關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1561#
發表於 07-11-22 10:05 |只看該作者
FunFun,我打咗電話去小肥羊, 如要訂位, 只接受六點前到.  咁只有去到等位啦.

地鐵係 "老街站", 解放路出口, AMY話唔記得 c 定d出口, 出到過天橋到對面馬路, 就見到小肥羊的招牌. 佢的下面仲有間面點王.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1562#
發表於 07-11-22 10:06 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:03 硐表
9點,有校車,去時就家長跟小朋友一架車but回程就有2個選擇

1.小朋友可以坐校車走但家長唔可以跟
2.家長及小朋友自行放

我選擇左2啦


...

係喎, 聽日有人"並"住咁去旅行喎....

Rank: 8Rank: 8


17382
1563#
發表於 07-11-22 10:07 |只看該作者
去時應該車wor,係放唔車ja,上次我問過係咁的

原文章由 katiekma 於 07-11-22 09:45 硐表
講起校車, 好攪笑。返放都是, 只車小朋友,吾車家長 , 咁即系叫你自己和小朋友都吾好坐 la。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1564#
發表於 07-11-22 10:07 |只看該作者
我會早 d 到取位先. yw 係咪答應去?
原文章由 雪文 於 07-11-22 10:05 硐表
FunFun,我打咗電話去小肥羊, 如要訂位, 只接受六點前到.  咁只有去到等位啦.

地鐵係 "老街站", 解放路出口, AMY話唔記得 c 定d出口, 出到過天橋到對面馬路, 就見到小肥羊的招牌. 佢的下面仲有間面點王. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1565#
發表於 07-11-22 10:07 |只看該作者
oh, too bad.  我要話返俾C6听

原文章由 funbabyhk 於 07-11-22 10:05 硐表
http://www.hkicons.com/_365.gif 英格蘭出局

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1566#
發表於 07-11-22 10:08 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-22 10:05 硐表
http://www.hkicons.com/_365.gif 英格蘭出局

我無留意......

Rank: 5Rank: 5


2065
1567#
發表於 07-11-22 10:08 |只看該作者
我是指由tko去學校果段校車


原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:03 硐表
9點,有校車,去時就家長跟小朋友一架車but回程就有2個選擇

1.小朋友可以坐校車走但家長唔可以跟
2.家長及小朋友自行放

我選擇左2啦


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1568#
發表於 07-11-22 10:10 |只看該作者
funfun,我老公叫你睇開D啦, 下次捧萬聯

原文章由 funbabyhk 於 07-11-22 10:05 硐表
http://www.hkicons.com/_365.gif 英格蘭出局

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1569#
發表於 07-11-22 10:11 |只看該作者
係掛.  佢話應該得.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-22 10:07 硐表
http://www.hkicons.com/_1441.gif 我會早 d 到取位先. yw 係咪答應去?

Rank: 8Rank: 8


17382
1570#
發表於 07-11-22 10:14 |只看該作者
都唔知公司幾時執粒:-| 如果真係執粒都仲好d ma起碼真係可以認真地諗轉第2份工 or湊囡嗎 e+都唔知點睇公司就c就c又c唔去咁,所以無咩心情囉,加上c6話12月去上海果度更改左係22-28共7日又話訂曬機票 我又係尋晚先知, 唉...我又點請假呢,好彩我未同公司開口請ja ,佢真係覺得我唔洗做成日話請假就請假   


原文章由 novemberwm 於 07-11-22 10:00 硐表



做muk 冇心情呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1571#
發表於 07-11-22 10:16 |只看該作者
都唔會既,佢地通常實話要攞獎又話考試要攞100分,之後呢.....無獎 or唔合格佢地咪又係無野

原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:02 硐表
今日下午亞女去朗誦比賽, 話如果佢地有獎, 學校就會有獎品比佢地, 我話: 其實勝負唔係太緊要, 只要自己有努力過付出過就ok啦, 不過女話: 我好想有獎. 我怕佢真係唔得時會好失望囉! ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1572#
發表於 07-11-22 10:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:14 硐表
都唔知公司幾時執粒:-| 如果真係執粒都仲好d ma起碼真係可以認真地諗轉第2份工 or湊囡嗎 e+都唔知點睇公司就c就c又c唔去咁,所以無咩心情囉,加上c6話12月去上海果度更改左係22-28共7日又話訂曬機票 我又係尋晚先知, 唉...我又點請 ...

love: 我公司咪同你公司一樣, 成日死氣沉沉咁, 我老細上2個月已經無出糧比自己架啦.....:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1573#
發表於 07-11-22 10:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:16 硐表
無獎 or唔合格佢地咪又係無野

咁又係.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1574#
發表於 07-11-22 10:18 |只看該作者
岩岩答左:-| 不過呢我好快又無野架啦好似 m come咁之ma

原文章由 katiekma 於 07-11-22 10:03 硐表
咩時呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1575#
發表於 07-11-22 10:18 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-22 10:10 硐表
funfun,我老公叫你睇開D啦, 下次捧萬聯

雪文: 我地明天搭乜野車北上呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1576#
發表於 07-11-22 10:19 |只看該作者
yes, 好快唔記得
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:16 硐表
都唔會既,佢地通常實話要攞獎又話考試要攞100分,之後呢.....無獎 or唔合格佢地咪又係無野

Rank: 8Rank: 8


17382
1577#
發表於 07-11-22 10:19 |只看該作者



原文章由 funbabyhk 於 07-11-22 10:05 硐表
http://www.hkicons.com/_365.gif 英格蘭出局

Rank: 8Rank: 8


17382
1578#
發表於 07-11-22 10:19 |只看該作者
係呀


原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:06 硐表

係喎, 聽日有人"並"住咁去旅行喎....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1579#
發表於 07-11-22 10:20 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:18 硐表
岩岩答左:-| 不過呢我好快又無野架啦好似 m come咁之ma

有得出外散下心, 應該高興至係架嘛!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1580#
發表於 07-11-22 10:20 |只看該作者
咩事


原文章由 雪文 於 07-11-22 10:07 硐表
oh, too bad.  我要話返俾C6听
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖