關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
141#
發表於 07-10-27 11:51 |只看該作者
差唔多啦, 成200人, 我地呢行係咁gar, 唔同其他trading, trading可能幾百人都係得1,2個老闆
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 11:45 硐表

嘩! 8個咁多????????????/

Rank: 4


679
142#
發表於 07-10-27 11:53 |只看該作者
午安,我e+先返到公司

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
143#
發表於 07-10-27 11:53 |只看該作者
頭先又打黎問ar, 份英文仲未做ar, 又話唔識做, 我尋日都講解過一次比佢聽gar la, 係度扮野之麻
原文章由 雪文 於 07-10-27 11:51 硐表
係囉, 我都成日同佢講, 而家係亞媽測驗定你測驗呀, 係唔係亞媽唔睇住, 你就咩都唔做呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
144#
發表於 07-10-27 11:55 |只看該作者
我就黎喊血la, 又打黎e e o o

Rank: 4


679
145#
發表於 07-10-27 11:56 |只看該作者
我亞女咪又係咁,次次考完d成績唔好,都話以後會努力,結果....
原文章由 雪文 於 07-10-27 11:27 硐表
今個周末會全程同仔係屋企温書.

睇見我仔就眼火爆, 佢D學習態度好唔掂, 日日只顧住想睇電視, 玩遊戲機, 一叫温書就知了知了

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
146#
發表於 07-10-27 11:57 |只看該作者
我樓上個師奶昨晚打電話俾我媽, 話今日扔個女係我屋企.  
幾耐來接又唔知, 佢人就上咗深圳, 佢D亞哥去咗玩.  
大佬呀, 唔係要湊成日掛

尚好佢二個係屋企互相温習, 好過我仔一個人係屋企, 實會吵住話要睇電視煩C亞婆.

Rank: 4


679
147#
發表於 07-10-27 11:57 |只看該作者
yan個fd都係wor
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:35 硐表
今日攞表(金麗), 即安排明天 interview 喇

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
148#
發表於 07-10-27 11:59 |只看該作者
係咪即是坐隔離位個同學?
原文章由 雪文 於 07-10-27 11:57 硐表
我樓上個師奶昨晚打電話俾我媽, 話今日扔個女係我屋企.  
幾耐來接又唔知, 佢人就上咗深圳, 佢D亞哥去咗玩.  
大佬呀, 唔係要湊成日掛

尚好佢二個係屋企互相温習, 好過我仔一個人係屋企, 實會吵住話要睇電 ...

Rank: 4


679
149#
發表於 07-10-27 11:59 |只看該作者
我個年1點零就打黎,要即日交留位費
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:39 硐表
我個時in完, 下午4點零就打黎gar la, 跟住好似要即刻定第二日交留位費添ar

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
150#
發表於 07-10-27 12:02 |只看該作者
無人篤住做, 佢地係唔會自律去做晒 (我仔一樣 )
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:55 硐表
我就黎喊血la, 又打黎e e o o

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
151#
發表於 07-10-27 12:03 |只看該作者
hoganma,我仔一樣樣呀, 佢仲逢英文都話唔識, 實等我返來先.

昨日我都俾咗份常識同英文卷佢做, 我媽話英文我仔好多唔識做, 我媽就俾佢抄荅案, 我話咁點得加, 你等我今日解俾佢听先明加.

原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:53 硐表
頭先又打黎問ar, 份英文仲未做ar, 又話唔識做, 我尋日都講解過一次比佢聽gar la, 係度扮野之麻  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
152#
發表於 07-10-27 12:03 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-27 11:59 硐表
我個年1點零就打黎,要即日交留位費

金麗做野咁有效率嘅????
我女in k1時, 靈糧係寄信黎通知架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
153#
發表於 07-10-27 12:05 |只看該作者
係呀, 我真係個心唔想佢二個太friend.

(棒打鴛鴦   )

原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:59 硐表
係咪即是坐隔離位個同學?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
154#
發表於 07-10-27 12:07 |只看該作者
有無諗住帶佢返工 ??

我真係想加, 不過今日實在好唔方便.

原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:53 硐表
頭先又打黎問ar, 份英文仲未做ar, 又話唔識做, 我尋日都講解過一次比佢聽gar la, 係度扮野之麻  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
155#
發表於 07-10-27 12:07 |只看該作者
佢仲未做晒ar, 我比佢休息一陣, 總之係我返屋企之前要做晒lor, 佢夠薑唔做晒, 佢c梗, 我哦足佢一日一夜ar
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:02 硐表
無人篤住做, 佢地係唔會自律去做晒 (我仔一樣 )

Rank: 4


679
156#
發表於 07-10-27 12:08 |只看該作者
咪係,我返咗屋企ga la,好彩99冇出街,可以幫我交,我先唔駛再過去咋
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:03 硐表

金麗做野咁有效率嘅????
我女in k1時, 靈糧係寄信黎通知架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
157#
發表於 07-10-27 12:08 |只看該作者
睇來金麗都唔係好難入.

funfun,你幾點去排隊呀 ??

原文章由 irenec11 於 07-10-27 11:59 硐表
我個年1點零就打黎,要即日交留位費

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
158#
發表於 07-10-27 12:08 |只看該作者
惡奶奶
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:05 硐表
係呀, 我真係個心唔想佢二個太friend.

(棒打鴛鴦   )

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
159#
發表於 07-10-27 12:09 |只看該作者
我叫左我大伯唔好教佢做gar la, 要佢自己做, 我要睇下佢有幾多唔識
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:03 硐表
hoganma,我仔一樣樣呀, 佢仲逢英文都話唔識, 實等我返來先.

昨日我都俾咗份常識同英文卷佢做, 我媽話英文我仔好多唔識做, 我媽就俾佢抄荅案, 我話咁點得加, 你等我今日解俾佢听先明加.

...

Rank: 4


679
160#
發表於 07-10-27 12:09 |只看該作者
我亞女都會係咁,所以帶佢返工
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:07 硐表
有無諗住帶佢返工 ??

我真係想加, 不過今日實在好唔方便.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖