註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 雪文 於 08-1-25 11:20 發表 我有嘢想出讓, 前幾日係萬O換購咗榮華腊腸6條裝二包, 每包 28元, 有無人要呀 ?? 原我想買來送俾馬來客, 但佢哋而家又話新年唔來香港啦, 咁我屋企仲有好多腊腸, 睇吓有無人同我買咗佢. ...
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 11:18 發表 fun: 我果件係全黑色來架, 下次先同你做"穿屎"吓.:;pppp: :;pppp: :;pppp:
原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:25 發表 come come: 你有2件呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 11:21 發表 係普通定加瘦呀????普通的我要丫!!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-25 11:30 發表 yes, 一件格仔一件全黑..
原文章由 雪文 於 08-1-25 11:32 發表 普通加. 咁我今晚帶埋出來, $56.- mask, OK你要一張啦, 今晚才對數.
原文章由 雪文 於 08-1-25 11:20 AM 發表 我有嘢想出讓, 前幾日係萬O換購咗榮華腊腸6條裝二包, 每包 28元, 有無人要呀 ?? 原我想買來送俾馬來客, 但佢哋而家又話新年唔來香港啦, 咁我屋企仲有好多腊腸, 睇吓有無人同我買咗佢. ...
原文章由 雪文 於 08-1-25 11:32 AM 發表 普通加. 咁我今晚帶埋出來, $56.- mask, OK你要一張啦, 今晚才對數.
原文章由 多利是 於 08-1-25 11:34 發表 睇唔到come 話要 tim, 咁我要1張, 可以嗎??
原文章由 雪文 於 08-1-25 11:36 發表 come,星期一約你油塘幾點等呀?? 你再俾mask我.
伯爵府
原文章由 雪文 於 08-1-24 21:03 發表 Funfun仔英文考到100分呀
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 11:40 發表 funfun 你好快d講有咩方法亞仔咁乖又咁叻啦wor 公起晒