關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1561#
發表於 08-1-7 11:39 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:33 發表
因我係二手居屋, 仲係99年買, 叫做打個和, 賺d d d d d d lor, 所以仲係母親的抉擇, 都唔知sell or not

hoganma,

你咪用mother's choice呢個字眼啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
1562#
發表於 08-1-7 11:39 |只看該作者
應該係法國,英國同唔知邊一個國家,今次我都要去開茶會聽聽啦事關歐洲國家好似好多限制咁

日本2007年果個新年去左東京5天團,d景好靚,有2晚住富士山腳的酒店....好正,但c6都係話辛苦,我覺得應該要去7天會好d 時間無咁迫


原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:26 發表
love

你去europe邊幾個國家?

我尋日都同我老公講, 如果真係賣左層樓, 我點都要去一轉日本

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1563#
發表於 08-1-7 11:40 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:32 發表
come

你細個係咪係藍田讀書?

我sau mau ping大gar

係, 母校係聖XX華呀. 果時的興趣班唔駛$$.

Rank: 6Rank: 6


6601
1564#
發表於 08-1-7 11:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:39 發表
你又買   

你咪咁啦! 可能你都買呢?

我想問你,speedy25係咪好small呀!擺唔擺到野呢?我怕30太大,你話白格好定啡格好呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1565#
發表於 08-1-7 11:41 |只看該作者
咁真係好難決定ma
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:39 發表

hoganma,

你咪用mother's choice呢個字眼啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1566#
發表於 08-1-7 11:42 |只看該作者
係wor, 你講過gor wor

我小學係sau mau ping潔心小學
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:40 發表

係, 母校係聖XX華呀. 果時的興趣班唔駛$$.

Rank: 6Rank: 6


6601
1567#
發表於 08-1-7 11:44 |只看該作者
呢個好唔好呀!你地覺得呢?格仔好定呢個好呢?(不過呢個貴DD架)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1568#
發表於 08-1-7 11:45 |只看該作者
我唔買la, 再買太過份la

你有幾高? 我生得大份, 所以要用speedy30, 如果你唔大份 speedy25都ok

白格就young d lor, 不過易殘, 啡格就成熟d不過come好多bor

如果你平日返工都係斯文就啡格la
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:41 發表

你咪咁啦! 可能你都買呢?

我想問你,speedy25係咪好small呀!擺唔擺到野呢?我怕30太大,你話白格好定啡格好呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
1569#
發表於 08-1-7 11:46 |只看該作者
咁我比2個時間佢回覆我睇下得唔得啦


原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:33 發表
可能你女班主任肯等佢呢, 佢咁好人, 我仔個就….

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1570#
發表於 08-1-7 11:47 |只看該作者
呢個係靚, 不過又係好鬼易殘
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:44 發表
呢個好唔好呀!你地覺得呢?格仔好定呢個好呢?(不過呢個貴DD架)
http://images.eluxury.com/assets_server/product/11295238/p11295238_ph_althero_Ebene.jpg

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1571#
發表於 08-1-7 11:48 |只看該作者
我只去過1次日本, 就係1x年前, 一直都唔捨得再去, 太貴
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:39 發表
應該係法國,英國同唔知邊一個國家,今次我都要去開茶會聽聽啦事關歐洲國家好似好多限制咁

日本2007年果個新年去左東京5天團,d景好靚,有2晚住富士山腳的酒店....好正,但c6都係話辛苦,我覺得應該要去7天會好d 時間無咁迫 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1572#
發表於 08-1-7 11:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:45 發表
我唔買la, 再買太過份la

你有幾高? 我生得大份, 所以要用speedy30, 如果你唔大份 speedy25都ok

白格就young d lor, 不過易殘, 啡格就成熟d不過come好多bor

如果你平日返工都係斯文就啡格la
...

我超矮呀! 但我怕25太細喎!咁我另一張相個點呀?(比較啡格的話)
白格真係靚D,但唔come dirty囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1573#
發表於 08-1-7 11:50 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:38 發表

come come:

2個!你都變富婆lu! 係咪neverfull同餃子袋呀?

KY: 係呀.  

LOVE: 咁唔該晒你先啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1574#
發表於 08-1-7 11:51 |只看該作者
上次你地話一個人有3個額,咁我3個人就有9個額,if你同ky一人一個就無問題的,咁我餘下7個應該夠用


原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:34 發表
雪文: 套戲下次見面你先比我啦, THANK.

CY: 你睇左醫生未呀?

KY: 想買2個(如果LOVE OK的話)

HOGANMA: 你咁HAPPY? 攰攰地就走半DAY???

Rank: 8Rank: 8


17382
1575#
發表於 08-1-7 11:53 |只看該作者
約88折咁應該平定貴 我唔係好知價的


原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:36 發表

love love,

我都仲諗緊叫你幫買LV speedy25定Guxxx好!係另一個topic睇到,而家係France買,約88折到喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1576#
發表於 08-1-7 11:54 |只看該作者
矮但肥唔肥先? 我睇你張相就面尖尖唔肥la, 如果唔高又唔太肥, 用speedy30可能太大gar, 你都係去shop試試好d

我去shop試speedy25, 我d fd即係嘩晒, 話顯得個bag好細個wor

深啡布係靚gar, 不過又係好快會殘lor
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:49 發表

我超矮呀! 但我怕25太細喎!咁我另一張相個點呀?(比較啡格的話)
白格真係靚D,但唔come dirty囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1577#
發表於 08-1-7 11:55 |只看該作者
日本---我都好LIKE.

HOGANMA: 如果你真係賣樓, 到時租樓????

Rank: 8Rank: 8


17382
1578#
發表於 08-1-7 11:55 |只看該作者
好c文 我用唔到呢d


原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:44 發表
呢個好唔好呀!你地覺得呢?格仔好定呢個好呢?(不過呢個貴DD架)
http://images.eluxury.com/assets_server/product/11295238/p11295238_ph_althero_Ebene.jpg

Rank: 6Rank: 6


6601
1579#
發表於 08-1-7 11:55 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:47 發表
呢個係靚, 不過又係好鬼易殘

好易殘!! 咁咪唔好囉!
我都諗緊呢個Guccx!你點睇呢?


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1580#
發表於 08-1-7 11:56 |只看該作者
88折係要去扣埋tax wor, 唔扣係同hk一樣gar
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:53 發表
約88折咁應該平定貴 我唔係好知價的
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖