關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 22
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 22 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1561#
發表於 07-3-9 15:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

yuetma, 我諗諗吓都想去睇吓yuetmui 游水, 你哋係YMCA幾多樓吓, 或者我約你1點半係個到見.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1562#
發表於 07-3-9 15:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

comecome, 我幾時話我用白表呀  

我次次都用黄表抽加.[quote]
come爸嘩 寫道:
你用白表抽喎, 乜唔係要入左股票a/c先咩? 上次我入boc股票戶口, 要等一個月呀!!!![quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1563#
發表於 07-3-9 15:21 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

買啦, 買啦   

睇完又可以借我睇
come爸嘩 寫道:

我好想買madonxxx 東京演唱會的dvd呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1564#
發表於 07-3-9 15:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

我尋日問你, 你話攞左表, 今日交的嘛??? 係咪我誤會左????

Madonna 我睇報紙話好似賣$139.-, 我想睇下有無老x呀.
[quote]
雪文 寫道:
comecome, 我幾時話我用白表呀  

我次次都用黄表抽加.[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1565#
發表於 07-3-9 15:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

我係攞"黄表" No 白表

[quote]
come爸嘩 寫道:
我尋日問你, 你話攞左表, 今日交的嘛??? 係咪我誤會左????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1566#
發表於 07-3-9 15:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

"黄表"~~在哪裡攞? 係咪即=我在網上抽新股呀?????     
雪文 寫道:
我係攞"黄表" No 白表

  

Rank: 5Rank: 5


4403
1567#
發表於 07-3-9 15:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

minnie,

yuetmui & yuetb swim at 3 - 4 pm gar....check pm lar  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1568#
發表於 07-3-9 15:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

Yuetma, 睇咗M啦, sorry, 我記錯咗.  

咁3點半 YMCA見啦, 我會帶埋我囡來的.
yuetmama 寫道:
minnie,

yuetmui & yuetb swim at 3 - 4 pm gar....check pm lar  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1569#
發表於 07-3-9 15:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

不等同.

我係證券行開咗戶口.  唔使錢的.  咁到時有新股就要去返股票行攞黄表, 交都係交返去股票行.  抽中抽唔中都唔使錢.

放就要囉.

come爸嘩 寫道:
"黄表"~~在哪裡攞? 係咪即=我在網上抽新股呀?????      [quote]
雪文 寫道:
我係攞"黄表" No 白表

  
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1570#
發表於 07-3-9 16:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

咁你lee個比係網上抽新股好好多, boc網上抽要比手續費$50.00[quote]
雪文 寫道:
我係證券行開咗戶口.  唔使錢的.  咁到時有新股就要去返股票行攞黄表, 交都係交返去股票行.  抽中抽唔中都唔使錢.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1571#
發表於 07-3-9 16:05 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

不過我間行係上環, 對你來講唔方便.  你問吓人有無觀塘附近又有信得過的證券行.

我用個間係中保證券 = 中國保險集團機構
come爸嘩 寫道:
咁你lee個比係網上抽新股好好多, boc網上抽要比手續費$50.00[quote]
雪文 寫道:
我係證券行開咗戶口.  唔使錢的.  咁到時有新股就要去返股票行攞黄表, 交都係交返去股票行.  抽中抽唔中都唔使錢.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1572#
發表於 07-3-9 16:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

算啦, 我又唔係成日買賣, 都唔會再開戶口啦! thank![quote]
雪文 寫道:
不過我間行係上環, 對你來講唔方便.  你問吓人有無觀塘附近又有信得過的證券行.

我用個間係中保證券 = 中國保險集團機構 [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1573#
發表於 07-3-9 16:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

今日2隻xx無出去, 超級無聊, 又係度食野先得…         

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1574#
發表於 07-3-9 16:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

comecome,我仲生咗個飛滋, 好痛呀.

你唔好吃咁多啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1575#
發表於 07-3-9 16:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

我下巴的又實又無野吱的瘡瘡仲係度呀!   
又深色, 又一墶墶, 好肉酸囉!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1576#
發表於 07-3-9 17:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

內分泌失調.
come爸嘩 寫道:
我下巴的又實又無野吱的瘡瘡仲係度呀!   
又深色, 又一墶墶, 好肉酸囉!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1577#
發表於 07-3-9 17:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

========= 父母如何輔助子女的學業  ========               


◎ 父母要有效輔助子女的學業,絕對不宜打罵,只會令情況惡化。

◎ 父母應該協助子女訂下目標及鼓勵進步、努力。訂下目標的範疇包括:

1) 自己做功課
2) 溫習默書及測驗
3) 提高質素
4) 溫習其他
(1)和(2)是較為重要的,父母應先完成首兩個目標。

◎ 父母可以試用下列方法:

1) 放學後先有休息,不宜即讓孩子看電視。
2) 減少任何騷擾,如玩具、父母的聲音。
3) 和孩子合約一個時間。(只可鼓勵,不可強迫,強迫只會形成孩子倚賴、被動及反叛)
4) 多讚許和鼓勵
5) 指定時間內完成功課有遊戲和自由時間(只可鼓勵,不可強迫,強迫只

Rank: 5Rank: 5


4403
1578#
發表於 07-3-9 17:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

minnie,

call me if you lose your way.   See you there.  

[quote]
雪文 寫道:
Yuetma, 睇咗M啦, sorry, 我記錯咗.  

咁3點半 YMCA見啦, 我會帶埋我囡來的. [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1579#
發表於 07-3-10 09:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

早晨

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1580#
發表於 07-3-10 09:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 22

早晨
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖