關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下 ...
樓主: hoganmama
go

48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下 [複製鏈接]

Rank: 2


60
141#
發表於 07-6-16 09:33 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

clementbaby,

住啦,一日未開學都唔使 ,可能有尾彩,俾多多多D成意努力叩你想入的小學.[quote]
clementbaby 寫道:
我個仔可能係香港個邊讀書,差一年唔想轉校
(因為舊年生仔,所以先搬左過黎油塘!)
佢個間幼稚園大部份學生自行分配都收曬,
所以d老師冇咁緊張!
又或者d老師對觀塘區d學校唔係咁熟識,
都係為有自己搞掂,四處奔波囉!
      
呢排d天氣又咁反覆,
冇可能湊住個bb四圍撲?
如果真係找唔到理想
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 2


60
142#
發表於 07-6-16 09:36 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

iloveyoub4,

唔使客氣!你住油塘呀都好近wor!
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 8Rank: 8


17382
143#
發表於 07-6-16 09:38 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

wfmic922


好多人都love新呢間,校舍大,功課比平田小(唔知真定假 ,返學時間無平田咁早   

[quote]
wfmic922 寫道:
hoganmama,

因為佢話平田多功課做,怕無課外活動

Rank: 8Rank: 8


17382
144#
發表於 07-6-16 09:41 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

wfmic922


係呀,打的都係$15左右ja

wfmic922 寫道:
iloveyoub4,

唔使客氣!你住油塘呀都好近wor!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
145#
發表於 07-6-16 10:05 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

係咩?! 咁我又唔知wor

wfmic922 寫道:
hoganmama,

早晨呀!其實好多天主教小學都不考小朋友架,好多一問就收啦,唔使in小朋友,不過樂華天主教D師資有成20幾個percent有特殊教育wor![quote]
hoganmama 寫道:
比心機, 間間都問下lor, 我知樂華天主教唔需要interview, 有位就收, 因為我2號打過去, 佢叫我留資料, 跟住過左註冊日就打黎問我去唔去註冊la, 我有朋友都派左呢間, 都ok唔差gar, 你試下打去問

hoganmama
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
146#
發表於 07-6-16 10:06 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

見你地係德田兆強個topic傾得咁開心, 我都想一齊諗買校服ar

Rank: 8Rank: 8


17382
147#
發表於 07-6-16 10:12 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama


我地果邊幾個都係囡黎     
差一個男仔呀,e+等緊你ja

hoganmama 寫道:
見你地係德田兆強個topic傾得咁開心, 我都想一齊諗買校服ar

Rank: 2


60
148#
發表於 07-6-16 10:14 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama,

yi!係咪收左你啦?快d報料.
hoganmama 寫道:
見你地係德田兆強個topic傾得咁開心, 我都想一齊諗買校服ar
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
149#
發表於 07-6-16 10:14 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

係ar, 你地爭d陽氣 , 我個仔好man gar
iloveyoub4 寫道:
hoganmama


我地果邊幾個都係囡黎     
差一個男仔呀,e+等緊你ja

[quote]
hoganmama 寫道:
見你地係德田兆強個topic傾得咁開心, 我都想一齊諗買校服ar
[/quote]

Rank: 2


60
150#
發表於 07-6-16 10:18 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama,

聽個friend d friend 話:因為有D另類師9,成班一齊去叩門,好多收左佢地又唔讀又叩其它學校lor,
hoganmama 寫道:
係咩?! 咁我又唔知wor

[quote]
wfmic922 寫道:
hoganmama,

早晨呀!其實好多天主教小學都不考小朋友架,好多一問就收啦,唔使in小朋友,不過樂華天主教D師資有成20幾個percent有特殊教育wor![quote]
hoganmama 寫道:
比心機, 間間都問下lor, 我知樂華天主教唔需要interview, 有位就收, 因為我2號打過去, 佢叫我留資料, 跟住過左註冊日就打黎問我去唔去註冊la, 我有朋友都派左呢間, 都ok唔差gar, 你試下打去問

hoganmama
[/quote][/quote]
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 8Rank: 8


17382
151#
發表於 07-6-16 10:18 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

wfmic922

攪到我又心急啦   

wfmic922 寫道:
hoganmama,

yi!係咪收左你啦?快d報料.

Rank: 8Rank: 8


17382
152#
發表於 07-6-16 10:20 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama


        

hoganmama 寫道:
係ar, 你地爭d陽氣 , 我個仔好man gar [quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
153#
發表於 07-6-16 10:20 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

咩ar? 未知wor, 知就第一時間話你地知la
iloveyoub4 寫道:
wfmic922

攪到我又心急啦   

[quote]
wfmic922 寫道:
hoganmama,

yi!係咪收左你啦?快d報料.
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
154#
發表於 07-6-16 10:21 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

wfmic922

你意思去叩樂華天主教??

hoganmama[quote]
wfmic922 寫道:
hoganmama,

聽個friend d friend 話:因為有D另類師9,成班一齊去叩門,好多收左佢地又唔讀又叩其它學校lor,[quote]

Rank: 2


60
155#
發表於 07-6-16 10:38 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama,

另類c9叩ge唔係48網,但就有殺錯無放過,每次一行幾人去叩門.巳有幾間hold左位!

樂天師資(特教有20幾個%)好大可能收d有dd問題既學生may be 係情緒,視聽等,因佢d老師比其它學校有資格(巳授訓)教呢d學生.eg.平田兆強有2%德田有好似5-6%
hoganmama 寫道:
wfmic922

你意思去叩樂華天主教??

hoganmama[quote]
wfmic922 寫道:
hoganmama,

聽個friend d friend 話:因為有D另類師9,成班一齊去叩門,好多收左佢地又唔讀又叩其它學校lor,[quote]
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
156#
發表於 07-6-16 10:41 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

咁都有

Rank: 8Rank: 8


17382
157#
發表於 07-6-16 10:45 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

wfmic922

都可能係 ,其實間間學校都會有呢個情況,
由其係好多小朋友上左小一之後先會被發現有上述問題,
因為幼稚園時期有好多學校都唔洗點抄寫,
而當上到小學抄寫開始多時先出現問題,
大約係咁     

wfmic922 寫道:
hoganmama,

另類c9叩ge唔係48網,但就有殺錯無放過,每次一行幾人去叩門.巳有幾間hold左位!

樂天師資(特教有20幾個%)好大可能收d有dd問題既學生may be 係情緒,視聽等,因佢d老師比其它學校有資格(巳授訓)教呢d學生.eg.平田兆強有2%德田有好似5-6%

Rank: 2


60
158#
發表於 07-6-16 10:59 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

各位,

bye bye啦!好肚餓!         
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 5Rank: 5


2993
159#
發表於 07-6-16 11:18 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

iloveyoub4 ,

德田功課比平田多呀,我囡好多幼稚園同學仔去左德田,咁我地呢年都有外出一齊學其他野,所以新校做咩我都略知一二,好多都要家長參與,一d都唔野小架
[quote]
iloveyoub4 寫道:
wfmic922


好多人都love新呢間,校舍大,功課比平田小(唔知真定假 ,返學時間無平田咁早   

[quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
160#
發表於 07-6-16 11:22 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

心美


    
希望亞囡攪得惦啦,我都知唔小野架   

心美 寫道:
iloveyoub4 ,

德田功課比平田多呀,我囡好多幼稚園同學仔去左德田,咁我地呢年都有外出一齊學其他野,所以新校做咩我都略知一二,好多都要家長參與,一d都唔野小架
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖