關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
1561#
發表於 07-11-7 12:10 |只看該作者
你朋友都唔算CHEAP..
我前兩年有個朋友比人駡足成年...話說她平時成日D朋友講自己用D嘢幾貴(她對自己真係幾豪)咁她結婚時又想要臉又要威咁就叫左4-5個朋友好遠水路咁去廣州做姐妹...去到車費都唔想幫人比重要晚餐都唔比人吃連水都冇支,更加唔好講冇開門利是,而她同她老公比兄弟姐妹的利是(1元)重要好強調叫每人只可以拿一包。咁都唔夠賤...重要成日向D朋友晒命話自己套龍鳳”被”買2仟幾..我D朋友個個去完都嬲到死。好彩因為我仔太細所以冇去到。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:54 硐表

咁又係, 所以我好怕有D人, 要求人地(姊妹)穿乜穿乜, 不過就唔SUPPORT人地置裝費囉!!!:tongue: :tongue: :tongue: 我個朋友做姊妹就係咁啦, 佢個FRIEND結婚, 要求D姊妹穿淺紫色裙同白色高跟鞋, 不過就一個仙都唔SUPP ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1562#
發表於 07-11-7 12:13 |只看該作者
你LEE D~~~唔算朋友啦吓嘩?!?!?1?

原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 12:10 硐表
你朋友都唔算CHEAP..
我前兩年有個朋友比人駡足成年...話說她平時成日D朋友講自己用D嘢幾貴(她對自己真係幾豪)咁她結婚時又想要臉又要威咁就叫左4-5個朋友好遠水路咁去廣州做姐妹...去到車費都唔想幫人比重要晚餐都唔比人吃連水都冇支,更 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1563#
發表於 07-11-7 12:14 |只看該作者
其實我好亂,個打擊實在太大,我就係之前都係諗住俾d空間,佢就越嚟越過分.我有2年去計畫每一步點做先行動.

始終有15年多gei感,我好怕自己會衰心軟
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 10:28 硐表

cy: 我個人愚見~~如果你仲想同返個老公一齊的話, 而家你乜都唔好做, 唔好:cry: 唔好"求"佢, 叫做比返d個人空間佢, 博下佢同個女pk會唔會玩厭左就返屋企. 相反你去意已決, 就為自己好好打算下, 如你d loan還晒(當然 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1564#
發表於 07-11-7 12:15 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 12:00 硐表
有d人就係咁麻q煩, 又要人著咩著咩, 又唔係佢出$wor, 試過有次做姐妹, 唔比我地著黑色, 又呢樣又個樣wor, 我地彩佢都傻

HOGANMA: 你個LV袋返黎未呀??????

雪文: 我上星期買隻坐BOAT股今日起返啦, 仲賺多左幾元添!

Rank: 5Rank: 5


2967
1565#
發表於 07-11-7 12:15 |只看該作者
咁你咪好happy
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 10:42 硐表
老細又飛左啦, 要下星期先見到佢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1566#
發表於 07-11-7 12:16 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 12:14 硐表
其實我好亂,個打擊實在太大,我就係之前都係諗住俾d空間,佢就越嚟越過分.我有2年去計畫每一步點做先行動.

始終有15年多gei感,我好怕自己會衰心軟

真係15年青春就比晒個衰人~~~~

Rank: 5Rank: 5


1150
1567#
發表於 07-11-7 12:16 |只看該作者
所以我D現在成班冇人彩她...費時聽她吹水作大。

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:13 硐表
你LEE D~~~唔算朋友啦吓嘩?!?!?1?

Rank: 5Rank: 5


2967
1568#
發表於 07-11-7 12:17 |只看該作者
係新郎孤寒定佢地經濟一般先
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 11:22 硐表
係 $999:tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


4210
1569#
發表於 07-11-7 12:19 |只看該作者
星期日果日, 就係唔比我地著黑色

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 12:00 硐表
有d人就係咁麻q煩, 又要人著咩著咩, 又唔係佢出$wor, 試過有次做姐妹, 唔比我地著黑色, 又呢樣又個樣wor, 我地彩佢都傻

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1570#
發表於 07-11-7 12:19 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 12:16 硐表
所以我D現在成班冇人彩她...費時聽她吹水作大。

做得好呀!!!!! 對付LEE D CHEAP友咁做啱架啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1571#
發表於 07-11-7 12:22 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 12:19 硐表
星期日果日, 就係唔比我地著黑色

咁你係咪穿返紫色裙呀????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1572#
發表於 07-11-7 12:24 |只看該作者
phoebecyl  : 剛剛再睇返個POST, 你個朋友係咪SHORT架?!?!?!
佢知唔知封返1元比人係乜野意思???????

Rank: 5Rank: 5


2967
1573#
發表於 07-11-7 12:25 |只看該作者
咁又係, but我見過有d姊妹要求多多,睇中咗d裙要$700-800,7個姊妹就好”今” lor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:54 硐表

咁又係, 所以我好怕有D人, 要求人地(姊妹)穿乜穿乜, 不過就唔SUPPORT人地置裝費囉!!!:tongue: :tongue: :tongue: 我個朋友做姊妹就係咁啦, 佢個FRIEND結婚, 要求D姊妹穿淺紫色裙同白色高跟鞋, 不過就一個仙都唔SUPP ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1574#
發表於 07-11-7 12:27 |只看該作者
好cheap暏
原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 12:10 硐表
你朋友都唔算CHEAP..
我前兩年有個朋友比人駡足成年...話說她平時成日D朋友講自己用D嘢幾貴(她對自己真係幾豪)咁她結婚時又想要臉又要威咁就叫左4-5個朋友好遠水路咁去廣州做姐妹...去到車費都唔想幫人比重要晚餐都唔比人吃連水都冇支,更 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1575#
發表於 07-11-7 12:27 |只看該作者
返左la, 個fd look card, 對個rate好過ar, 如果比cash可以平番hk$200
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:15 硐表

HOGANMA: 你個LV袋返黎未呀??????

雪文: 我上星期買隻坐BOAT股今日起返啦, 仲賺多左幾佰元添!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1576#
發表於 07-11-7 12:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:24 硐表
phoebecyl  : 剛剛再睇返個POST, 你個朋友係咪SHORT架?!?!?!
佢知唔知封返1元比人係乜野意思???????

Rank: 5Rank: 5


1150
1577#
發表於 07-11-7 12:34 |只看該作者
咩係囉...
有時真係好邪..之後冇耐她有左BB2個幾月時係政府醫院檢查到BB有問題都唔自己出去私家醫院做下檢查..為左慳錢拖到成6個幾月才做人工流產。
真係一樣米養百樣人(但她老公又同D朋友講她D係深圳包晒成個頭等機倉返去鄉下)一句話形容”經典人物”
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:24 硐表
phoebecyl  : 剛剛再睇返個POST, 你個朋友係咪SHORT架?!?!?!
佢知唔知封返1元比人係乜野意思???????

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-11-7 12:51 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1578#
發表於 07-11-7 12:36 |只看該作者
lee d fd,要唔要都冇所謂
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:19 硐表

做得好呀!!!!! 對付LEE D CHEAP友咁做啱架啦!

Rank: 6Rank: 6


8953
1579#
發表於 07-11-7 12:40 |只看該作者
剛剛睇完醫生返到屋企.  
在屋企上bk又係唔多掂. 一入小學雜談就登出. 搞左幾次先入到來.
睇住你地講野先... 有機會先搭下咀...

Rank: 5Rank: 5


2967
1580#
發表於 07-11-7 12:40 |只看該作者
bk突然short 咗 ,我睇唔到new post
‹ 上一主題|下一主題