關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3104
1561#
發表於 08-1-25 11:42 |只看該作者
雪 :

我家電話現在加左"請勿騷擾制" 打完我家電話后,再加上密碼就可以打到啦,密碼是我家的門牌號.:;pppp:


原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 11:32 發表

雪: mask我今晚比唔倒你架喎!!!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1562#
發表於 08-1-25 11:42 |只看該作者
其他咁多位都講得上係靚女, 我驚我嚇親你 bor

原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:41 AM 發表
諗起今晚都好開心呀!可以見吓呀頭,多多,hoganma, cy, love love等的靚靚真貌啦!好期待呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1563#
發表於 08-1-25 11:45 |只看該作者
All deleted.

[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-25 11:47 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1564#
發表於 08-1-25 11:45 |只看該作者
多多, 秘書姐姐 : 如你哋今晚方便, 各俾 5包利是封我啦, 唔該.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1565#
發表於 08-1-25 11:46 |只看該作者
KY,未出呀, 我話出咗話你听

原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:45 發表
雪雪:

仲未收到PM呀!(你仔的排名呀)

Rank: 6Rank: 6


6601
1566#
發表於 08-1-25 11:46 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-25 11:42 發表
其他咁多位都講得上係靚女, 我驚我嚇親你 bor

你講邊樹嚇親我先,係咪‘巨峰提子’呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
1567#
發表於 08-1-25 11:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-25 11:46 發表
KY,未出呀, 我話出咗話你听

OKOKOK:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1568#
發表於 08-1-25 11:47 |只看該作者
OKOKOK, 為咗防個前工人呀 ?

原文章由 yan02 於 08-1-25 11:42 發表
雪 :

我家電話現在加左"請勿騷擾制" 打完我家電話后,再加上密碼就可以打到啦,密碼是我家的門牌號.:;pppp:

Rank: 8Rank: 8


17382
1569#
發表於 08-1-25 11:48 |只看該作者
如果我囡科科合格我已經好開心啦
早排同高年級(5年級)d媽咪傾開計講,係學校總之科科合格已經係band 1可以讀到聖言 佢仔英文唔合格佢都幾擔心下,我只希望亞囡合格就算啦唔敢再有咩要求   


原文章由 KY2004 於 08-1-25 10:15 發表

中英數要100分,好難架!
我係另一個topic睇到,因D 課程越來越深,越高班越難攞90分or above(叻的都係),所以唔好太高要求啦!你係咪要仔仔一定要考第1架? ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1570#
發表於 08-1-25 11:49 |只看該作者

:cry: :cry::cry: :cry: :cry:

你地今晚一定要俾時間聽我呻, 我真係眼淚在心裡流緊
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1571#
發表於 08-1-25 11:50 |只看該作者
我都想不過我囡應該無咩可能

原文章由 雪文 於 08-1-25 10:19 發表
咁又唔係, 佢唔好攞第1呀, 咁大壓力做咩, 不過係我呢個亞媽好恨佢有中英數一百分之嘛( 講吓得唔得), 我仔都好叻仔加拉, 所以今次我都好開心.

Rank: 6Rank: 6


8125
1572#
發表於 08-1-25 11:51 |只看該作者
ok, no problem

原文章由 雪文 於 08-1-25 11:45 AM 發表
多多, 秘書姐姐 : 如你哋今晚方便, 各俾 5包利是封我啦, 唔該.

Rank: 5Rank: 5


2967
1573#
發表於 08-1-25 11:51 |只看該作者
各位雀友, 有個壞消息你知
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1574#
發表於 08-1-25 11:52 |只看該作者
thanks,我仲諗住過左年先係下學期tim


原文章由 KY2004 於 08-1-25 10:29 發表
love, hoganma,

我地下星期開始下學期喇!

Rank: 6Rank: 6


6601
1575#
發表於 08-1-25 11:52 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 11:48 發表
如果我囡科科合格我已經好開心啦
早排同高年級(5年級)d媽咪傾開計講,係學校總之科科合格已經係band 1可以讀到聖言 佢仔英文唔合格佢都幾擔心下,我只希望亞囡合格就算啦唔敢再有咩要求   


...

我都係咁諗。

合格可讀聖言 ,咁女仔呢 ?如果合格係band1 ,咁佢地D卷實好深啦!我諗到高年級想合格都難(聽聞80幾分已經好top)
其實我發覺女女D分俾P.1係全面下跌呀!

[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-25 11:54 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
1576#
發表於 08-1-25 11:53 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 11:49 發表

:cry: :cry::cry: :cry: :cry:

你地今晚一定要俾時間聽我呻, 我真係眼淚在心裡流緊

cy,

你講丫!我一定聽,你OK呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
1577#
發表於 08-1-25 11:53 |只看該作者
ky, 個doctor 超full ga, 你try try 同nurse 講, if 有得早d, 叫佢再通知你.

果度有ultrasound ga.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1578#
發表於 08-1-25 11:55 |只看該作者
教科書要去專賣教科書既書局先有的,我知沙田有不過唔知名&地扯


原文章由 雪文 於 08-1-25 10:58 發表
funfun,三聯書局啟田同觀塘APM都有, 但唔知有無教科書買.  等我打電話去問吓

Rank: 5Rank: 5


2967
1579#
發表於 08-1-25 11:55 |只看該作者
please don't quote.

我頭先發fu 氣同d同事講, 抄我la.

原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:53 發表

cy,

你講丫!我一定聽,你OK呀?
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1580#
發表於 08-1-25 11:56 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 11:53 發表
ky, 個doctor 超full ga, 你try try 同nurse 講, if 有得早d, 叫佢再通知你.

果度有ultrasound ga.

佢個nurse有講話今日可懾時間,但我‘唔方便’,佢即刻話咁你方便先book喎(個nurse都幾唔好聲氣
‹ 上一主題|下一主題