- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 07-5-31
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 304
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 304
- UID
- 81208
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
nonowong 寫道:
我在沙田媽媽會度開左個topic “馬鞍山初小靚媽會”, 方便大家傾計 ! 快d去報到啦 !
貓大姐,
我唔知主風d功課算唔算多, 但係做到晚上11點個小朋友都幾辛苦, 我囡囡在靈糧讀二年級, 你可以比較下大家平日既功課量, 中英數三科每日一定有功課 , 另加常識 或聖經或普通話作業, 每日起碼4樣功課無得走, 另外網上中/ 英文閱讀每日各一篇 !
中文科會寫詞語, 一次寫7至10個, 每個三次 或 作業/補充2版 或 抄書一課, 或 毛筆字二篇, 另有雙週記
英文科penmanship5句, 每句2次 或 writing5-10句 或 作業2版
數學科就多d, 通常算式題5題 + 補充或作業2版
我係在職媽咪, 囡囡有80%機會在我回家前完成功課, 不過我晚上係唔開電視既, 食完飯會同佢睇功課 + 改正/溫習, 然後等佢十點sleep左我至睇電視架 !
希望以上既資料可以比你參考下, 我都同意matthew媽咪既講法, 轉校你囡囡會唔會唔開心架 ? 因為佢地已經有自己既朋友仔, 建立左自己既社交架啦, 最重要係小朋友係開心既情況下學習!
nonowong
你個女好乖呀,可以自己做哂d功課, 我個女就激死我, 成日都要我返到屋企同佢一齊做, |
|