關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1561#
發表於 07-10-9 15:18 |只看該作者
會去, 唔帶la, 亞仔要去學游水
原文章由 kt8001 於 07-10-9 15:15 硐表
各位靚太,
你地星期六係咪都去家長會架,你地會否帶你地D仔囡返學校呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1562#
發表於 07-10-9 15:18 |只看該作者
NO LA , LAST DAY IS 31/10
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 15:18 硐表
11月2日唔知仲有無呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1563#
發表於 07-10-9 15:21 |只看該作者
平日or 26要睇下我老公得唔得先!
B+ab~Pre-sales好似完左啦! 我記得係5號開始.
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:08 硐表
我睇過la, 可以星期五去, 我同亞仔都有annual pass (平日), 26號你去唔去?


b+ab我有睇到褲, 不過無時間試ar, pre-sale到幾時?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1564#
發表於 07-10-9 15:24 |只看該作者
不過你都要買飛就梗係簡星期六la, 星期日放假ma


la, 我係izzue都見到有d褲可以返工, 得閑去試下先

原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:21 硐表
平日or 26要睇下我老公得唔得先!
B+ab~Pre-sales好似完左啦! 我記得係5號開始.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1565#
發表於 07-10-9 15:30 |只看該作者
我係b+ab試左條深藍色skinny jeans, $398, funfun幫我買有81, 但穿起黎大腿好似好粗壯咁, 而家仲諗緊…..
izzue~~你買有無折呀????????


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:24 硐表
不過你都要買飛就梗係簡星期六la, 星期日放假ma


算la, 我係izzue都見到有d褲可以返工, 得閑去試下先

Rank: 8Rank: 8


17382
1566#
發表於 07-10-9 15:32 |只看該作者
你就好啦......


原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:12 硐表
我女考試考埋聽日就完啦…..yeah!!!!   

Rank: 8Rank: 8


17382
1567#
發表於 07-10-9 15:35 |只看該作者
呀白羊小姐,E+開始唔好咩都話曬事啦
金牛係一個死板既人,佢話我踏實WOR

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:12 硐表
白羊座 – 具領導才能

所以我咩都要話晒事

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1568#
發表於 07-10-9 15:36 |只看該作者
jeans? 不過返工都唔著得, 唔諗la

izzue朋友有vip81
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:30 硐表
我係b+ab試左條深藍色skinny jeans, $398, 叫funfun幫我買有81折, 但穿起黎大腿好似好粗壯咁, 而家仲諗緊…..
izzue~~你買有無折呀????????

Rank: 8Rank: 8


17382
1569#
發表於 07-10-9 15:36 |只看該作者
我就會去既BUT亞囡就NO啦因為要學珠心算

原文章由 kt8001 於 07-10-9 15:15 硐表
各位靚太,
你地星期六係咪都去家長會架,你地會否帶你地D仔囡返學校呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1570#
發表於 07-10-9 15:40 |只看該作者
la 牛牛

老虎年已經夠惡gar la, 重加埋白事事要主意, 你話cc
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 15:35 硐表
呀白羊小姐,E+開始唔好咩都話曬事啦
金牛係一個死板既人,佢話我踏實WOR

Rank: 8Rank: 8


17382
1571#
發表於 07-10-9 15:42 |只看該作者
明白,THANKS,咁我9成9唔去啦亞囡29-31考試嗎,所以我都要坐牢

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:18 硐表
NO LA , LAST DAY IS 31/10

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1572#
發表於 07-10-9 15:43 |只看該作者
你地家長會幾點至幾點呀?

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 15:36 硐表
我就會去既BUT亞囡就NO啦因為要學珠心算

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1573#
發表於 07-10-9 15:45 |只看該作者
2:30 to 4:30
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:43 硐表
你地家長會幾點至幾點呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1574#
發表於 07-10-9 15:47 |只看該作者
當然明啦,我都係老虎又點會唔知虎心肝呢
基本上我同你性格都好似架(睇落),不過我改左好多之MA,
連C6都話我E+係好媽媽及好老婆


不過話時話,老虎又真係幾惡gar

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:40 硐表
知la 牛牛

老虎年已經夠惡gar la, 重加埋白羊事事要主意, 你話c唔c

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-9 15:49 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1575#
發表於 07-10-9 15:47 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 15:36 硐表
有jeans咩? 不過返工都唔著得, 唔諗la

izzue朋友有vip有81折

一到轉季, d買野引又起啦………….

Rank: 8Rank: 8


17382
1576#
發表於 07-10-9 15:51 |只看該作者
我又無wor,唔買都無咩所謂,返正平時返工可以好簡單,放工又唔會去街,只係星期日先出街ja


原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:47 硐表

一到轉季, 我d買野引又起啦………….   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1577#
發表於 07-10-9 15:52 |只看該作者
其實我唔知點解對住c6先係咁惡, 咩都要話事, 對第二個唔係咁gar, 好乖好” gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 15:47 硐表
當然明啦,我都係老虎又點會唔知虎心肝呢
基本上我同你性格都好似架(睇落),不過我改左好多之MA,
連C6都話我E+係好媽媽及好老婆


不過話時話,老虎又真係幾惡gar

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1578#
發表於 07-10-9 15:53 |只看該作者
我又係ar, 上星期先買左2件外套, 1件衫
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 15:47 硐表

一到轉季, 我d買野引又起啦………….   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1579#
發表於 07-10-9 15:55 |只看該作者
你老公都會讚下你講d說話下開心下, c6從來都無
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 15:47 硐表
當然明啦,我都係老虎又點會唔知虎心肝呢
基本上我同你性格都好似架(睇落),不過我改左好多之MA,
連C6都話我E+係好媽媽及好老婆


不過話時話,老虎又真係幾惡gar

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1580#
發表於 07-10-9 15:57 |只看該作者
我覺得你地2個都幾燥底架!!(包括我都係 )


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 15:47 硐表
當然明啦,我都係老虎又點會唔知虎心肝呢
基本上我同你性格都好似架(睇落),不過我改左好多之MA,
連C6都話我E+係好媽媽及好老婆


不過話時話,老虎又真係幾惡gar

...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖