註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-21 12:11 發表 佢地AUSSIE的accent真係好難聽架!都唔UP乜。
返回頂部
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 12:16 發表 淨係你呢句個2個英文我已經要查dictionary la
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 12:02 發表 雪, 你有冇同你fd msn?? 我揾佢唔到, only 留咗message.
原文章由 KY2004 於 08-1-21 12:16 發表 睇相都知啦!
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 12:15 發表
原文章由 KY2004 於 08-1-21 12:19 發表 咩答案呀?咁神秘?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 12:19 發表 你地唔好推啦, ky同hoganma的英文都非常掂!!!:D :D :D :D :D
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 12:20 發表 ky你又走寶啦......
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-21 12:13 發表 Hoganma, 星期一啦, 仲未收到你PM荅案wor
原文章由 KY2004 於 08-1-21 12:20 發表 咁要+埋你啦! :loveliness:
原文章由 KY2004 於 08-1-21 12:15 發表 cy, 唔駛打呀! 我想問呢?grill肉的temperature要幾多?200 OK嗎?
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 12:23 發表 我對住個part time bun bun都唔識講ar, 佢唔識聽廣東話, 我照同佢講廣東話, 佢係度傻笑
原文章由 KY2004 於 08-1-21 12:21 發表 講來聽吓啦!
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 12:25 發表 我地唔講得gar….. 調查員又不停追問, 我都好難做
原文章由 KY2004 於 08-1-21 12:29 發表 我同個印印講英文架,佢來左HK咁耐,D廣東話都唔掂。 不過有時大家都唔知大家講乜,咪靠body language囉!
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 12:24 發表 睇吓厚唔厚la, 普通gei, 都差不多.