關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1561#
發表於 07-10-24 13:23 |只看該作者
AGREE好trouble



原文章由 irenec11 於 07-10-24 13:12 硐表
禽日先同個fd傾開,tko d 樓升咗好多,我個度係同區最平,最細2房單位(500呎多d)都要2百萬左右.唔係睇死佢,而係驚佢負擔唔度會好trouble

Rank: 4


679
1562#
發表於 07-10-24 13:23 |只看該作者
實用好多,我個窗台大到瞓到一個人:tongue:
原文章由 funbabyhk 於 07-10-24 13:04 硐表
將公屋就換間居屋, 價錢冇私樓咁貴, 而且呎數大 d 添.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1563#
發表於 07-10-24 13:23 |只看該作者
但租出去都係幫補你細佬la:tongue:
原文章由 雪文 於 07-10-24 13:18 硐表
我爸媽可以住西環層樓嘛, 或者搬來我到住都得, 出租D錢幫補吓, 當係老人家有份錢收入囉.

Rank: 8Rank: 8


17382
1564#
發表於 07-10-24 13:26 |只看該作者
買樓唔係問題,只要攪得惦就得啦,但如果買樓要攪到2老拿曬D錢出來幫佢買就有點兒囉



原文章由 雪文 於 07-10-24 13:15 硐表
居屋都唔使啦, 可以換間似我咁大咁新的公屋, 前排有得調遷. 佢哋都唔肯, 唔肯咁有咩用.

我唔再同佢哋諗啦, 無眼睇.

而家我媽都听咗我講, 話樓太貴暫時唔買屋.  ( 星期日我細佬想俾埋首期)

由開始到而家, 我老豆同 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1565#
發表於 07-10-24 13:27 |只看該作者
各位食飯先啦, 再傾啦

Rank: 4


679
1566#
發表於 07-10-24 13:27 |只看該作者
算la,唔好嬲!

我老豆都超老土,講佢d衰嘢有成幾匹布ga.......:cry:
原文章由 雪文 於 07-10-24 13:07 硐表
再呻吓, 因心里好唔舒服.

我老豆唔知是否睇我唔起 , 我買俾佢食的餅乾, 佢話不知是否要過期的才俾佢.   買俾佢的冬蟲夏草, 佢問使唔使一百銀.  中秋我老公老細俾的三黄月餅, 俾咗二個佢哋攞返屋企, 因佢好鍾意食.   ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1567#
發表於 07-10-24 13:28 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-24 13:15 硐表
居屋都唔使啦, 可以換間似我咁大咁新的公屋, 前排有得調遷. 佢哋都唔肯, 唔肯咁有咩用.

我唔再同佢哋諗啦, 無眼睇.

而家我媽都听咗我講, 話樓太貴暫時唔買屋.  ( 星期日我細佬想俾埋首期)

由開始到而家, 我老豆同 ...


唔好咁諗啦:) :) , 老人家就係咁gei lar, 由其是個個係佢個仔, 由佢地自己抓主意law, 將來有d muk, 都冇得怨人gei lar... 況且自己父母, 好難的(要是話唔理佢地, 將來的到時先算law..)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1568#
發表於 07-10-24 13:32 |只看該作者
hoganma: 我唔記得左你99住係邊?????????

Rank: 4


679
1569#
發表於 07-10-24 13:32 |只看該作者
既然佢地由開始都唔揾你商量,你都唔好咁勞氣la
原文章由 雪文 於 07-10-24 13:15 硐表
居屋都唔使啦, 可以換間似我咁大咁新的公屋, 前排有得調遷. 佢哋都唔肯, 唔肯咁有咩用.

我唔再同佢哋諗啦, 無眼睇.

而家我媽都听咗我講, 話樓太貴暫時唔買屋.  ( 星期日我細佬想俾埋首期)

由開始到而家, 我老豆同 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1570#
發表於 07-10-24 13:36 |只看該作者
HOGANMA


開左學到E+你仔班主任有無搵過你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1571#
發表於 07-10-24 13:45 |只看該作者
無ar, 係家長日同班主任傾過, 佢話亞仔好乖, 都ok, 係d字核突lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 13:36 硐表
HOGANMA


開左學到E+你仔班主任有無搵過你

Rank: 5Rank: 5


3212
1572#
發表於 07-10-24 13:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 13:32 硐表
hoganma: 我唔記得左你99住係邊?????????


德田 係米 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1573#
發表於 07-10-24 13:46 |只看該作者
LOVE: 班主任講你女已經進步緊, 你唔好咁擔心啦!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 13:36 硐表
HOGANMA


開左學到E+你仔班主任有無搵過你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1574#
發表於 07-10-24 13:46 |只看該作者
我屋企隔離個公屋
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 13:32 硐表
hoganma: 我唔記得左你99住係邊?????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1575#
發表於 07-10-24 13:48 |只看該作者
OIC, 興XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 13:46 硐表
我屋企隔離個公屋

Rank: 8Rank: 8


17382
1576#
發表於 07-10-24 13:50 |只看該作者
d字核突我又覺得無咩所謂,岩咪得囉:D唉...我囡真係百厭過D男仔 好彩班主任好人又有耐性JA   


原文章由 hoganmama 於 07-10-24 13:45 硐表
無ar, 係家長日同班主任傾過, 佢話亞仔好乖, 都ok, 係d字核突lor  

Rank: 8Rank: 8


17382
1577#
發表於 07-10-24 13:54 |只看該作者
唉,開左學1個月零24日,收左3次電話,鑊鑊新鮮鑊鑊金
我都無曬符....真係要寫個服字


原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 13:46 硐表
LOVE: 班主任講你女已經進步緊, 你唔好咁擔心啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1578#
發表於 07-10-24 13:58 |只看該作者
我而家先開飯, 剛才吃飽咗
d字核突有關係加- 我仔今年就勁扣分, 我都一D符都無.   


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 13:50 硐表
d字核突我又覺得無咩所謂,岩咪得囉:D唉...我囡真係百厭過D男仔 好彩班主任好人又有耐性JA   

Rank: 8Rank: 8


17382
1579#
發表於 07-10-24 14:03 |只看該作者
核突都扣 咁我要提下亞囡先得啦,不過佢D字OK既,係有時無心機寫就核突D姐


原文章由 雪文 於 07-10-24 13:58 硐表
我而家先開飯, 剛才吃飽咗ops:" />
d字核突有關係加- 我仔今年就勁扣分, 我都一D符都無.   

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-24 14:05 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1580#
發表於 07-10-24 14:06 |只看該作者
暫時未扣, 我都估遲d會扣lor, 因為老師會當唔清楚睇唔到就係錯gar la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 14:03 硐表
核突都扣 咁我要提下亞囡先得啦,不過佢D字OK既,係有時無心機寫就核突D姐
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖