關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1561#
發表於 07-8-16 13:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-16 12:07 發表
我仔 2.9yrs,我囡2.4yrs, 一返都係返全日.
係屋企會好悶呀.


我覺得細有細好(返學) 可以獨立D.....又學到好多屋企冇時間教個d 野, 不過真係好易病, 由其是頭個一年, 個個月都去 visit doctor.. 但之後就好好多啦 !!!  所以我都諗住等阿囡兩歲就返 n1 啦......:)

Rank: 8Rank: 8


17382
1562#
發表於 07-8-16 13:20 |只看該作者
yes,朝9晚6,
果時亞囡2歲8個月就立即返n1:cry: :cry:
當時已經一早介了片

原文章由 funbabyhk 於 07-8-16 12:03 發表
咁係未返全日?  
[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-16 11:53 發表
有人湊既話都係等k1先返學好d,
果時我無人湊先焗住比亞囡讀n1:-|

[quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1563#
發表於 07-8-16 13:22 |只看該作者
我驚comecomexxxxxxx我

原文章由 雪文 於 07-8-16 12:06 發表
你呢句我會留返俾comecome睇.

Rank: 8Rank: 8


17382
1564#
發表於 07-8-16 13:23 |只看該作者
我星期六上珠海呀

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-16 12:08 發表
今個周末一家人決定一齊送仔去惠州.  希望天氣好, 我有好多美食想食加

funfun,你的macau之行confirm

Rank: 8Rank: 8


17382
1565#
發表於 07-8-16 13:24 |只看該作者
:loveliness:


原文章由 novemberwm 於 07-8-16 13:11 發表


我算吾算係...........狂蜂 ?!!   我要做浪蝶.......:loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
1566#
發表於 07-8-16 13:26 |只看該作者
好在我囡係頭果幾個月成日病ja
之後都好好多了


原文章由 novemberwm 於 07-8-16 13:15 發表


我覺得細有細好(返學) 可以獨立D.....又學到好多屋企冇時間教個d 野, 不過真係好易病, 由其是頭個一年, 個個月都去 visit doctor.. 但之後就好好多啦 !!!  所以我都諗住等阿囡兩歲就返 n1 啦......:):vic ...

Rank: 5Rank: 5


2977
1567#
發表於 07-8-16 13:29 |只看該作者
Why not?

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-16 10:56 發表
HEMAPAPA

YES 你要多D出現先得啦

係呢我有野想8掛下,係關於你仔學校的可以問嗎

Rank: 5Rank: 5


2977
1568#
發表於 07-8-16 13:41 |只看該作者
昨晚一直用手提電話與US開conference call,一面幫誼妹修notebook,另一方面又用BB accessing emai,自己部電腦則DL MP3,Notebook就MSN。
成晚冇睡,我跟誼妹的Toywatch係LAX寄緊來,我隻係原裝,亞妹那隻要改錶帶,全港得佢先有那隻款,找數成4500元,都平過係連卡佛買。

[ 本文章最後由 hermanpapa 於 07-8-16 13:45 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1569#
發表於 07-8-16 13:50 |只看該作者
我問啦

請問你仔學校今年升中派位情況如何
(死啦我發覺自己真係好8掛

原文章由 hermanpapa 於 07-8-16 13:29 發表
Why not?

Rank: 8Rank: 8


17382
1570#
發表於 07-8-16 13:54 |只看該作者
咁busy 如果我咁做實比c6話鬼我
c啦Toywatch係咩錶來
我極小行連卞彿架 d野咁貴點買呀

原文章由 hermanpapa 於 07-8-16 13:41 發表
昨晚一直用手提電話與US開conference call,一面幫誼妹修notebook,另一方面又用BB accessing emai,自己部電腦則DL MP3,Notebook就MSN。
成晚冇睡,我跟誼妹的Toywatch係LAX寄緊來,我隻係原裝,亞妹那隻要改 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1571#
發表於 07-8-16 15:01 |只看該作者
講返好消息先 :

我唔使賠錢啦.  煩咗咁耐D嘢終于搞掂, 輕鬆晒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1572#
發表於 07-8-16 15:02 |只看該作者
嘩,  superman

原文章由 hermanpapa 於 07-8-16 13:41 發表
昨晚一直用手提電話與US開conference call,一面幫誼妹修notebook,另一方面又用BB accessing emai,自己部電腦則DL MP3,Notebook就MSN。
成晚冇睡,我跟誼妹的Toywatch係LAX寄緊來,我隻係原裝,亞妹那隻要改 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1573#
發表於 07-8-16 15:02 |只看該作者
good good good
原文章由 雪文 於 07-8-16 15:01 發表
講返好消息先 :

我唔使賠錢啦.  煩咗咁耐D嘢終于搞掂, 輕鬆晒

Rank: 8Rank: 8


17382
1574#
發表於 07-8-16 15:03 |只看該作者
yeah,公起公起

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-16 15:01 發表
講返好消息先 :

我唔使賠錢啦.  煩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1575#
發表於 07-8-16 15:03 |只看該作者
你都好忙wor,下周又去THAI

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-16 13:23 發表
我星期六上珠海呀

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-16 12:08 發表
今個周末一家人決定一齊送仔去惠州.  希望天氣好, 我有好多美食想食加 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1576#
發表於 07-8-16 15:05 |只看該作者
上珠海玩ar?
原文章由 雪文 於 07-8-16 15:03 發表
你都好忙wor,下周又去THAI

Rank: 8Rank: 8


17382
1577#
發表於 07-8-16 15:08 |只看該作者
我前晚先知ja
咪就係去做啦啦隊lo :tongue: :tongue:
你都知個行程有幾好玩架啦
thai我第1次去ja

原文章由 雪文 於 07-8-16 15:03 發表
你都好忙wor,下周又去THAI

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1578#
發表於 07-8-16 15:09 |只看該作者
賽車ar?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-16 15:08 發表
我前晚先知ja
咪就係去做啦啦隊lo :tongue: :tongue:
你都知個行程有幾好玩架啦
thai我第1次去ja

Rank: 8Rank: 8


17382
1579#
發表於 07-8-16 15:11 |只看該作者
係呀星期六上星期日返
不過無野玩架

原文章由 hoganmama 於 07-8-16 15:05 發表
上珠海玩ar?

Rank: 8Rank: 8


17382
1580#
發表於 07-8-16 15:11 |只看該作者
yes,我做啦啦隊及亞四

原文章由 hoganmama 於 07-8-16 15:09 發表
賽車ar?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖