關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1561#
發表於 08-1-31 16:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 16:18 發表
2月22日去九龍城城南道泰發泰國菜(消費者約120/人)
各位靚靚媽咪請報名:

肥脾
come
hoganma
cc
ktmami

ky, 你有無興趣呀????????????? ...

我要諗諗,2個禮拜密左D,呀女會唔鍾意。

Rank: 8Rank: 8


17269
1562#
發表於 08-1-31 16:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 16:23 發表
lee排d皮膚差左好多, 又乾又爆瘡!!!:tongue:

差得過我....

Rank: 5Rank: 5


3212
1563#
發表於 08-1-31 16:42 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 15:51 發表

我日頭唔係好咳, 係夜晚先勁, 不過都要keep住食藥水, 我都唔想一直咳到新年, 乜野都唔食得

雪: 你今晚幾點到tko找cc呀????


come come 如果成日咳 試下煲點川貝食下啦.....

Rank: 8Rank: 8


17269
1564#
發表於 08-1-31 16:45 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 08-1-31 16:42 發表


come come 如果成日咳 試下煲點川貝食下啦.....

呀頭:

川貝睇咩咳咋,唔係實得。我上次咳同呀女咳到C,飲左幾次都唔得

Rank: 8Rank: 8


17269
1565#
發表於 08-1-31 16:46 |只看該作者
忙完喇!

Rank: 8Rank: 8


17269
1566#
發表於 08-1-31 16:47 |只看該作者
News: HK bank and Bank of China Hong Kong >> interest rate down by 0.25.

Rank: 5Rank: 5


2977
1567#
發表於 08-1-31 16:55 |只看該作者
mee too>>>
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 16:23 發表
lee排d皮膚差左好多, 又乾又爆瘡!!!:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17269
1568#
發表於 08-1-31 16:57 |只看該作者
初1得10度呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1569#
發表於 08-1-31 16:57 |只看該作者
原文章由 hermanpapa 於 08-1-31 16:55 發表
mee too>>>   

sales唔信得過!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1570#
發表於 08-1-31 17:02 |只看該作者
新年都咁凍, 都係無晒心機.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1571#
發表於 08-1-31 17:03 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 08-1-31 16:42 發表


come come 如果成日咳 試下煲點川貝食下啦.....

苦唔苦架???????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1572#
發表於 08-1-31 17:06 |只看該作者
come,未知呀, 我食完飯打俾你同CC美人啦.

你應該係寒咳, 川貝未必得wor. 揾個中醫look look

原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 15:51 發表

我日頭唔係好咳, 係夜晚先勁, 不過都要keep住食藥水, 我都唔想一直咳到新年, 乜野都唔食得

雪: 你今晚幾點到tko找cc呀????

Rank: 5Rank: 5


2977
1573#
發表於 08-1-31 17:07 |只看該作者
Sorry! I am in management level.. trust me now..if you are willing to trust.
原文章由 lky2008 於 08-1-31 16:57 發表

sales唔信得過!

Rank: 5Rank: 5


2977
1574#
發表於 08-1-31 17:09 |只看該作者
Don't worry! Just stay indoor for MJ or Wii Sport
原文章由 lky2008 於 08-1-31 16:57 發表
初1得10度呀!

Rank: 5Rank: 5


2977
1575#
發表於 08-1-31 17:09 |只看該作者
Yes, just look look.... don't touch wor...
原文章由 雪文 於 08-1-31 17:06 發表
come,未知呀, 我食完飯打俾你同CC美人啦.

你應該係寒咳, 川貝未必得wor. 揾個中醫look look

Rank: 5Rank: 5


3104
1576#
發表於 08-1-31 17:12 |只看該作者
我公司的同事己飲到貓貓地啦,由2點飲到5點,等陣直落吃飯,我係度悶到抽根...想返坐係度都有錢收都不差...很眼訓呀,仲未6點呀....

原文章由 雪文 於 08-1-31 15:43 發表
收到.

Rank: 8Rank: 8


17269
1577#
發表於 08-1-31 17:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 17:02 發表
新年都咁凍, 都係無晒心機.....

魔鬼 :買多件靚靚厚衫咪得囉!·

Rank: 8Rank: 8


17269
1578#
發表於 08-1-31 17:16 |只看該作者
原文章由 hermanpapa 於 08-1-31 17:07 發表
Sorry! I am in management level.. trust me now..if you are willing to trust.

知你高層喇!

Rank: 6Rank: 6


8953
1579#
發表於 08-1-31 17:18 |只看該作者
救命呀~~~~~~忙到冇停手呀~~

Rank: 6Rank: 6


8953
1580#
發表於 08-1-31 17:19 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-1-31 17:12 發表
我公司的同事己飲到貓貓地啦,由2點飲到5點,等陣直落吃飯,我係度悶到抽根...想返坐係度都有錢收都不差...很眼訓呀,仲未6點呀....

等佢地貓晒妳先出手........
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖