關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 伍季明上午(07-08)
樓主: hkrainbow
go

伍季明上午(07-08) [複製鏈接]

Rank: 1


23
141#
發表於 07-6-26 22:55 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

我都期待新校舍   

Rank: 5Rank: 5


1354
142#
發表於 07-6-27 09:29 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

Hi all parents

Good Morning la..

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
143#
發表於 07-6-27 09:32 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

Rank: 1


23
144#
發表於 07-6-27 21:50 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

你們好!

今日好似好靜咁既

等我阻一阻你地, 發問一下啦   

1. 一班有多少個同學?
2. 學校分班, 有無將叻/差分開?
3. 一年四次測驗/考試, 係唔係全部都計名次, 比率點計?
4. 學校有無宗教課?
5. 學校既旅行, 家長使唔使陪伴?
6. 學校的活動, 請問家長多唔多要請假?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
145#
發表於 07-6-28 09:14 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

iq,

好啦, 就盡我所知答你既問題啦~~

1. 一班就 34~35 個同學左右.

2. 一年班就無, 但升二年班開始就有分精英班, 係一年班全年四次考試既總成績, 頭四十名就入 "智" 班, 其他就平均分入三班.

3. 一年有四次考試, 各佔 25%, 全部都計名次, 仲要係每科都有名次, 測驗就只係英文有, 共有八次, 中數就只有評估, 但唔計考試分. 另外英文默書都計考試分, 中文就唔計.

4. 有宗教科, 考試係要背金句.

5. 學校旅行家長係無份去既, 只有家教會舉辦既家長才有份參加, 但係就要比錢.

6. 我好似無因此請過假, 除左兩次派成績表既家長日除外, 因為是在星期六, 而我又唔好彩星期六都要返工.

睇下其他家長有無補充??

Rank: 3Rank: 3


233
146#
發表於 07-6-28 09:15 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

cc0524 & acandf,

你們的孩子考得好嗎? 全年總成績攞唔攞到獎學金呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
147#
發表於 07-6-28 09:20 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

hehe22,

好耐無見你和!!    

都未有結果, 要七月十一日先派成績表!
嘩!! 諗都無諗過可以拿獎學金, 成績 keep 住, 唔差過之前都偷笑啦!  :evil:

Rank: 1


23
148#
發表於 07-6-28 09:25 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

大家早!

cc0524
多謝又快又詳盡既答案

嘩, 學校獎學金咁厲害   

同朋友傾開, 好似話新校舍已經開工, 唔知2008年底係唔係真係可以搬遷大行動       

Rank: 3Rank: 3


233
149#
發表於 07-6-28 09:33 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

cc0524,

係呀, 好耐無上來, 但日日都有睇你地寫D乜!

唔駛等到派成績表果日先知喎! 如果有, 學校會預早通知小朋友要綵排.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
150#
發表於 07-6-28 10:02 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

iq,

唔洗咁客氣, 我都係知幾多講幾多, 好多野我都要問番另外一 D 有經驗家長架.  

我諗今次 2008 搬校都應該無甩拖啦!!

係呢, 你住邊架??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
151#
發表於 07-6-28 10:02 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

hehe22,

係呀??? 我真係無諗過呀!!

Rank: 5Rank: 5


1354
152#
發表於 07-6-28 10:23 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

hehe22

很高興見到你的留言, 你兒子就知結果, 希望你如願以償.

cc0524
又快又詳盡既答案, 都沒什麼補充啦! 我打中文很慢, 等我答就死火.

iq
時間過得很快, 你出席了你小朋友畢業典禮末? 係末有好多回憶呢!

Rank: 3Rank: 3


233
153#
發表於 07-6-28 10:53 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

acandf & cc0524,

上次提過話學校攞了第58屆校際音樂節英詩集誦荃灣區冠軍, 記得嗎? 有興趣看嘛?

http://video.etvonline.tv/videolinks/asx/sfs2006/sfs2006-spf06-0005_100k_450k.asx

我地學校在第12分15秒開始表演!

Rank: 5Rank: 5


1354
154#
發表於 07-6-28 11:28 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

hehe22

謝謝分享!  希望有更多學生為學校爭光.

Rank: 5Rank: 5


1354
155#
發表於 07-6-29 10:40 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
156#
發表於 07-6-29 14:30 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
157#
發表於 07-6-29 16:21 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

acandf,

我想問下七月五號既故事比賽係唔係個個小朋友都要準備講一個故事呀??

Rank: 5Rank: 5


1354
158#
發表於 07-6-29 17:22 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

Good Afternoon all parents

Can't login this morning to BK.    

Nearly can't find this topic la..

[ 本文章最後由 acandf 於 07-7-3 14:23 編輯 ]

Rank: 1


23
159#
發表於 07-6-29 17:26 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

今日上左學校買校服, 買書, 報暑期班

Rank: 5Rank: 5


1953
160#
發表於 07-6-30 23:16 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

Iq, hkrainbow,mumu@,gorilla, poisonpiggy 各位家長

請問你們的小朋友讀邊班?我的小朋友是"1仁"
你們是統一派位的嗎?係第幾志願?我係叩門入的。
我幫小兒報咗學校嘅暑期英語及國語班,你哋有冇報呀?
校巴方面,要6:50上車,但自己坐巴士由出門到學校都係20幾分鐘,似乎早咗哋。

CNC
你嘅女女將會同我仔仔同班,如果我仔仔實吓實吓唔知做什麼功課時,希望能幫幫忙話我知有什麼功課俾佢做。

Thanks
‹ 上一主題|下一主題