註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:46 發表 我會加拉, 佢唔要叫佢扔咗佢啦. 我屋企無地方, 要過年我要清嘢. 如果你俾的微波爐係大部的, 我個部焗爐我都想唔要啦.
返回頂部
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:50 發表 : : 我鐘意煎得黄色的才好食. 但年年老公同62都話怕熱氣.: :
原文章由 yan02 於 08-1-14 11:49 發表 我都話,我前后睇2次先明,第一不專心睇,第2次就睇明啦,不過都不好睇:tongue:
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:59 發表 我昨日都同C6講, 唔明你點解咁有時間同閑情去睇2次: :
原文章由 yan02 於 08-1-14 12:01 發表 請問 聖馬太小學好嗎 ? 可以排第幾呀?
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:02 發表 我好鍾意睇佢的戲的.
原文章由 yan02 於 08-1-14 12:03 發表 大家再睇下我的新排位好嗎 ?再比私意見啦 甲部 : 中華基督教會基法小學 (油塘)乙部 :1中華基督教會基法小學 (油塘)2聖愛德華天主教小學3聖安當小學4聖公會基顯小學5香港道教聯合陳呂重德小學6聖約翰 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 11:55 發表 係正常size. 牛肉麵~~唔係大好多, 我一人食得晒.
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:10 發表 唔係大好多呀 ?? 我仲以為大好多
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:09 發表 呢間今年會轉全日. 19官塘官立小學(下午)
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:11 發表 雪文: 我而家睇緊一套劇好好睇, 睇完比你, 你媽一定鐘意, 不過有成70集超長, 我買時都唔知咁長
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:13 發表 :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: 睇倒都唔開心