關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1541#
發表於 08-2-20 13:28 |只看該作者
yanma,祝你生日快樂, 身體健康, 老公, 囡囡, 仔仔, 工人都听听話話, 萬事順意.  下次打麻雀我讓你三次唔食你糊

原文章由 yan02 於 08-2-20 09:23 發表
今天我牛一

Rank: 8Rank: 8


17382
1542#
發表於 08-2-20 13:29 |只看該作者
我隻c野話佢地好似會去korea or印尼,e+未定


原文章由 hoganmama 於 08-2-20 11:49 發表
如無意外都係thailand, 我想過去拜四面佛

岩岩家姐打黎撩我去日本, 唉, 我仔點會放我走ar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1543#
發表於 08-2-20 13:30 |只看該作者
有ga, but 佢唔見咗好多嘢, 諗住慳得就慳,最怕轉頭又搵番, 同埋我堂細佬今年畢業, 到時可俾佢, 我已經yesterday 問定d6年級ga la.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 13:09 發表

有無得買過第2本????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1544#
發表於 08-2-20 13:30 |只看該作者
可能無咁快掛, 我上次換都要三星期才俾我.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 13:22 發表
我2月2日係網上HSBC用積分換左百佳COUPON, 但到今日都仲未收倒, 係咪應該打去HOTLINE度問吓呢?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1545#
發表於 08-2-20 13:32 |只看該作者
我冇所謂, 你地話事
原文章由 funbabyhk 於 08-2-20 13:10 發表
我要 4:00 後才得閒, 如果可以等一陣, 就預我啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1546#
發表於 08-2-20 13:34 |只看該作者
oic, ic
原文章由 雪文 於 08-2-20 13:12 發表
cc美人, 我朋友今日上咗惠州公干, 佢今日返來再call你.


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1547#
發表於 08-2-20 13:36 |只看該作者
你仲食咖哩羊腩, 介吓口la
原文章由 雪文 於 08-2-20 13:17 發表
come,好返D啦, 但我仲見到腫, 點算.  今日原諗住唔去睇跌打啦,但而家又心大心細.  因要留二件細的係屋企或帶住去.

我仔二點半返到來啦.

我囡係到睇碟, 我而家煮咖哩羊腩

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1548#
發表於 08-2-20 13:37 |只看該作者
嘩, 你個富婆去旅行去得咁密
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-20 13:29 發表
我隻c野話佢地好似會去korea or印尼,e+未定



Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1549#
發表於 08-2-20 13:40 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-20 13:29 發表
我隻c野話佢地好似會去korea or印尼,e+未定

你老公去旅行去到上左癮呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1550#
發表於 08-2-20 13:41 |只看該作者
煮俾屋企人食.  難得我得閑.  明天又煲椰子羊肉湯, 今日買咗5元一個椰子二個, 今晚叫C6試吓自己開, 街市一個包開要 18元.

閃先, 服待小姐食嘢, 大少二點半又返來啦



原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 13:36 發表
你仲食咖哩羊腩, 介吓口la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1551#
發表於 08-2-20 13:41 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-20 13:30 發表
可能無咁快掛, 我上次換都要三星期才俾我.

thank, 咁下個星期仲無先打電話去啦!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-20 13:45 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1552#
發表於 08-2-20 13:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-20 13:41 發表
煮俾屋企人食.  難得我得閑.  明天又煲椰子羊肉湯, 今日買咗5元一個椰子二個, 今晚叫C6試吓自己開, 街市一個包開要 18元.

閃先, 服待小姐食嘢, 大少二點半又返來啦



...

羊肉我真係mama地, 上次我返奶奶度打邊爐, 佢地個個都like吃魚, 係我同亞女例外, 成拾幾個大人六,七個細路, 買得一包肥牛, 我一個食左60%以上, 佢地無乜人like食!

Rank: 6Rank: 6


8125
1553#
發表於 08-2-20 13:51 |只看該作者
今次多數唔得啦...多數係舊公司包食住請我同埋我另1個舊同事1家

其實呢度我之前去過一次架啦....酒店, 茶園真係好靚, 但係深圳要坐7hr山路車去....我話過再要咁坐車, 我一定唔去的

好似話而家整左新highway, 深圳去 4hr 行高速, 又有伴, 先去咋

原文章由 雪文 於 08-2-20 01:16 PM 發表
多多, 你點plan呀, joint 埋我一家得唔得.

Rank: 6Rank: 6


8125
1554#
發表於 08-2-20 13:53 |只看該作者
hoganma / cc 美人

3月1日, 你洗唔洗返工?? 幾點可以開始打牌?? 夜晚洗唔洗返 home 食飯???

Rank: 6Rank: 6


8125
1555#
發表於 08-2-20 13:54 |只看該作者
hoganma

你係未想我同你打牌鬆將比你 je, msn dum 得我咁開心

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1556#
發表於 08-2-20 13:55 |只看該作者
雪, 佢打咗俾我la, 我同佢explain 咗, 叫佢自己再諗諗
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 13:34 發表
oic, ic

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1557#
發表於 08-2-20 13:57 |只看該作者
fun要after 4:00, if confirm, 我朝早may be 返公司一陣, 夜晚叫隻佬睇住, 唔返 home 食飯都得.
原文章由 多利是 於 08-2-20 13:53 發表
hoganma / cc 美人

3月1日, 你洗唔洗返工?? 幾點可以開始打牌?? 夜晚洗唔洗返 home 食飯???

Rank: 5Rank: 5


4210
1558#
發表於 08-2-20 14:03 |只看該作者
Afternoon.

long time no see

last friday, 我咪pk, 結果要去睇跌打, 今日先返工, 做到

Rank: 6Rank: 6


8125
1559#
發表於 08-2-20 14:07 |只看該作者
cc / hoganma

jerry 媽 1/3 & 15/3 都得, 我兩日都要返工, after lunch 時間可以開始, 你地d時間點??

原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 01:57 PM 發表
fun要after 4:00, if confirm, 我朝早may be 返公司一陣, 夜晚叫隻佬睇住, 唔返 home 食飯都得.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1560#
發表於 08-2-20 14:08 |只看該作者
嘩, muk你原本咁傷呀 , 咁你e+好番未呀??
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 14:03 發表
Afternoon.

long time no see

last friday, 我咪pk, 結果要去睇跌打, 今日先返工, 做到

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖