- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
CANKAN,
學公文初期, 其實唔駛點督促的, 因為公文開始初期, 一般都係畀D較淺較易上手既LEVEL畀佢地, 佢地會做得好有滿足感的, 反而一路升, 尤其開始超越學年, 就真係要跟得足D喇, 超越學年開始, 意味住D習作越唻越深, 學既野, 亦已經唔再係佢地而家既LEVEL, 而係真正接觸小學程度既野喇, 所以要有心理準備!
至於功課量, BELOW學年LEVEL, 就當然係每日做10張工作紙, 即係20版啦! 但絕大多數小朋友, 由超學年開始, 就會減半, 即係做5張工作紙, 呢個份量, OK架, 唔係真係咁多! ANSON而家每日做三科, 都係做一小時左右架咋, 都OK啦! 如果做埋學校功課, 都唔會超過1.5小時架!
當初畀個女學公文, 係因為學校功課實在太少, 而我地又真係有99%會畀個女升讀蘇小, 諗起蘇小既功課量, 嘩....係幼稚園既N倍, 點搞?! 所以就畀佢學公文, 每日有指定數量既功課, 每日都要完成, 連放假去旅行都要帶埋去, 等佢習慣呢個模式, 將來升小學, 相信日日默書測驗考試做功課, 佢都應該應付得唻, 同埋升小學之後, 如果無時間HANDLE公文的話, CUT公文淨係應付學校既野, 佢原則上可以輕鬆完成啊!
呢個係我畀佢讀公文既目的, SO FAR....暫時效果都唔錯!
原帖由 CanKan 於 08-11-10 14:29 發表 
其實我都有諗過幫亞女報公文,但一諗起果幾廿張既功課就........,我要返工,邊有時間去督促佢做功課,特別係啱啱開始果陣,十月媽咪你俾 d 意見呀!
cankan ... |
|