關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3302
141#
發表於 07-6-18 14:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

阿仔之前都補

Rank: 5Rank: 5


3302
142#
發表於 07-6-18 15:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

明天10:30a.m.有冇問題,誰先到,就玩住先。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
143#
發表於 07-6-18 15:01 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

乜舅父仔咁唔可靠, 佢一定係未搞過呢d野
下次記得叫舅父仔訂埋書啦...如果唔肯定就打個電話問吓, 家陣資訊咁發達...不過係咁架啦...我細佬都係....唉~~~佢連求職都要女朋友幫佢打點   

你想唔想早d買書比佢暑假睇吓呀? 阿仔知道今日派書好開心.....佢地又唔洗做暑假作業, 我同老爺都諗住叫阿仔暑假自己睇吓d書, 好過冇野做, 掛住玩

我今日會去寶琳"天利行", 我記得上年都有媽咪係嗰度搵書, 洗唔洗幫你搵呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
144#
發表於 07-6-18 15:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

阿仔好期待聽日嘅約會
咁聽日電聯啦
tungtung-mama 寫道:
mp,

明天10:30a.m.有冇問題,誰先到,就玩住先。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
145#
發表於 07-6-18 15:18 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

你驚唔驚呀? 我睇緊嗰單10歲小童嘅新聞, 原來係強姦      好得人驚~~     

Rank: 5Rank: 5


4355
146#
發表於 07-6-18 15:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咦,

話明舅父仔...凡係仔都係咁架痳...!

"天利行" 唔係響旺角咩...唉...搬左去寶琳我都唔知...!? c 未!?

mp, 唔想勞煩妳住...我自己真係搵唔掂....先求伸出援手....吧!

kec
cheungmp 寫道:
kec,

乜舅父仔咁唔可靠, 佢一定係未搞過呢d野
下次記得叫舅父仔訂埋書啦...如果唔肯定就打個電話問吓, 家陣資訊咁發達...不過係咁架啦...我細佬都係....唉~~~佢連求職都要女朋友幫佢打點   

你想唔想早d買書比佢暑假睇吓呀? 阿仔知道今日派書好開心.....佢地又唔洗做暑假作業, 我同老爺都諗住叫阿仔暑假自己睇吓d書, 好過冇野做, 掛住玩

我今日會去寶琳"天利行", 我記得上年都有媽咪係嗰度搵書, 洗唔洗幫你搵呀

Rank: 4


889
147#
發表於 07-6-18 15:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,
我都冇向學校訂書, 但我今天已去了天利行買了大部份, 剩下小部份亦已同時訂購, 如一有書到他們便會來電通知, 不過就要落訂$100, 到時照扣, 所以唔駛周圍撲.      

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
148#
發表於 07-6-18 15:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

話明舅父仔...凡係仔都係咁架痳...!>>>就係咁至驚....佢地成日話"外甥多似舅"....又話阿仔似舅父仔....     

Rank: 5Rank: 5


4355
149#
發表於 07-6-18 15:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

妳話呢...緊係嚇c我啦.....
我個囡就嚟七歲...啦!
我響早兩年已經....同佢貫輸....呢方面嘅教育...
kts都教左佢哋點樣保護自己...
聽佢講返出嚟......學校真係教得好好....
答我d問題.答得好正面.我好安心.

kec
cheungmp 寫道:
kec,

你驚唔驚呀? 我睇緊嗰單10歲小童嘅新聞, 原來係強姦      好得人驚~~     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
150#
發表於 07-6-18 15:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

我只知"天利行"寶琳有一間, 唔知旺角有冇喎..

Rank: 4


889
151#
發表於 07-6-18 15:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

天利行有好幾間架, 旺角那間應該是最大的, 將軍澳和天后也有, 我今天就去了天后那間, 是大約一個月前由禮頓鋪位搬過去的.

[quote]
Cassey 寫道:
咦,

話明舅父仔...凡係仔都係咁架痳...!

"天利行" 唔係響旺角咩...唉...搬左去寶琳我都唔知...!? c 未!?

mp, 唔想勞煩妳住...我自己真係搵唔掂....先求伸出援手....吧!

kec

Rank: 6Rank: 6


8185
152#
發表於 07-6-18 15:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

乜唔係喺旺角"新興"咩?
寶琳係分店?
Cassey 寫道:
咦,

話明舅父仔...凡係仔都係咁架痳...!

"天利行" 唔係響旺角咩...唉...搬左去寶琳我都唔知...!? c 未!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
153#
發表於 07-6-18 15:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

我家姐個女得一歲, 佢都話驚....
係而家d細路咁得人驚~~   
我唔覺得嗰間學校冇教d細路保護自己, 假如真係有而嗰d男同學都咁樣係學校對個女同學....你話幾咁得人驚....呢d人大個會點...     
Cassey 寫道:
妳話呢...緊係嚇c我啦.....
我個囡就嚟七歲...啦!
我響早兩年已經....同佢貫輸....呢方面嘅教育...
kts都教左佢哋點樣保護自己...
聽佢講返出嚟......學校真係教得好好....
答我d問題.答得好正面.我好安心.

kec
[quote]
cheungmp 寫道:
kec,

你驚唔驚呀? 我睇緊嗰單10歲小童嘅新聞, 原來係強姦      好得人驚~~     
[/quote]

Rank: 4


889
154#
發表於 07-6-18 15:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我已立過d書了, 竟然要做3年級的tsa練習.     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
155#
發表於 07-6-18 15:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec, hhkk,

相信寶琳係分店, 只不過係今晚順路啫...
heiheikeikei 寫道:
KEC,

乜唔係喺旺角"新興"咩?
寶琳係分店?
[quote]
Cassey 寫道:
咦,

話明舅父仔...凡係仔都係咁架痳...!

"天利行" 唔係響旺角咩...唉...搬左去寶琳我都唔知...!? c 未!?
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
156#
發表於 07-6-18 15:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MJ,

請問咩係 TSA 練習     
MyJade 寫道:
我已立過d書了, 竟然要做3年級的tsa練習.     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
157#
發表於 07-6-18 15:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

提吓大家先     

[size=xx-large]報名BBQ啦~~

[size=large]地点係旺角界限街警察體育遊樂會.(MTR:太子站)
[size=medium]時間:6 pm to 10 pm

[size=medium]星期六:

星期六:
8月11曰
mp - 2 Adults + 1 Child   
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
L01 - 1 Adult & 2 Kids

8月18曰
mp - 2 Adults + 1 Child   
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
kc - 1 Audlts & 1 Child

Rank: 4


889
158#
發表於 07-6-18 15:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

del.

Rank: 4


889
159#
發表於 07-6-18 15:46 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

tsa 即係小三小六全港性評估試. 我個女本星期四,五就要考了.

[quote]
cheungmp 寫道:
MJ,

請問咩係 TSA 練習     

Rank: 5Rank: 5


4355
160#
發表於 07-6-18 15:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mj,

咁同學校比....價錢有無乜唔同?! 打過去學校問...佢哋叫我去漢榮喎....!

kec

MyJade 寫道:
kec,
我都冇向學校訂書, 但我今天已去了天利行買了大部份, 剩下小部份亦已同時訂購, 如一有書到他們便會來電通知, 不過就要落訂$100, 到時照扣, 所以唔駛周圍撲.      
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖