註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 17:33 硐表 你都係啦 我小左好多gar la
返回頂部
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 17:31 硐表 唔係架,我媽果隻真係4-6人單位來的,只係如果市區單位就比5-6人家庭,如天水圍,東涌就比4-6人咁囉,因為市區單位好緊張嗎 如果我當初要天水圍的話都係會比大單位我架(吸引d人去住):tongue: :tongue: 所以我唔間房囉, ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:38 硐表 你媽媽唔係住彩虹咩??? 係咪我攪錯左???
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 17:33 硐表 我小左好多gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:45 硐表 準備閃啦.888888888888888
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 17:46 硐表 me too la: : 886
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 17:47 硐表 88 我仲有9個字
原文章由 hoganmama 於 07-10-12 09:09 硐表 morning!!! LAST DAY LAST DAY LAST DAY
男爵府
原文章由 yw 於 07-10-12 09:32 硐表 早晨 我代雪文報告: 今日身體不適,在家休息。:cry: 報告完畢
原文章由 hoganmama 於 07-10-12 09:09 硐表 LAST DAY LAST DAY LAST DAY
原文章由 funbabyhk 於 07-10-12 10:28 硐表 今日d 同事與你在邊樹食 lunch?
原文章由 novemberwm 於 07-10-12 09:15 硐表 GOOD MORNING....... ALL 今朝我床頭個個鬧鐘冇啦啦慢左半個鐘, 起床洗完面睇見廳個個鐘 吓 !! 知自己lai 野, 8秒8拍醒隻佬, 叫佢車我返黎, 點知觀塘繞道大塞車, 有架車跪左係天橋位個度....... ...