註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-21 11:49 發表 hoganma D英文好D 喎!我好water架!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:56 發表 星期五要158 + 10%
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 11:57 發表 你都叫water, 咁我
原文章由 KY2004 於 08-1-21 11:47 發表 我鍾意竹野內豐呀!我要坐近DD先!
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 11:59 發表 嘩… 你咪玩la, 我d 真係water gor water ar
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 12:02 發表 咪係 不過我鍾意同d外國人講英文, 因為講錯左佢地唔會笑 未結婚前都試過落D識左2個日本妹, christmas就日日同佢地出去玩, 講下英文, 佢地又屎, 我地又屎, 亂up一通, 但好開心 ...
原文章由 KY2004 於 08-1-21 12:06 發表 唔係玩呀!我真係好water架!我上次去AUS唔係有個friend照住,同啞都冇分別。
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 12:03 發表 我公司冇個靚仔, 已經麻木哂:-| :-|
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 12:07 發表 信你就奇:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 KY2004 於 08-1-21 12:07 發表 你屋企個係咪得囉!:loveliness:
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 12:12 發表 就係唔靚仔, 又冇情趣, 又大男人,妖:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 12:11 發表 KY你再咁講, 就
原文章由 雪文 於 08-1-21 12:13 發表 Hoganma, 星期一啦, 仲未收到你PM荅案wor
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 12:13 發表 come, 我隻佬根本唔知你上過嚟.
原文章由 hoganmama 於 08-1-21 12:15 發表 我屋企個個不知幾靚仔, 又識氹我, i love him soooooooo much, 日日攬住黎錫