關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1561#
發表於 08-2-20 14:17 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 14:03 發表
Afternoon.

long time no see

last friday, 我咪pk, 結果要去睇跌打, 今日先返工, 做到

嘩! 乜咁嚴重呀?? 而家你點呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1562#
發表於 08-2-20 14:17 |只看該作者
我唔駛返工, 睇你地jar.
原文章由 多利是 於 08-2-20 14:07 發表
cc / hoganma

jerry 媽 1/3 & 15/3 都得, 我兩日都要返工, after lunch 時間可以開始, 你地d時間點??


Rank: 6Rank: 6


8125
1563#
發表於 08-2-20 14:29 |只看該作者
乜你同雪都咁慘 整親腳都幾長手尾架....祝你早日康復 :loveliness: :loveliness:

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 02:03 PM 發表
Afternoon.

long time no see

last friday, 我咪pk, 結果要去睇跌打, 今日先返工, 做到

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1564#
發表於 08-2-20 14:34 |只看該作者
係好方面諗, 好彩係整親腳, 對手仲可以打麻雀

雪, jerryma, 講吓笑, 唔好
原文章由 多利是 於 08-2-20 14:29 發表
乜你同雪都咁慘 整親腳都幾長手尾架....祝你早日康復 :loveliness: :loveliness:


[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-2-20 14:35 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1565#
發表於 08-2-20 14:34 |只看該作者
D功課低年班都唔弱ar, 我會帶埋去旅行做gar, 食完早餐用1個鐘做下溫下, 好過1次過做晒ma
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-20 13:26 發表
高年級d媽咪話要同小朋友去旅行都盡量低年班時去多d,因為上到高年級時d假期功課多到嘔wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1566#
發表於 08-2-20 14:37 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 14:34 發表
係好方面諗, 好彩係整親腳, 對手仲可以打麻雀

雪, jerryma, 講吓笑, 唔好

Rank: 6Rank: 6


8125
1567#
發表於 08-2-20 14:38 |只看該作者
CC

你真了解 jerry媽... 咁整親隻腳就好過整親隻手既

原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 02:34 PM 發表
係好方面諗, 好彩係整親, 對手仲可以打麻雀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1568#
發表於 08-2-20 14:40 |只看該作者
佢肯做就梗係good la, 我上次帶上大陸, 亞女只係做得一陣:;pppp: :;pppp:
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 14:34 發表
D功課低年班都唔弱ar, 我會帶埋去旅行做gar, 食完早餐用1個鐘做下溫下, 好過1次過做晒ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1569#
發表於 08-2-20 14:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 14:34 發表
D功課低年班都唔弱ar, 我會帶埋去旅行做gar, 食完早餐用1個鐘做下溫下, 好過1次過做晒ma

咁你今次又係自由行去泰國啦喎!?!?!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1570#
發表於 08-2-20 14:44 |只看該作者
我唔鍾意一次過迫佢做晒D功課, 因為好辛苦之餘佢係吸收唔到, 咁倒不如每日做小小, 大家都無咁辛苦
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 14:40 發表
佢肯做就梗係good la, 我上次帶上大陸, 亞女只係做得一陣:;pppp: :;pppp:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1571#
發表於 08-2-20 14:44 |只看該作者
9成9係LA, 我想去拜四面佛ma
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 14:41 發表

咁你今次又係自由行去泰國啦喎!?!?!?

Rank: 6Rank: 6


8125
1572#
發表於 08-2-20 14:46 |只看該作者
cc美人 / jerry媽 / hoganma: 局成 - 兩場, 1/3 & 15/3 午飯後開場.....打到晚上

fun

sorry 呀, 今次時間唔岩, 下次再玩過.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1573#
發表於 08-2-20 14:47 |只看該作者
我有叫佢每日做d ga, but 佢冇理我jar ma:;pppp: :;pppp:
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 14:44 發表
我唔鍾意一次過迫佢做晒D功課, 因為好辛苦之餘佢係吸收唔到, 咁倒不如每日做小小, 大家都無咁辛苦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1574#
發表於 08-2-20 14:49 |只看該作者
from when to when?? 我要同隻佬講定, 叫佢湊仔
原文章由 多利是 於 08-2-20 14:46 發表
cc美人 / jerry媽 / hoganma: 局成 - 兩場, 1/3 & 15/3 午飯後開場.....打到晚上

fun

sorry 呀, 今次時間唔岩, 下次再玩過..... ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1575#
發表於 08-2-20 14:50 |只看該作者

多左O甘多公仔 , 唔識用添.

午安呀, O甘多位靚媽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1576#
發表於 08-2-20 14:50 |只看該作者
Fun fun 真係soooooooooo sorry
原文章由 多利是 於 08-2-20 14:46 發表
cc美人 / jerry媽 / hoganma: 局成 - 兩場, 1/3 & 15/3 午飯後開場.....打到晚上

fun

sorry 呀, 今次時間唔岩, 下次再玩過..... ...

Rank: 1


14
1577#
發表於 08-2-20 14:51 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-18 19:38 發表
connie, 唔該晒你的意見.  但係佢好貴呀, 肌骼科睇咗二次, 每次都要件750.-, 我銀包好傷:cry:


Hi 雪文:

我之前搵佢睇腰骨同頸都係咁o既價錢,我諗專科一般都係貴 d 卦,所以我都會有 dd 肉痛 o架,不過無計 la,因為我個人覺得 e 生對病人 o既態度係好緊要 o架,而且林醫生的確係好鬼好人,所以佢收得貴 d 我都會接受 o既。我 o尋日先至搵佢造多對鞋墊同鬆小腿肌肉,都要貴 o架!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1578#
發表於 08-2-20 14:52 |只看該作者
when : after noon to after dinner, 好嗎?? maybe after dinner 可以再打多陣, 看情況

where : maybe 我 home, hoganma home or 雀會, or 你 home??

原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 02:49 PM 發表
from when to when?? 我要同隻佬講定, 叫佢湊仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1579#
發表於 08-2-20 14:53 |只看該作者
lan lan, long time no see
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-20 14:50 發表

多左O甘多公仔 , 唔識用添.

午安呀, O甘多位靚媽

Rank: 6Rank: 6


8953
1580#
發表於 08-2-20 14:53 |只看該作者
BK 今日正常返啦 .
昨天登入就好慢. 留唔到言...
我係屋企都係只睇到幾日前的野. 冇得溫書.. 睇左幾頁, 呢排大家都好有心機O甘買禮物喎..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖