關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1561#
發表於 07-12-19 13:48 |只看該作者
YES呀,好似好變態咁

原文章由 KY2004 於 07-12-19 12:53 發表

love love,

唔知以為你係個D毒毒step-mum呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
1562#
發表於 07-12-19 13:51 |只看該作者
雪文

聽人講, 工展會, 8珍同珍都有promote, 賣醋, why你上次唔look look??

我99教,

9斤甜醋+1斤酸醋+老薑煲薑醋架 (醋就真係8珍好味d, 但同珍平d, 我試過兩者, 8珍真係好味d)

豬腳 - 其實係要用豬手, 因豬腳較肥的..豬手要出水剃毛~

雞蛋 - 烚熟就落得, 有人話連殼落好d, 我就覺得無咩分別..有人話落鴨蛋好d, 我都唔覺有咩分別, 但我like雞蛋多d~

醋同薑要煲先, 之後才落豬手及雞蛋, 豬手不能煲太夠, 會溶的~ 我就試過將豬手同薑一齊落, 最終化左骨 - 溶左~

薑+醋放耐d等佢出味, 你弟婦幾時生呀?? 要早d煲wor~ 仲要久唔久返煲的~

fun講的那個篩要用呀, 可防痴底..去什貨買得架啦...竹做的, 可最底long住煲, ok的~

呢樣野, 我超like食的..我超寒底, d補野, 熱氣野, 對我百毒不侵架 雪文, 你請得食, 我都唔拒架

Rank: 6Rank: 6


8125
1563#
發表於 07-12-19 13:55 |只看該作者
嘩..原來菲比講左...好詳盡好勁....完全正確~

有d老人家就話, 老蛋(鐵蛋)好d, 較有營養, 咁蛋都可以早d落, 比大肚婆食, 唔會溶既..豬手就唔好啦

原文章由 phoebecyl 於 07-12-19 01:34 PM 發表
雪雪:
用竹墊底係唔想痴底,都可以用磁匙放底架。
你要先去街市買老薑,用磁匙批左皮再用刀拍扁,吹乾或抄乾d薑。
一定要用八珍d醋才好吃,好像係10斤甜醋加3斤白醋。你問問八珍。
做法:
甜醋溝白醋加入乾左架老薑(醋要浸過左薑),
頭一 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
1564#
發表於 07-12-19 13:57 |只看該作者
23 去華僑城, 我都有興趣...我想行walmart, message - 我想try水立方~

later再confirm

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1565#
發表於 07-12-19 13:57 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 13:48 發表
YES呀,好似好變態咁

love: 你係咪明晚去買袋呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
1566#
發表於 07-12-19 13:57 |只看該作者
咁你囡又真係 可能我囡E+仲細有得教,大左定晒形先攪就難攪D呱 我識有個朋友佢個女讀中學架啦E+都仲係好似你囡咁佢亞媽都係好似你咁 佢,BUT無用佢囡都係唔理因為佢亞媽最後都係幫佢   



我開始唔幫佢既時候~~~佢開頭都當我講下架JA,D校服,鞋,冷衫,書包周圍放我咪將佢呢D野放晒係地下堆放在一起BUT唔話佢由得佢,之後我就講左一句:媽媽講得好清楚我係一D都唔會幫你的:tongue: 你自己好自為之,自己諗啦.佢咪拿拿林去執囉.




原文章由 cyclmama 於 07-12-19 13:04 發表
校服試過2 weeks冇洗, 佢夠膽c照著, 我對住佢真係想 佢ga.
都唔知佢係咪et.

Rank: 6Rank: 6


8125
1567#
發表於 07-12-19 13:57 |只看該作者
喂)) 21 fri 我得閑呀...去唔去行街, 定係去工展會???

Rank: 8Rank: 8


17382
1568#
發表於 07-12-19 14:01 |只看該作者
後日一早送左亞囡返學再食個早餐先去因為放假,聽晚執定行李

原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 13:57 發表

love: 你係咪明晚去買袋呀????

Rank: 5Rank: 5


2967
1569#
發表於 07-12-19 14:05 |只看該作者
有一排, 我好down, 又成日病, 同c6又有問題, 睇緊佢果時係度喊, 佢陪我傾計,傾咗好耐, 我覺得唔係其他doctor會咁細心lor.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 13:47 發表

咁老友嘅
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1570#
發表於 07-12-19 14:10 |只看該作者
約咗個同事去探人and baby, 未confirm, because佢出咗trip, 要
fri 先confirm.
原文章由 多利是 於 07-12-19 13:57 發表
喂)) 21 fri 我得閑呀...去唔去行街, 定係去工展會???
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1571#
發表於 07-12-19 14:12 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-19 14:01 發表
後日一早送左亞囡返學再食個早餐先去因為放假,聽晚執定行李

你去買時可否同我睇下neverfull mm有無貨呀????

Rank: 6Rank: 6


6601
1572#
發表於 07-12-19 14:12 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 13:12 發表
代答:
一過馬路, 有間面包shop, 係next and next, 好乾淨, 企理果間.
佢係全科doctor, if 兒科, 亞仔and亞女係新都城睇過一個幾好.

冇帶咭片, 轉頭揾到, pm俾你.
...

Thx.

Rank: 6Rank: 6


6601
1573#
發表於 07-12-19 14:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:12 發表

你去買時可否同我睇下neverfull mm有無貨呀????

打去hotline (8100 1182 )問咪得囉!D staff 好nice,佢地會話你聽邊樹有貨!
我琴日打去LV問 Saleya PM......

[ 本文章最後由 KY2004 於 07-12-19 14:22 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1574#
發表於 07-12-19 14:21 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 14:05 發表
有一排, 我好down, 又成日病, 同c6又有問題, 睇緊佢果時係度喊, 佢陪我傾計,傾咗好耐, 我覺得唔係其他doctor會咁細心lor.

我都覺得佢好nice.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1575#
發表於 07-12-19 14:22 |只看該作者
唔該肥脾同多多

姜同醋, 佢外母買咗來. 但唔知點解話過來同個囡煲, 無來到.  再上星期又話佢同事過來同佢煲, 又無來到.  咁佢無叫我加, 係我自己睇佢幾慘咁, 諗住走同幫佢.

佢下月中生.

原文章由 多利是 於 07-12-19 13:51 發表
雪文

聽人講, 工展會, 8珍同珍都有promote, 賣醋, why你上次唔look look??

我99教,

9斤甜醋+1斤酸醋+老薑煲薑醋架 (醋就真係8珍好味d, 但同珍平d, 我試過兩者, 8珍真係好味d)

豬腳 - 其實係要用豬手,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1576#
發表於 07-12-19 14:22 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 14:16 發表

打去hotline問咪得囉!D staff 好nice,佢地會話你聽邊樹有貨!
我琴日打去LV問 Saleya MM......

幾多號no???? 咁你lee個有無貨??? how much???

Rank: 5Rank: 5


2967
1577#
發表於 07-12-19 14:23 |只看該作者
今日派咗糧單, 上個月好少ot, 得番好少糧, c6又未有嘢做, 到過年時都唔知點算:cry: :cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1578#
發表於 07-12-19 14:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:22 發表
唔該肥脾同多多
姜同醋, 佢外母買咗來. 但唔知點解話過來同個囡煲, 無來到.  再上星期又話佢同事過來同佢煲, 又無來到.  咁佢無叫我加, 係我自己睇佢幾慘咁, 諗住走同幫佢.
佢下月中生.
...

或者你問左你弟外母唔煲你先幫手啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1579#
發表於 07-12-19 14:25 |只看該作者
我媽昨日話咗啦, 佢哋話25, 26要自己落手煲wor

原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:23 發表

或者你問左你弟外母唔煲你先幫手啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
1580#
發表於 07-12-19 14:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:22 發表

幾多號no???? 咁你lee個有無貨??? how much???

Tel: 8100 1182 ,妳話問neverfull MM咩$同邊樹有貨就OK。我問個係Saleya PM(細size, $7,600),有貨。咁我就.......衰左啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖