註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 11:09 發表 ky同love都唔見左
返回頂部
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:14 發表 我唔知平唔平呀, 只是見到有俾come睇吓. 我只是想買奶粉送人, 仲未買到
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:15 發表 Love我諗同佢老公做緊嘢.
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 10:25 發表 YAN02: 你老公好怕羞呢, 我地一上來佢即"閃"!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 11:17 發表 我買2張比我媽, 2張比我奶奶
原文章由 yan02 於 08-1-14 11:30 發表 他比較慢熱,熟左就會多的野講,加上趕住去養馬仔... 你地散兵時他就上來啦,仲問"班靚女甘快走" 我話,參觀完啦,都沒靚仔睇,麻去第2度睇囉 ...
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:32 發表 你真係有老人家心啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 11:21 發表 尋晚同朋友打羽毛球, 而家有d腳軟!
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:40 發表 有架BB車坐的諗住留俾姪女, 留到而家個B出世, 我媽又唔肯俾我放過佢屋企. 真係麻Q煩啦.
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:42 發表 好耐無運動, 除咗xx
原文章由 雪文 於 08-1-14 11:43 發表 yanma,昨晚我睇咗投名狀, 真係唔太明佢講咩, 場面又黑麻麻, 我睇來都唔啱睇呢D片.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 11:42 發表 你直接取去你弟家得唔得呀????
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 11:44 發表 投名狀~~~係咪老x呀?
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 11:41 發表 一年一次嘛, 雖然佢地口講話咁貴唔好買, 但我知佢地收倒其實好開心架, 而且~~~~我都好鐘意食的.
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 11:47 發表 我都有買gar, 因為買左就係99 or亞媽度食, 有人煎埋