關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
1541#
發表於 07-2-23 19:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 2


99
1542#
發表於 07-2-24 17:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B班媽咪:
我個仔貼了佢爸爸幅相係Composition Book 到,然後形容下啲衫、褲、鞋及性格等。唔知啱唔啱?另外放完假使唔使默中、英文和範圍係乜呢?

Rank: 3Rank: 3


210
1543#
發表於 07-2-24 21:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

composition阿女都係話咁做
我個女無寫ws喎?
溫習ws是唔係講星期二默書範圍
p.20 key words , key structures  ????


Mingo 寫道:
1B班媽咪:
我個仔貼了佢爸爸幅相係Composition Book 到,然後形容下啲衫、褲、鞋及性格等。唔知啱唔啱?另外放完假使唔使默中、英文和範圍係乜呢?

Rank: 3Rank: 3


304
1544#
發表於 07-2-24 23:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
1B班媽咪:
我個仔貼了佢爸爸幅相係Composition Book 到,然後形容下啲衫、褲、鞋及性格等。唔知啱唔啱?另外放完假使唔使默中、英文和範圍係乜呢?


Hello Mingo
咁你個仔仔係咪全句作呀 ? 可唔可以比句 sample 我呀,
我都唔知應該點寫, 係咪 --  She has red dress.  or
She like red dress.      
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1545#
發表於 07-2-24 23:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


313
1546#
發表於 07-2-24 23:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy,

如果妳搵到妳仔仔有英文 speaking WS , 可唔可以借俾我 copy 呀 !!!


亞仔本手冊無寫speaking WS, 佢都無派WS呀, 點解你地會有寫溫習WS?

另外, Comp知唔知點做呀? 亞仔話貼幅自己相, 跟著形容相內的人著什麼衫, 但佢又唔知句子的形式係點寫!   你地有無參考句子呀?

Rank: 4


588
1547#
發表於 07-2-26 13:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1548#
發表於 07-2-26 19:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1549#
發表於 07-2-27 09:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1550#
發表於 07-2-27 18:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1551#
發表於 07-2-27 22:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1552#
發表於 07-2-27 23:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
e排d天氣唔係好fix, 所以要小心呀!
希望你快d好返啦~~ 同我睇緊matthew呀!!
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

Nicky 好叻仔喎    

今個新年真係大吉利是喇   大年初一我同 Matthew 齊齊去醫生度拜年呀     宜到依家我同佢都未好番, 真係要拜下   神先得喇 !
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1553#
發表於 07-2-28 09:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1554#
發表於 07-2-28 10:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1555#
發表於 07-2-28 14:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
遠視 + 散光.............   定期check up.
今朝打24小時電話錄音, 原來要親自去改期架~~~
明天先去吧!!!!!
你去呀~~~有親子訪教親子架. (佢個買點黎)
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

尋日學校打電話俾我, 話今個禮拜個 camp 臨時有家長唔去, 問我仲想唔想去, 不過我仲諗緊, 一陣就要覆學校喇 !

Nicky 仲咩要去威爾斯復眼科, 冇咩嘛    
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1556#
發表於 07-2-28 15:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1557#
發表於 07-2-28 23:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
以前健康院refer去架.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

最後決定唔去喇 ! 真係有 d 可惜, 因為今朝收到消息今個禮拜六要番工呀     本來諗住同 Matthew 去玩下, 惟有下次有機會先喇 !

妳去威記 check 眼, 係咪普通人都 check 得架, 因為我想同 Matthew 再 double check 下 d 散光 + 遠視呀, 之前配左眼鏡俾佢, 佢話戴左好辛苦, 好頭暈, 依家唔戴喇 ! 所以想聽多個視光師意見先同佢決定再戴眼鏡定配過另外 d 度數     
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1558#
發表於 07-3-1 14:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 4


588
1559#
發表於 07-3-1 14:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1560#
發表於 07-3-5 08:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖