- 在線時間
- 869 小時
- 最後登錄
- 20-12-13
- 國民生產力
- 690
- 附加生產力
- 817
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-2-11
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 7886
- 主題
- 19
- 精華
- 0
- 積分
- 9393
- UID
- 18577
 
|
我會早 d 到取位先. yw 係咪答應去?
原文章由 雪文 於 07-11-22 10:05 硐表 
FunFun,我打咗電話去小肥羊, 如要訂位, 只接受六點前到. 咁只有去到等位啦.
地鐵係 "老街站", 解放路出口, AMY話唔記得 c 定d出口, 出到過天橋到對面馬路, 就見到小肥羊的招牌. 佢的下面仲有間面點王. ... |
|