關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1541#
發表於 08-1-31 15:31 |只看該作者
我今朝眼瞓到e+ , doctor話夜晚d藥仲勁, 一定好快瞓著
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 15:26 發表
食左藥而家好眼瞓......

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-1-31 15:33 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1542#
發表於 08-1-31 15:34 |只看該作者
悶到爆炸

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1543#
發表於 08-1-31 15:39 |只看該作者
咁你哋要保重啦, 過年前要好返呀.

我有好多嘢要買但無咩時間咁.
今日放工要那那聲去買 : 優之良品豬肉干
                                  紅棗
                                  尤魚干
                                  年花

我又去小說世界啦.
原文章由 ccbeauty 於 08-1-31 15:31 發表
我今朝眼瞓到e+ , doctor話夜晚d藥仲勁, 一定好快瞓著

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1544#
發表於 08-1-31 15:39 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-31 15:31 發表
come,你無事嗎 ??  我等陣話俾你听.

我食咳水, 個人好攰....好想

Rank: 8Rank: 8


17269
1545#
發表於 08-1-31 15:40 |只看該作者
忙到冇命啦!

雪雪:配白襪好D喎,再唔係黑色都OK,紅色就誇DD囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1546#
發表於 08-1-31 15:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-31 15:34 發表
悶到爆炸

又怕老細突然c返黎, 真係想

Rank: 5Rank: 5


3104
1547#
發表於 08-1-31 15:43 |只看該作者
雪雪 : 如你不介意來我家,我借一對比小悅穿.明天我女穿褲稱華服外套,不過人知會不會短呢 ?你知我女比較細粒,`過我都是買5歲的,樓下街市買的好像$28對.


原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 14:40 發表
[quote]原文章由 雪文 於 08-1-31 14:37 發表
好貴呀, 不過貴都要買.  都不知幾好生意, 無碼. 我都係局住買.
[quote]
幾啦, 不過你女可穿多幾年, 都抵返晒!: ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1548#
發表於 08-1-31 15:43 |只看該作者
收到.

原文章由 lky2008 於 08-1-31 15:40 發表
忙到冇命啦!

雪雪:配白襪好D喎,再唔係黑色都OK,紅色就誇DD囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1549#
發表於 08-1-31 15:44 |只看該作者
悶就一齊睇啦, 不過係簡體字的.

http://http://www.hunan.cc/files/article/html/6/6599/index.html

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1550#
發表於 08-1-31 15:45 |只看該作者
明天, 星期一都仲要去bank攪野, 條龍次次都排到出門口 真係企到腳軟.

Rank: 8Rank: 8


17269
1551#
發表於 08-1-31 15:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-31 15:39 發表
咁你哋要保重啦, 過年前要好返呀.

我有好多嘢要買但無咩時間咁.
今日放工要那那聲去買 : 優之良品豬肉干
                                  紅棗
                                  尤魚干
                      ...

咁快走.....

Rank: 8Rank: 8


17269
1552#
發表於 08-1-31 15:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 15:39 發表

我食咳水, 個人好攰....好想

come come:

你好D未呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1553#
發表於 08-1-31 15:51 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-1-31 15:49 發表

come come:

你好D未呀?

我日頭唔係好咳, 係夜晚先勁, 不過都要keep住食藥水, 我都唔想一直咳到新年, 乜野都唔食得

雪: 你今晚幾點到tko找cc呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1554#
發表於 08-1-31 15:54 |只看該作者
ky: 我剛去uniquo到睇, 我地買果條褲又買返正價$299啦....

Rank: 8Rank: 8


17269
1555#
發表於 08-1-31 15:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 15:54 發表
ky: 我剛去uniquo到睇, 我地買果條褲又買返正價$299啦....

升值喎!
你今晚幫我去sceneway 睇下D褸丫!除左漁夫褸,幫我睇埋有冇修身羽絨丫(我女個auntie係sceneway買左件dark purple colour,5百幾喎,但唔知邊間舖)你幫我look 埋丫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1556#
發表於 08-1-31 16:17 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-1-31 15:57 發表

升值喎!
你今晚幫我去sceneway 睇下D褸丫!除左漁夫褸,幫我睇埋有冇修身羽絨丫(我女個auntie係sceneway買左件dark purple colour,5百幾喎,但唔知邊間舖)你幫我look 埋丫! ...

唔係呀, 我買時佢係原價299.-, 減價為200架!
我今晚幫你同自己去睇吓!

Rank: 8Rank: 8


17269
1557#
發表於 08-1-31 16:18 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-31 16:17 發表

唔係呀, 我買時佢係原價299.-, 減價為200架!
我今晚幫你同自己去睇吓!

OIC!

咁你諗住買咩呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1558#
發表於 08-1-31 16:18 |只看該作者
2月22日去九龍城城南道泰發泰國菜(消費者約120/人)
各位靚靚媽咪請報名:

肥脾
come
hoganma
cc
ktmami

ky, 你有無興趣呀?????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1559#
發表於 08-1-31 16:20 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-1-31 16:18 發表

OIC!

咁你諗住買咩呀?

厚衫呱, 我件件比較厚的都係樽嶺來架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1560#
發表於 08-1-31 16:23 |只看該作者
lee排d皮膚差左好多, 又乾又爆瘡!!!:tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖