註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:33 發表 因我係二手居屋, 仲係99年買, 叫做打個和, 賺d d d d d d lor, 所以仲係母親的抉擇, 都唔知sell or not
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:26 發表 love 你去europe邊幾個國家? 我尋日都同我老公講, 如果真係賣左層樓, 我點都要去一轉日本
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:32 發表 come 你細個係咪係藍田讀書? 我sau mau ping大gar
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:39 發表 你又買
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:39 發表 hoganma, 你咪用mother's choice呢個字眼啦!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:40 發表 係, 母校係聖XX華呀. 果時的興趣班唔駛$$.
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:41 發表 你咪咁啦! 可能你都買呢? 我想問你,speedy25係咪好small呀!擺唔擺到野呢?我怕30太大,你話白格好定啡格好呢?
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:33 發表 可能你女班主任肯等佢呢, 佢咁好人, 我仔個就….
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:44 發表 呢個好唔好呀!你地覺得呢?格仔好定呢個好呢?(不過呢個貴DD架) http://images.eluxury.com/assets_server/product/11295238/p11295238_ph_althero_Ebene.jpg
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:39 發表 應該係法國,英國同唔知邊一個國家,今次我都要去開茶會聽聽啦事關歐洲國家好似好多限制咁 日本2007年果個新年去左東京5天團,d景好靚,有2晚住富士山腳的酒店....好正,但c6都係話辛苦,我覺得應該要去7天會好d 時間無咁迫 ...
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:45 發表 我唔買la, 再買太過份la 你有幾高? 我生得大份, 所以要用speedy30, 如果你唔大份 speedy25都ok 白格就young d lor, 不過易殘, 啡格就成熟d不過come好多bor 如果你平日返工都係斯文就啡格la ...
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:38 發表 come come: 2個!你都變富婆lu! 係咪neverfull同餃子袋呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:34 發表 雪文: 套戲下次見面你先比我啦, THANK. CY: 你睇左醫生未呀? KY: 想買2個(如果LOVE OK的話) HOGANMA: 你咁HAPPY? 攰攰地就走半DAY???
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:36 發表 love love, 我都仲諗緊叫你幫買LV speedy25定Guxxx好!係另一個topic睇到,而家係France買,約88折到喎!
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:49 發表 我超矮呀! 但我怕25太細喎!咁我另一張相個點呀?(比較啡格的話) 白格真係靚D,但唔come dirty囉!
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:47 發表 呢個係靚, 不過又係好鬼易殘
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:53 發表 約88折咁應該平定貴 我唔係好知價的