦發燒,睇左私家幾天,燒完又退,退完又燒,最終入左QE 吊左4天鹽水先退燒,個時又照腎又CHEAK樣個樣,都不知我做咩會發燒,到現在都找不到個點解,
所以話現在的菌太勁,病左都不知咩事,真係慘  


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:48 硐表
我都唔知, 醫生話可能出玫瑰疹, 因為佢ONLY發燒, 無咳同無傷風..                        

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
150#
發表於 07-11-8 17:16 |只看該作者
當你睇過打水痘針個張leaflet, 你就會 “呢呢拿拿” 足歲半同佢去打gar la
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:13 硐表
亞仔一歲果日, 就出左, 我仲影左相, 留比佢睇.
亞囡就未出, 諗住佢返k1之前, 同佢打水豆針, 因為聽d媽咪講, 如果打左, 出都會出好少, 唔會出到成身成臉都係...

...

Rank: 8Rank: 8


17382
151#
發表於 07-11-8 17:16 |只看該作者
10年ja 唔係1世架,到你亞仔10歲時你就要同佢去再打架啦

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:08 硐表
10年咋咩? 我以為1世添

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
152#
發表於 07-11-8 17:16 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:13 硐表
如果打左, 出都會出好少, 唔會出到成身成臉都係...

...

我都係因為LEE個原因同亞女打....$480.00大元

Rank: 8Rank: 8


17382
153#
發表於 07-11-8 17:17 |只看該作者
f1先出 咁辛唔辛苦架

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:09 硐表
亞女k1出咗,亞仔未出,我就攪笑,f1先出.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
154#
發表於 07-11-8 17:18 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:16 硐表
當你睇過打水痘針個張leaflet, 你就會 “呢呢拿拿” 足歲半同佢去打gar la

係呀, 佢影出黎幾恐怖架, 有D成塊臉都有~~好似爛面咁!

Rank: 5Rank: 5


4210
155#
發表於 07-11-8 17:18 |只看該作者
佢不嬲都好細食, 小息d野大部份都送比同學食..小息通常帶朱古力餅乾之類啦, details我都唔知, 因為屋企有唔同款既餅, 但佢最後會食邊款就由工人同佢決定..


原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 17:10 硐表
一支奶 咁佢小息食d咩 要等到12點先食lunch wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
156#
發表於 07-11-8 17:20 |只看該作者
不過我女好痄~~打針時又掙扎又喊到豬頭咁

Rank: 8Rank: 8


17382
157#
發表於 07-11-8 17:20 |只看該作者
我都有睇,有d診所直情貼出來tim呀~~~~又係嚇鬼



原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:16 硐表
當你睇過打水痘針個張leaflet, 你就會 “呢呢拿拿” 足歲半同佢去打gar la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
158#
發表於 07-11-8 17:22 |只看該作者
就黎5:30PM~~HOGANMA你又一DAY啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
159#
發表於 07-11-8 17:22 |只看該作者
我囡k2出果時都唔係出好多ja,
面就好小係身上多d囉,不過要休息1個月因為學校唔比返學,話要完全好返曬先可以返學


原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 17:18 硐表

係呀, 佢影出黎幾恐怖架, 有D成塊臉都有~~好似爛面咁!

Rank: 5Rank: 5


2967
160#
發表於 07-11-8 17:22 |只看該作者
c6啱啱打俾我,佢以為我打過俾佢.咁我就話係咪我唔打俾你,你就唔會打俾我呀,佢即刻轉話題.咁我問你究竟返唔返,唔返我就鎖門.佢話返,又吹水:tongue: :tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖