關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1561#
發表於 08-1-14 11:55 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:46 發表
我會加拉, 佢唔要叫佢扔咗佢啦. 我屋企無地方, 要過年我要清嘢.
如果你俾的微波爐係大部的, 我個部焗爐我都想唔要啦.  

係正常size.

牛肉麵~~唔係大好多, 我一人食得晒.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1562#
發表於 08-1-14 11:58 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:50 發表
: :  
我鐘意煎得黄色的才好食. 但年年老公同62都話怕熱氣.: :

係我奶奶度就係我or 姑奶or 奶奶煎的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1563#
發表於 08-1-14 11:59 |只看該作者
我昨日都同C6講, 唔明你點解咁有時間同閑情去睇2次: :

原文章由 yan02 於 08-1-14 11:49 發表
我都話,我前后睇2次先明,第一不專心睇,第2次就睇明啦,不過都不好睇:tongue:

Rank: 5Rank: 5


3104
1564#
發表於 08-1-14 12:01 |只看該作者
請問 聖馬太小學好嗎 ? 可以排第幾呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1565#
發表於 08-1-14 12:01 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:59 發表
我昨日都同C6講, 唔明你點解咁有時間同閑情去睇2次: :

lee套我直頭無諗過會睇:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1566#
發表於 08-1-14 12:02 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-1-14 12:01 發表
請問 聖馬太小學好嗎 ? 可以排第幾呀?

邊間聖馬太?? 秀x坪 or 牛頭角下村??? (1)好勁&好多人爭. (2)唔知仲好唔好了.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1567#
發表於 08-1-14 12:02 |只看該作者
Yanma,昨晚有無睇杰出華人-李連杰呀, 佢好叻呀, 一早會為自己打算.   我好鍾意睇佢的戲的.

原文章由 yan02 於 08-1-14 11:49 發表
我都話,我前后睇2次先明,第一不專心睇,第2次就睇明啦,不過都不好睇:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1568#
發表於 08-1-14 12:03 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:02 發表
我好鍾意睇佢的戲的.

me too

Rank: 5Rank: 5


3104
1569#
發表於 08-1-14 12:03 |只看該作者
大家再睇下我的新排位好嗎 ?再比私意見啦
甲部 : 中華基督教會基法小學 (油塘)
乙部 :
1中華基督教會基法小學 (油塘)
2聖愛德華天主教小學
3聖安當小學
4聖公會基顯小學
5香港道教聯合陳呂重德小學
6聖約翰天主教小學
7聖公會基樂小學
8中華基督教會基法小學
9藍田循道衛理小學
10秀茂坪天主教小學
11路德會聖馬太小學
12聖公會油塘基顯小學
13聖公會李兆強小學
14聖公會李兆強小學 (德田)
15樂華天主教小學
16官塘官立小學(上午)
17天主教佑華小學
18秀明小學
19官塘官立小學(下午)
20基督教聖約教會堅樂小學

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1570#
發表於 08-1-14 12:04 |只看該作者
呢間好, 不過听說壓力大過x強, 你唔使諗佢啦.

原文章由 yan02 於 08-1-14 12:01 發表
請問 聖馬太小學好嗎 ? 可以排第幾呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1571#
發表於 08-1-14 12:05 |只看該作者
yan02: 希望你一次抽中啦, 你一至五都排得唔差.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1572#
發表於 08-1-14 12:07 |只看該作者
4同9都係大熱, 無機加調去後面啦.

原文章由 yan02 於 08-1-14 12:03 發表
大家再睇下我的新排位好嗎 ?再比私意見啦
甲部 : 中華基督教會基法小學 (油塘)乙部 :1中華基督教會基法小學 (油塘)2聖愛德華天主教小學3聖安當小學4聖公會基顯小學5香港道教聯合陳呂重德小學6聖約翰 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1573#
發表於 08-1-14 12:09 |只看該作者
呢間今年會轉全日.

19官塘官立小學(下午)


原文章由 yan02 於 08-1-14 12:03 發表
大家再睇下我的新排位好嗎 ?再比私意見啦
甲部 : 中華基督教會基法小學 (油塘)乙部 :1中華基督教會基法小學 (油塘)2聖愛德華天主教小學3聖安當小學4聖公會基顯小學5香港道教聯合陳呂重德小學6聖約翰 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1574#
發表於 08-1-14 12:10 |只看該作者
唔係大好多呀 ?? 我仲以為大好多

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 11:55 發表

係正常size.

牛肉麵~~唔係大好多, 我一人食得晒.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1575#
發表於 08-1-14 12:11 |只看該作者
雪文: 我而家睇緊一套劇好好睇, 睇完比你, 你媽一定鐘意, 不過有成70集超長, 我買時都唔知咁長

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1576#
發表於 08-1-14 12:12 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:10 發表
唔係大好多呀 ?? 我仲以為大好多

我估多左1/4倒啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1577#
發表於 08-1-14 12:13 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:09 發表
呢間今年會轉全日.

19官塘官立小學(下午)

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: 睇倒都唔開心

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1578#
發表於 08-1-14 12:14 |只看該作者
咩名呀 ??

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:11 發表
雪文: 我而家睇緊一套劇好好睇, 睇完比你, 你媽一定鐘意, 不過有成70集超長, 我買時都唔知咁長

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1579#
發表於 08-1-14 12:16 |只看該作者
我覺得穩陣la, 3入唔到, 4 & 5都會入到, 後面點排都無咩所謂
原文章由 yan02 於 08-1-14 12:03 發表
大家再睇下我的新排位好嗎 ?再比私意見啦
甲部 : 中華基督教會基法小學 (油塘)乙部 :1中華基督教會基法小學 (油塘)2聖愛德華天主教小學3聖安當小學4聖公會基顯小學5香港道教聯合陳呂重德小學6聖約翰 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1580#
發表於 08-1-14 12:17 |只看該作者
呢間真的很差咩 ??  我仔做過佢的試題, 中文同英文都好深wor,仲深過我哋個間.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:13 發表

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: 睇倒都唔開心
‹ 上一主題|下一主題