關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
1541#
發表於 06-9-8 12:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
唔好意思我住好遠,不過已經好早到達港島區
有關滬江係會攪間全港至貴國際學校,好似係赤柱果邊尼

Rank: 5Rank: 5


1245
1542#
發表於 06-9-8 12:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/047.gif[/img]
全港最貴 ????????
嗰間滬江維多利亞已經好貴囉喎,仲要貴d ?[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_702.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


492
1543#
發表於 06-9-8 14:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

以前有人話衛理太淺X接吾倒中學.可能就改深D.

我都有考慮"嘉諾撒"不過我小朋友係囝囝,我打去學校問過有1/3 係男仔. 網上睇07年轉全日,上下COMBINE成36班.個校舍都吾錯.

tunafish 寫道:
兩間程度應該差不多, 有家長話呢幾年'衛理' 程度深左, 反而有人話'嘉諾撒'比以前淺左. 我覺得最重要係教學方針,令學生吸收及明白幾多是最重要. 聽人講'衛理'校長和老師都好好.

有無考慮'滬江', 呢間都好好!

Rank: 1


7
1544#
發表於 06-9-8 14:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi SIUBO117

My chilid is boy also. i would like to choose 嘉諾撒 because it is near my home and the students are very polite.  The school do so much to help new P1 student. The school get a new buidling this year also.
This school seem not so famous as compared to 循道and 衛理  also for boys, we need to search around again after P6 :)

Actually i not yet make up my mind.

Rank: 3Rank: 3


331
1545#
發表於 06-9-8 16:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

9月16日北角循道禮堂有家長簡介會, 介紹申請小一入學, 如有興趣可於下午2:30-4:00出度, 如需進一步資料, 請自行上網看看.  
我有個好老公, 2個好女兒, 希望一家人生活愉快!主啊, 你的恩典夠我用! 求你使患難遠離我, 願你垂聽我的禱告!

Rank: 4


506
1546#
發表於 06-9-8 17:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[quote]
SIUBO117 寫道:
以前有人話衛理太淺X接吾倒中學.可能就改深D.

唔駛驚接唔到中學的程度, 如果去考band 1中學, 除了要入表,
有些中學重要口試, 筆試, 如果學生程度唔夠, 一測就知, 唔會
無端端收的. 我就不大擔心. 呢幾年佢地派band 1中學%都幾好架!.
如果你有睇過學生英文作品. 我想你會更有信心的.

呢道有好多媽咪幫到你架! 問多些不同小學資料,
綜合一起, 希望你找一間適合小朋友的學校.

Rank: 3Rank: 3


492
1547#
發表於 06-9-8 17:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hcngwin,

視學報告in Yr.2003, the result of 嘉諾撒's Chinese, English & Maths are higher than the average.

Rank: 1


7
1548#
發表於 06-9-8 17:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi SiuBO117

their standard is high, i just worry my son cannot catch up and don't know the allocation results for Secondary School for boys

總知好頭痛
but i know the chance in stage i (just to participate) is very low because i got little mark only.  
唯友等大抽獎

Rank: 5Rank: 5


2769
1549#
發表於 06-9-8 21:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

蘇菲姨姨
我都收到升小一家長座談會單張,到時又要推薦比開小一會既家長,岩岩15號開會,16號可以叫佢地睇睇
蘇菲姨姨 寫道:
9月16日北角循道禮堂有家長簡介會, 介紹申請小一入學, 如有興趣可於下午2:30-4:00出度, 如需進一步資料, 請自行上網看看.  

Rank: 3Rank: 3


492
1550#
發表於 06-9-9 08:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

蘇菲姨姨,
9月16日我會去,可順便參觀學校
sisima,
衛理有冇"小一家長座談"OR開放日等比D家長參加?你覺得校舍係咪真係好細.但我外邊睇又吾覺太細.困為人少,所以我覺得OK.

Rank: 2


73
1551#
發表於 06-9-10 17:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

如果係男仔睇下你夠唔夠
Chris Ma --------------

Rank: 3Rank: 3


492
1552#
發表於 06-9-11 12:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

基灣我吾TRY.D人話超辛苦.雖然9X%BAND 1 .但我吾想囝囝有個痛苦的童年

Rank: 5Rank: 5


2769
1553#
發表於 06-9-11 12:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117
基灣有兩間分愛碟灣同舊基灣校址,前者交後者辛苦,因我囡囡幼稚園既師兄讀緊後者較為輕鬆

Rank: 5Rank: 5


3020
1554#
發表於 06-9-11 12:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117 寫道:
hcngwin,

視學報告in Yr.2003, the result of 嘉諾撒's Chinese, English & Maths are higher than the average.

嘉諾撒是否在Quarry Bay?有沒有直升的?我個係囡囡, 但有細佬跟尾, 這校有沒有幼稚園直上?我今年要同囡囡報K1~
Thank you very much!!
  
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 3Rank: 3


492
1555#
發表於 06-9-11 13:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

嘉諾撒在Quarry Bay.網上有派位結果,上�下年班派4X&5X到中學.幼稚園就吾知.

chingbb 寫道:
嘉諾撒是否在Quarry Bay?有沒有直升的?我個係囡囡, 但有細佬跟尾, 這校有沒有幼稚園直上?我今年要同囡囡報K1~

Rank: 3Rank: 3


492
1556#
發表於 06-9-11 13:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi ,
基灣不是我網,我係14.如跨網的話我會try St. Joseph.

Rank: 1


7
1557#
發表於 06-9-11 17:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi SiuBo117

have u consider St James in net 14?
I like St Jo also, but great pressure also

Rank: 4


616
1558#
發表於 06-9-11 22:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我想知入嘉諾撒只得15分有無機會呢?

Rank: 3Rank: 3


300
1559#
發表於 06-9-12 00:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hello 各位, 我都好耐無上黎la, 囡囡升n.3, 明年要choose 學校了, 我已經開始有d 緊張la.  
但係我連個程序都未知, arm arm 先開始睇資料.
暫時黎講, 我地ge target 都係嘉勒撒, 不過唔知要做定d mud 野會易入d 呢. 我地得首名子女 5 分, 1st round 係咪一定入唔到   囡囡好黐身, 真係唔知佢點去interview  
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


3452
1560#
發表於 06-9-12 11:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Both SKH St James (Co-ed) and St Joseph are in Wan Chai i.e. belongs to net 12 instead.  If you belongs to net 14, you need to apply across the net.

hcngwin 寫道:
Hi SiuBo117

have u consider St James in net 14?
I like St Jo also, but great pressure also
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖