關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
1561#
發表於 08-11-10 14:16 |只看該作者
joeytcy,

我都有幫亞女報培正呀!係邊個帶悠悠去面試呀?你定係姑媽?果日係我老公帶亞女去,我地係10:30果場呀!你係邊場呀?講真我幫亞女報培正都係諗住參與下,唔敢抱咩野厚望,因為聽講得十零個位,真唔真就唔知,但係佢自己幼稚園係直上,所以位應該唔會太多,收就固然開心,reject 亦唔會太失望!

cankan

Rank: 4


850
1562#
發表於 08-11-10 14:17 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-11-10 14:10 發表
冇上黎一排你地已經交流左好多野啦!十月媽咪你唔駛唔舒服,而家好多小一既位可能都係同一班人 keep 住,到左出年6月自然會放番哂出黎,而真光都未放榜,你好似唔只報左依幾間?

cankan ...


cankan

阿悠比左佢地去清水灣d相比我睇.....我見到你個女好似廋左...定係張相角度問題....

Rank: 4


605
1563#
發表於 08-11-10 14:22 |只看該作者
我都唔知有校際音樂節,真係恭喜哂悠悠!至於流感針,我冇聽倒老師提過喎!不過我舊年冇同亞女打流感針,所以今年應該都唔會!而且亞女學左游水後身體好左 d,有一個星期六晚發燒,食左藥第二朝就冇事,所以寧願俾佢繼續學游水。

cankan

Rank: 4


605
1564#
發表於 08-11-10 14:29 |只看該作者
其實我都有諗過幫亞女報公文,但一諗起果幾廿張既功課就........,我要返工,邊有時間去督促佢做功課,特別係啱啱開始果陣,十月媽咪你俾 d 意見呀!

cankan

Rank: 4


850
1565#
發表於 08-11-10 20:05 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-11-10 14:16 發表
joeytcy,

我都有幫亞女報培正呀!係邊個帶悠悠去面試呀?你定係姑媽?果日係我老公帶亞女去,我地係10:30果場呀!你係邊場呀?講真我幫亞女報培正都係諗住參與下,唔敢抱咩野厚望,因為聽講得十零個位,真唔真就唔知,但係佢自己幼稚園 ...


hihi

唔係我地呀...係我個朋友...不過佢地都係10:30個場...
至於位應該真係唔多...但係好似唔至十幾.....不過本身佢間幼稚園同小一D人數差唔多...都係8班..每班30人...

Rank: 5Rank: 5


4411
1566#
發表於 08-11-14 09:21 |只看該作者
CANKAN,

學公文初期, 其實唔駛點督促的, 因為公文開始初期, 一般都係畀D較淺較易上手既LEVEL畀佢地, 佢地會做得好有滿足感的, 反而一路升, 尤其開始超越學年, 就真係要跟得足D喇, 超越學年開始, 意味住D習作越唻越深, 學既野, 亦已經唔再係佢地而家既LEVEL, 而係真正接觸小學程度既野喇, 所以要有心理準備!

至於功課量, BELOW學年LEVEL, 就當然係每日做10張工作紙, 即係20版啦! 但絕大多數小朋友, 由超學年開始, 就會減半, 即係做5張工作紙, 呢個份量, OK架, 唔係真係咁多! ANSON而家每日做三科, 都係做一小時左右架咋, 都OK啦! 如果做埋學校功課, 都唔會超過1.5小時架!

當初畀個女學公文, 係因為學校功課實在太少, 而我地又真係有99%會畀個女升讀蘇小, 諗起蘇小既功課量, 嘩....係幼稚園既N倍, 點搞?! 所以就畀佢學公文, 每日有指定數量既功課, 每日都要完成, 連放假去旅行都要帶埋去, 等佢習慣呢個模式, 將來升小學, 相信日日默書測驗考試做功課, 佢都應該應付得唻, 同埋升小學之後, 如果無時間HANDLE公文的話, CUT公文淨係應付學校既野, 佢原則上可以輕鬆完成啊!
呢個係我畀佢讀公文既目的, SO FAR....暫時效果都唔錯!

原帖由 CanKan 於 08-11-10 14:29 發表
其實我都有諗過幫亞女報公文,但一諗起果幾廿張既功課就........,我要返工,邊有時間去督促佢做功課,特別係啱啱開始果陣,十月媽咪你俾 d 意見呀!

cankan ...

Rank: 4


850
1567#
發表於 08-11-18 13:37 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-11-14 09:21 發表
CANKAN,

學公文初期, 其實唔駛點督促的, 因為公文開始初期, 一般都係畀D較淺較易上手既LEVEL畀佢地, 佢地會做得好有滿足感的, 反而一路升, 尤其開始超越學年, 就真係要跟得足D喇, 超越學年開始, 意味住D習作越唻越 ...


星期六個晚阿悠咸....話唔捨得d同學喎....重猛甘問我升小一係咪全部都唔同學校架.....wowowo

Rank: 4


605
1568#
發表於 08-11-18 14:13 |只看該作者
joeytcy,

亞女之前都有同我講過話想讀蘇小,不因係唔捨得 d 同學同朋友,我就同佢講話就算佢讀蘇小,其他小朋友都未必會讀蘇小,我話可以好似以前禁,留個電話俾小朋友保持聯絡。其實佢前一排都試過唔開心話掛住將軍澳課外活動班既小朋友,除左安慰之外,都冇咩野可以做啦!

話時話,你知唔知悠悠有同我個女傾電話呀?

cankan

Rank: 4


850
1569#
發表於 08-11-18 17:53 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-11-18 14:13 發表
joeytcy,

亞女之前都有同我講過話想讀蘇小,不因係唔捨得 d 同學同朋友,我就同佢講話就算佢讀蘇小,其他小朋友都未必會讀蘇小,我話可以好似以前禁,留個電話俾小朋友保持聯絡。其實佢前一排都試過唔開心話掛住將軍澳課外活 ...



我最後同阿悠講...學期尾我地去買本紀念冊比同學仔簽名同留底電話..甘你地得閒咪聯繫下啦.....

Rank: 4


850
1570#
發表於 08-11-18 18:00 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-11-18 14:13 發表
joeytcy,

亞女之前都有同我講過話想讀蘇小,不因係唔捨得 d 同學同朋友,我就同佢講話就算佢讀蘇小,其他小朋友都未必會讀蘇小,我話可以好似以前禁,留個電話俾小朋友保持聯絡。其實佢前一排都試過唔開心話掛住將軍澳課外活 ...



之前我知阿悠有打電比kelly...因個日佢話老師要佢地整個電郵喎..我覺得唔對路..咪叫佢打電話問下人..不過以我所知最後都無答案..hehe...
佢係咪成日打呀...

Rank: 4


605
1571#
發表於 08-11-18 18:43 |只看該作者
joeytcy,

係學校需要家長提供一個電郵地址作聯絡之用,并唔係要自己做一個電郵地址。

佢地并唔係成日傾,只係間唔中傾下,平均一個星期都未必有一次。

亞女今日係電話同我講話星期五有派對,但并唔係有人生日,等我今晚返去睇睇先。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1572#
發表於 08-11-19 11:49 |只看該作者
請問你地會唔會去12月18日晚嗰個聖誕聯歡晚會呀?!

Rank: 4


850
1573#
發表於 08-11-19 17:26 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-11-19 11:49 發表
請問你地會唔會去12月18日晚嗰個聖誕聯歡晚會呀?!



不去啦.....另今個星期五我問阿悠點解有party...佢話慶祝聖誕節....haha我心唸係到作野...不過佢地好似會表演唱歌(校際音樂個度)....

Rank: 5Rank: 5


4411
1574#
發表於 08-11-19 17:45 |只看該作者
如果係校際音樂節嗰度表演唱歌, 照慣例, 會係響生日會既園會度表演, 而唔係無啦啦搵個星期五唻表演架喎! 悠悠有無弄錯到呀? 佢係咪指12月頭既星期五呀? 不過12月頭既星期五好似無園會的, 因為呢個月既表演, 要留待12月18日的聖誕PARTY才會有呢!

我囡嗰班就聽日11點有得畀家長返學校參加佢地既"魚學校展覽會", 係呢三個星期主題教學既成果喎, 所以我聽日會跟阿女返學啊!

原帖由 joeytcy 於 08-11-19 17:26 發表



不去啦.....另今個星期五我問阿悠點解有party...佢話慶祝聖誕節....haha我心唸係到作野...不過佢地好似會表演唱歌(校際音樂個度)....

Rank: 4


850
1575#
發表於 08-11-19 19:28 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-11-19 17:45 發表
如果係校際音樂節嗰度表演唱歌, 照慣例, 會係響生日會既園會度表演, 而唔係無啦啦搵個星期五唻表演架喎! 悠悠有無弄錯到呀? 佢係咪指12月頭既星期五呀? 不過12月頭既星期五好似無園會的, 因為呢個月既表演, 要留待12 ...



我都有問阿悠...
問 : 你識晒成首歌咩....
佢答: 我識第一段啦....依家教緊第二段...

佢重係甘叫我黎睇....不過我話唔去啦...佢重扁晒咀...所以我都無繼續問今個星期五係做咩.....

Rank: 4


850
1576#
發表於 08-11-19 19:32 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-11-19 17:45 發表
如果係校際音樂節嗰度表演唱歌, 照慣例, 會係響生日會既園會度表演, 而唔係無啦啦搵個星期五唻表演架喎! 悠悠有無弄錯到呀? 佢係咪指12月頭既星期五呀? 不過12月頭既星期五好似無園會的, 因為呢個月既表演, 要留待12 ...


哦...怪之得本手冊空聊聊啦...我總以為評估前溫書添
但咩叫魚....展呀...

Rank: 5Rank: 5


4411
1577#
發表於 08-11-19 22:16 |只看該作者
老師同佢地定左個題目, 係"魚學校", 呢兩三個星期, 做左好多同魚有關既勞作呀, 資料搜集呀之類, 早兩日, 叫小朋友寫左張邀請咭返唻畀我地, 邀請我地聽日返學校睇佢地既傑作囉!

無功課, 同下星期既評估週係無關係架, 無功課, 係因為主題教學呀, 撞鬼 , 今個星期竟然連英文功課都無埋, 真係服左佢地!

悠悠盛意拳拳邀請你返學校睇佢表演, 你就順下佢意啦, 好難得架嘛, 不過又咁....都未練好, 咁睇D咩呀?

原帖由 joeytcy 於 08-11-19 19:32 發表


哦...怪之得本手冊空聊聊啦...我總以為評估前溫書添
但咩叫魚....展呀...

Rank: 4


605
1578#
發表於 08-11-20 14:18 |只看該作者
亞女只係同我講話星期五有派對要帶食物,冇話家長可以出席喎!反而悠悠今朝問我星期五去唔去學校,我同佢講話 kelly 冇提過,之後我就趕住返工走左囖!麥有表演咩?

cankan

Rank: 4


605
1579#
發表於 08-11-20 14:24 |只看該作者
十月媽咪:

你收倒真光既信未呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1580#
發表於 08-11-20 14:54 |只看該作者
未呀, 你係咪已經收到呀? 如果你已經收到, 相信係取錄信了, 因為我地十月會有一個家姐響真光讀緊既男仔, 今日老師響家姐放學嗰陣, 畀左封取錄信佢拎番屋企畀媽咪睇, 佢媽咪好開心啊!

原帖由 CanKan 於 08-11-20 14:24 發表
十月媽咪:

你收倒真光既信未呀?

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖