- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
係呀, 因為我係幫個女報鋼琴SOLO一級, 所以係佢自己一個上台 (其實我唔知有無台)彈晒成首歌! 至於比賽日期&地點, 我唔知呀, 聽講要二月至知詳情!
係呀, 阿女係讀晒三科公文, 分享一樣好開心既野畀你知!
最近公文出左最新一期成績表....(截至08年7月尾, 就阿女唻計, 即係截至K2尾)
公文數成績係, 全港K2共1824人, 佢排第22
公文英成績係, 全港K2共722人, 佢排第6
至於中文, 因為只係學左半年, 未開始超學年, 所以未知排位!
言歸正傳, 公文英分ERP & EFL, ERP係畀以英語為母語既小朋友學; 而EFL較淺, 係畀D以中文為母語既小朋友學的! ANSON係學EFL, 由最低LEVEL 7A開始, 學到而家LEVEL D, 由最初學單字, 短句, 長句, 完整句子, 對而家學對話, 有GRAMMER, 有TENSE, 有閱讀理解, 循序漸進, 由淺入深, 不過EFL好多抄寫, 要視乎小朋友既能力&耐力&毅力!
中文一樣, 都係由最淺既5A開始, 先學單字, 句子, 短文, 長文, 拼音, 聲調, 閱讀理解, 填充, 乜鬼都有! 同樣係由淺入深, 循序漸進, 亦同樣地, 好多抄寫, 要有心理準備啊!
中英文兩科都要先聽CD, 後做練習!
原帖由 joeytcy 於 08-11-6 16:50 發表 
嘩...dayday都有課外活動...甘anson 總有無同kelly學跳舞呀.......
甘anson到時係咪自已一個上台比賽架...你知唔知係邊樹舉行....我見到校際音樂節個網寫住2月23-25日....我地會唔會同一日架.... ... |
|