註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 11:54 硐表 咁又係, 所以我好怕有D人, 要求人地(姊妹)穿乜穿乜, 不過就唔SUPPORT人地置裝費囉!!!:tongue: :tongue: :tongue: 我個朋友做姊妹就係咁啦, 佢個FRIEND結婚, 要求D姊妹穿淺紫色裙同白色高跟鞋, 不過就一個仙都唔SUPP ...
返回頂部
珍珠宮
原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 12:10 硐表 你朋友都唔算CHEAP.. 我前兩年有個朋友比人駡足成年...話說她平時成日D朋友講自己用D嘢幾貴(她對自己真係幾豪)咁她結婚時又想要臉又要威咁就叫左4-5個朋友好遠水路咁去廣州做姐妹...去到車費都唔想幫人比重要晚餐都唔比人吃連水都冇支,更 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 10:28 硐表 cy: 我個人愚見~~如果你仲想同返個老公一齊的話, 而家你乜都唔好做, 唔好:cry: 唔好"求"佢, 叫做比返d個人空間佢, 博下佢同個女pk會唔會玩厭左就返屋企. 相反你去意已決, 就為自己好好打算下, 如你d loan還晒(當然 ...
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 12:00 硐表 有d人就係咁麻q煩, 又要人著咩著咩, 又唔係佢出$wor, 試過有次做姐妹, 唔比我地著黑色, 又呢樣又個樣wor, 我地彩佢都傻
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 10:42 硐表 老細又飛左啦, 要下星期先見到佢
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 12:14 硐表 其實我好亂,個打擊實在太大,我就係之前都係諗住俾d空間,佢就越嚟越過分.我有2年去計畫每一步點做先行動. 始終有15年多gei感,我好怕自己會衰心軟
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:13 硐表 你LEE D~~~唔算朋友啦吓嘩?!?!?1?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 11:22 硐表 係 $999:tongue: :tongue:
原文章由 phoebecyl 於 07-11-7 12:16 硐表 所以我D現在成班冇人彩她...費時聽她吹水作大。
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 12:19 硐表 星期日果日, 就係唔比我地著黑色
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:15 硐表 HOGANMA: 你個LV袋返黎未呀?????? 雪文: 我上星期買隻坐BOAT股今日起返啦, 仲賺多左幾佰元添!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:24 硐表 phoebecyl : 剛剛再睇返個POST, 你個朋友係咪SHORT架?!?!?! 佢知唔知封返1元比人係乜野意思???????
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:19 硐表 做得好呀!!!!! 對付LEE D CHEAP友咁做啱架啦!
男爵府