- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
雪文
聽人講, 工展會, 8珍同珍都有promote, 賣醋, why你上次唔look look??
我99教,
9斤甜醋+1斤酸醋+老薑煲薑醋架 (醋就真係8珍好味d, 但同珍平d, 我試過兩者, 8珍真係好味d)
豬腳 - 其實係要用豬手, 因豬腳較肥的..豬手要出水剃毛~
雞蛋 - 烚熟就落得, 有人話連殼落好d, 我就覺得無咩分別..有人話落鴨蛋好d, 我都唔覺有咩分別, 但我like雞蛋多d~
醋同薑要煲先, 之後才落豬手及雞蛋, 豬手不能煲太夠, 會溶的~ 我就試過將豬手同薑一齊落, 最終化左骨 - 溶左~
薑+醋放耐d等佢出味, 你弟婦幾時生呀?? 要早d煲wor~ 仲要久唔久返煲的~
fun講的那個篩要用呀, 可防痴底..去什貨買得架啦...竹做的, 可最底long住煲, ok的~
呢樣野, 我超like食的..我超寒底, d補野, 熱氣野, 對我百毒不侵架 雪文, 你請得食, 我都唔拒架  |
|