關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1561#
發表於 07-11-15 16:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-15 16:44 硐表
我問我老豆, 佢下次幾時要去深圳, 佢話下周四

C人都唔肯星期六陪我一齊上

自私到C  

會唔會係星期六跑馬呀???????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1562#
發表於 07-11-15 16:48 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:46 硐表
家下公價人情幾多 ??
有人講500,800, 1000 ??
唔係好friend的.

500/人得啦, 唔去就300.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1563#
發表於 07-11-15 16:49 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-15 16:47 硐表
是否星期六好D呀,唔使咁趕 ?  
星期五晚放工過到去都要8點, 食二個鐘, 返來要11-12點啦.

但下個周六~~我唔得啦, 星期一至三亞女考試.
如再下一個(1/12)就OK.

Rank: 6Rank: 6


8953
1564#
發表於 07-11-15 16:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:46 硐表

皇親國戚~~~係咁架啦.....
我幫你C佢.......

係呀, 佢仲要好唔抵得我, 遲返, 早走, 同我講: 我可唔可以同妳d返工時間一樣呀...?
我話:妳問老闆啦, 妳唔返都得. [email=xyzzy#@%%$]xyzzy#%%$[/email]#
反正一個月都請左3-4日病假啦.... 又返5日工, 即係返左幾多日姐....
o甘唔知足, 咪鬼做呀.

:evil:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1565#
發表於 07-11-15 16:50 |只看該作者
次次 promo 都唔同簽帳額, 張 form 應有寫的, 或者至電去查詢啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:40 硐表
FUN: 張IT CITIBANK VISA 要點樣先可以拎倒佢地300 CASH COUPON呀???????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1566#
發表於 07-11-15 16:51 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-15 16:46 硐表
好介紹:
日本菜:紅磡蕪湖街185-187號地舖(一本)平靚正
鹽燒三文魚頭10元/份(有半個) 
三文魚刺身80元/磅 
壽司6元/2件起(最都貴係10元/件)
重有好多嘢吃
吃到好飽每人約60-80

係呀, 一本我都推介, 好食又平, 佢有2間舖, 舊舖就細+窄, 新果間門面大D, 不過我無食過.

Rank: 6Rank: 6


8953
1567#
發表於 07-11-15 16:51 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:48 硐表

500/人得啦, 唔去就300.

唔該come.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1568#
發表於 07-11-15 16:53 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:50 硐表

同我講: 我可唔可以同妳d返工時間一樣呀...?


嘩! 咁都得.......

Rank: 6Rank: 6


8953
1569#
發表於 07-11-15 16:54 |只看該作者
妳地前面講的 eipo 那麼抽到後都是寄股票到登記地址的嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1570#
發表於 07-11-15 16:54 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-15 16:50 硐表
次次 promo 都唔同簽帳額, 張 form 應有寫的, 或者至電去查詢啦.

唔該, 我淨係收倒佢地送的50惠康COUPON咋, 明天打電話去問問先!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1571#
發表於 07-11-15 16:55 |只看該作者
我睇咗都想XYZ佢

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:50 硐表

係呀, 佢仲要好唔抵得我, 遲返, 早走, 同我講: 我可唔可以同妳d返工時間一樣呀...?
我話:妳問老闆啦, 妳唔返都得. xyzzy#%%$#
反正一個月都請左3-4日病假啦.... 又返5日工, 即係返左幾多日姐....
o甘唔知足,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1572#
發表於 07-11-15 16:56 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:51 硐表

唔該come.

咪咁客氣啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1573#
發表於 07-11-15 16:57 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:54 硐表
妳地前面講的 eipo 那麼抽到後都是寄股票到登記地址的嗎?

I THINK SO.

Rank: 6Rank: 6


8953
1574#
發表於 07-11-15 16:57 |只看該作者
講下個女先...
開學兩個月後, 佢班又再選班長,
今次佢選唔到, 票數不足.
阿女說真係開心,小息可以去玩, 唔洗成日要睇人, 要幫老師取東西. (呢樣,我又估錯, 我以為佢會唔開心. )
點知, 第二日, 女說, 班主任要佢做班長顧問.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1575#
發表於 07-11-15 16:59 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:57 硐表
講下個女先...
開學兩個月後, 佢班又再選班長,
今次佢選唔到, 票數不足.
阿女說真係開心,小息可以去玩, 唔洗成日要睇人, 要幫老師取東西. (呢樣,我又估錯, 我以為佢會唔開心. )
點知, 第二日, 女說, 班主任要佢做班 ...

又高級D喎??!??!?!?!?

Rank: 5Rank: 5


2967
1576#
發表於 07-11-15 17:00 |只看該作者
妖,去c la
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:44 硐表
發下脾四先...
日日做到cc下.... 我個細老闆真係唔x唔得啦.
請個人返黎, 原來係佢老婆的朋友介紹的. 唔怪得當日我話唔請, 佢就係都要請.

咩都唔x識.講就天下無x, 做就xyzz ....
又話做船務的, 連張d/o都要教... 開 ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1577#
發表於 07-11-15 17:00 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-15 16:55 硐表
我睇咗都想XYZ佢

家下d後生女....
講左呢段我一陣刪左... 唔好引文..

[ 本文章最後由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:21 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1578#
發表於 07-11-15 17:02 |只看該作者
唔係好fd,我會500.
好fd個d,如果手頭鬆動就1000
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 16:46 硐表
家下公價人情幾多 ??
有人講500,800, 1000 ??
唔係好friend的.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1579#
發表於 07-11-15 17:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:59 硐表

又高級D喎??!??!?!?!?

佢係o甘講, 我同佢講唔係.

老師見佢好使好用, 多個人幫手好過少一個. 佢個班超亂... 我女返黎講到我驚呀.   真係有心大心細擔心入錯校的感覺啦.好彩佢老豆即我隻公仲好好定力.

Rank: 6Rank: 6


8953
1580#
發表於 07-11-15 17:04 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:02 硐表
唔係好fd,我會500.
好fd個d,如果手頭鬆動就1000

收到. 手緊.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖