關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1561#
發表於 07-3-5 22:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1562#
發表於 07-3-6 00:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1563#
發表於 07-3-6 09:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1564#
發表於 07-3-6 11:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1565#
發表於 07-3-6 18:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1566#
發表於 07-3-7 11:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1567#
發表於 07-3-7 11:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1568#
發表於 07-3-7 22:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 ,
係呀........Matthew安靜咗好多.  我下次幫你睇下同問下佢呀.
唔好失咗個機會呀....等多一陣, 好快到你架啦~~~
露 絲 :-)

Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

版主


6802
1569#
發表於 07-3-7 23:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

大家好, 我想問下, 馬循小二 多唔多功課, 教學深唔深??

我亞女7歲 (12月出世), 在馬主讀緊小二, 下學期開始, 功課都幾多, 而且我亞女又做得慢, 成績又成日都唔合格, 我想找一間冇禁大壓力的學校, 唔知 馬循 大唔大壓力呢??

Rank: 3Rank: 3


304
1570#
發表於 07-3-8 13:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

貓大姐 寫道:
大家好, 我想問下, 馬循小二 多唔多功課, 教學深唔深??

我亞女7歲 (12月出世), 在馬主讀緊小二, 下學期開始, 功課都幾多, 而且我亞女又做得慢, 成績又成日都唔合格, 我想找一間冇禁大壓力的學校, 唔知 馬循 大唔大壓力呢??



貓大姐
我地呢度D媽咪嘅小朋友都係讀緊一年班, 功課唔算多,
二年班就唔係太清楚啦,     
之前幫個女搵學校時, 都聽聞馬主好多功課同都幾大壓力,
所以我都冇唸住讀呢間, 怕個小朋友好辛苦.   
^_^

Rank: 4


554
1571#
發表於 07-3-8 17:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,
仲咩要轉校呀?????
讀得唔好呀?????
點解要搬家呀???
露 絲 :-)

Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

版主


6802
1572#
發表於 07-3-8 20:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

下學期開始, 功課都幾多 (晚晚做功課, 做到11:00, 當然, 佢做得慢都係一個原因) , 而且我亞女又做得慢, 成績又成日都唔合格, 我想找一間冇禁大壓力的學校, 唔知 馬循 大唔大壓力呢??

Rank: 3Rank: 3


443
1573#
發表於 07-3-8 22:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,
我地又見啦, 路過多口搭句咀, 你無用工人拿? 你上次都好似話個工人唔多掂, 係唔係炒鬼左? 係呀, 如果日頭返工, 放工又要做家務同教仔, 真係好辛苦架 ! 不過工人既野好就係幫手, 唔好就係頂心"參", 有時寧願自己辛苦d, 都費時見到佢篤眼篤鼻 ! 你加油呀 !

yoballma,
你囡囡要轉校拿 ? 由你開呢個topic開始, 我有時都入來八下, 見到你地由網友成為家長朋友真係好開心架 ! 得閒在沙田媽媽會開個topic再傾過 !
    

Rank: 4


588
1574#
發表於 07-3-9 09:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1575#
發表於 07-3-9 11:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


443
1576#
發表於 07-3-9 12:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我在沙田媽媽會度開左個topic “馬鞍山初小靚媽會”, 方便大家傾計 ! 快d去報到啦 !   

貓大姐,
我唔知主風d功課算唔算多, 但係做到晚上11點個小朋友都幾辛苦, 我囡囡在靈糧讀二年級, 你可以比較下大家平日既功課量, 中英數三科每日一定有功課 , 另加常識 或聖經或普通話作業, 每日起碼4樣功課無得走, 另外網上中/ 英文閱讀每日各一篇 !
中文科會寫詞語, 一次寫7至10個, 每個三次 或 作業/補充2版 或  抄書一課, 或 毛筆字二篇, 另有雙週記
英文科penmanship5句, 每句2次 或 writing5-10句 或 作業2版
數學科就多d,  通常算式題5題 + 補充或作業2版

我係在職媽咪, 囡囡有80%機會在我回家前完成功課, 不過我晚上係唔開電視既,  食完飯會同佢睇功課 + 改正/溫習, 然後等佢十點sleep左我至睇電視架 !

希望以上既資料可以比你參考下, 我都同意matthew媽咪既講法, 轉校你囡囡會唔會唔開心架 ? 因為佢地已經有自己既朋友仔, 建立左自己既社交架啦, 最重要係小朋友係開心既情況下學習!

  

Rank: 3Rank: 3


304
1577#
發表於 07-3-9 15:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1578#
發表於 07-3-9 15:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

nonowong 寫道:
我在沙田媽媽會度開左個topic “馬鞍山初小靚媽會”, 方便大家傾計 ! 快d去報到啦 !   

貓大姐,
我唔知主風d功課算唔算多, 但係做到晚上11點個小朋友都幾辛苦, 我囡囡在靈糧讀二年級, 你可以比較下大家平日既功課量, 中英數三科每日一定有功課 , 另加常識 或聖經或普通話作業, 每日起碼4樣功課無得走, 另外網上中/ 英文閱讀每日各一篇 !
中文科會寫詞語, 一次寫7至10個, 每個三次 或 作業/補充2版 或  抄書一課, 或 毛筆字二篇, 另有雙週記
英文科penmanship5句, 每句2次 或 writing5-10句 或 作業2版
數學科就多d,  通常算式題5題 + 補充或作業2版

我係在職媽咪, 囡囡有80%機會在我回家前完成功課, 不過我晚上係唔開電視既,  食完飯會同佢睇功課 + 改正/溫習, 然後等佢十點sleep左我至睇電視架 !

希望以上既資料可以比你參考下, 我都同意matthew媽咪既講法, 轉校你囡囡會唔會唔開心架 ? 因為佢地已經有自己既朋友仔, 建立左自己既社交架啦, 最重要係小朋友係開心既情況下學習!

  


nonowong
你個女好乖呀,可以自己做哂d功課, 我個女就激死我, 成日都要我返到屋企同佢一齊做,       
^_^

Rank: 4


588
1579#
發表於 07-3-9 16:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


443
1580#
發表於 07-3-9 23:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,
我個工人都係一舊木, 你個工人有既野佢全部都有, 不過就服從性都ok, 所以 "凶"佢都識驚, 會做番好d, 總之佢明年2月finish contract就bye bye 啦, 唔再同佢續啦, 我實在唔likely佢, 我個印印係大學生, 所以好高傲, 好cool架 !! 無論你對佢點好, 佢都得一個樣, 如果個女有人湊, 我踢左佢返老家好耐啦 !

你囡囡仲細, 再大d就會主動自己做功課架啦, 唔駛擔心 ! 希望你快d同囡囡找一間好學校啦 !
  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖