註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 14:03 發表 Afternoon. long time no see last friday, 我咪pk, 結果要去睇跌打, 今日先返工, 做到
返回頂部
子爵府
原文章由 多利是 於 08-2-20 14:07 發表 cc / hoganma jerry 媽 1/3 & 15/3 都得, 我兩日都要返工, after lunch 時間可以開始, 你地d時間點??
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 02:03 PM 發表 Afternoon. long time no see last friday, 我咪pk, 結果要去睇跌打, 今日先返工, 做到
原文章由 多利是 於 08-2-20 14:29 發表 乜你同雪都咁慘 整親腳都幾長手尾架....祝你早日康復 :loveliness: :loveliness:
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-20 13:26 發表 高年級d媽咪話要同小朋友去旅行都盡量低年班時去多d,因為上到高年級時d假期功課多到嘔wor
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 14:34 發表 係好方面諗, 好彩係整親腳, 對手仲可以打麻雀 雪, jerryma, 講吓笑, 唔好 我
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 02:34 PM 發表 係好方面諗, 好彩係整親, 對手仲可以打麻雀
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 14:34 發表 D功課低年班都唔弱ar, 我會帶埋去旅行做gar, 食完早餐用1個鐘做下溫下, 好過1次過做晒ma
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 14:40 發表 佢肯做就梗係good la, 我上次帶上大陸, 亞女只係做得一陣:;pppp: :;pppp:
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 14:41 發表 咁你今次又係自由行去泰國啦喎!?!?!?
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 14:44 發表 我唔鍾意一次過迫佢做晒D功課, 因為好辛苦之餘佢係吸收唔到, 咁倒不如每日做小小, 大家都無咁辛苦
原文章由 多利是 於 08-2-20 14:46 發表 cc美人 / jerry媽 / hoganma: 局成 - 兩場, 1/3 & 15/3 午飯後開場.....打到晚上 fun sorry 呀, 今次時間唔岩, 下次再玩過..... ...
民房
原文章由 雪文 於 08-2-18 19:38 發表 connie, 唔該晒你的意見. 但係佢好貴呀, 肌骼科睇咗二次, 每次都要件750.-, 我銀包好傷:cry:
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 02:49 PM 發表 from when to when?? 我要同隻佬講定, 叫佢湊仔
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-20 14:50 發表 多左O甘多公仔 , 唔識用添. 午安呀, O甘多位靚媽