關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1541#
發表於 08-1-7 11:27 |只看該作者
COME,OK.

不過今日無帶返公司, 因出門太急, 仲late.
星期三啦.


原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 10:44 發表

雪文: 你又"並"???

(你睇唔睇倒我POST呀??? 我想借周杰倫)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1542#
發表於 08-1-7 11:28 |只看該作者
下午off la, 今朝都唔想返工, 尋晚上網上到成12點
原文章由 cyclmama 於 08-1-7 11:27 發表
Hi all!

今日病到c c 吓, 成晚係咁咳, 冇瞓到, d 嘢又成座山咁, 真係好想:cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
1543#
發表於 08-1-7 11:28 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:25 發表

我諗都幾難啦.
(LOVE: 如果你去得成旅行, 可否幫我買多一個肚臍袋呢? 因我LIKE果款, HK已經唔再出啦 )

come come:

咁你買LV定Guccx呀?定2個都買呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
1544#
發表於 08-1-7 11:28 |只看該作者
JAY 套moive, 我都想排隊睇
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1545#
發表於 08-1-7 11:30 |只看該作者
我細個時都係白無 不過我年年學期尾都有得上台拿呢d獎的 (art,講story,唱歌,常識問答比賽,x誦等等)唔洗學靠自己的,講真果時邊有人理呀,我係大女亞媽又要照顧幾件我放左學仲要幫手做好多野tim呀




原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:22 發表
真係好貴

而家d小朋友真係好幸福, 咩都有, 諗番我地細個個陣, mud都無得學, 學校ballet班老師都choose d 靚女仔去學, 我無份  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1546#
發表於 08-1-7 11:30 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:22 發表
學校ballet班老師都choose d 靚女仔去學, 我無份  

我間小學直頭無LEE家野添架.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1547#
發表於 08-1-7 11:30 |只看該作者
我尋日去左買部新電腦, 屋企個部就黎打柴, 免息廿四個月供, 每月二百幾
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:27 發表
我部機已經夠慢架啦....剛剛打D字仲無晒:cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
1548#
發表於 08-1-7 11:30 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-7 11:27 發表
Hi all!

今日病到c c 吓, 成晚係咁咳, 冇瞓到, d 嘢又成座山咁, 真係好想:cry: :cry: :cry:

cy,

你點呀?

我同你差唔多咋,晚晚都咳CC吓,個throat又痛。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1549#
發表於 08-1-7 11:32 |只看該作者
come

你細個係咪係藍田讀書?

我sau mau ping大gar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:30 發表

我間小學直頭無LEE家野添架.

Rank: 8Rank: 8


17382
1550#
發表於 08-1-7 11:32 |只看該作者
thanks

咁早d都好,總之我10點前返到公司就得啦


原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:24 發表
同學仔媽咪話無得1點後wor, 所以佢改左8:30

Rank: 6Rank: 6


6601
1551#
發表於 08-1-7 11:32 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:26 發表
love

你去europe邊幾個國家?

我尋日都同我老公講, 如果真係賣左層樓, 我點都要去一轉日本

hoganma,

8吓先,你sell左層樓,賺得多唔多呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1552#
發表於 08-1-7 11:33 |只看該作者
可能你女班主任肯等佢呢, 佢咁好人, 我仔個就….
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:32 發表
thanks

咁早d都好,總之我10點前返到公司就得啦

Rank: 6Rank: 6


6601
1553#
發表於 08-1-7 11:33 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:30 發表

我間小學直頭無LEE家野添架.

我學校有,但貴到C,我想學都冇啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1554#
發表於 08-1-7 11:33 |只看該作者
因我係二手居屋, 仲係99年買, 叫做打個和, 賺d d d d d d lor, 所以仲係母親的抉擇, 都唔知sell or not
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:32 發表

hoganma,

8吓先,你sell左層樓,賺得多唔多呀?

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-7 11:35 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1555#
發表於 08-1-7 11:33 |只看該作者
okok無問題,去得成架啦因為比左錢啦

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:25 發表

我諗都幾難啦.
(LOVE: 如果你去得成旅行, 可否幫我買多一個肚臍袋呢? 因我LIKE果款, HK已經唔再出啦 )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1556#
發表於 08-1-7 11:34 |只看該作者
雪文: 套戲下次見面你先比我啦, THANK.

CY: 你睇左醫生未呀?

KY: 想買2個(如果LOVE OK的話)

HOGANMA: 你咁HAPPY? 攰攰地就走半DAY???

Rank: 6Rank: 6


6601
1557#
發表於 08-1-7 11:36 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:33 發表
okok無問題,去得成架啦因為比左錢啦

love love,

我都仲諗緊叫你幫買LV speedy25定Guxxx好!係另一個topic睇到,而家係France買,約88折到喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1558#
發表於 08-1-7 11:37 |只看該作者
唔係, 我係叫cy off 咋

我唔係太like請病假, 因為唔係幾好意思
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:34 發表
雪文: 套戲下次見面你先比我啦, THANK.

CY: 你睇左醫生未呀?

KY: 想買2個(如果LOVE OK的話)

HOGANMA: 你咁HAPPY? 攰攰地就走半DAY???

Rank: 6Rank: 6


6601
1559#
發表於 08-1-7 11:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:34 發表
雪文: 套戲下次見面你先比我啦, THANK.

CY: 你睇左醫生未呀?

KY: 想買2個(如果LOVE OK的話)

HOGANMA: 你咁HAPPY? 攰攰地就走半DAY???

come come:

2個!你都變富婆lu! 係咪neverfull同餃子袋呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1560#
發表於 08-1-7 11:39 |只看該作者
你又買
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:36 發表

love love,

我都仲諗緊叫你幫買LV speedy25定Guxxx好!係另一個topic睇到,而家係France買,約88折到喎!
‹ 上一主題|下一主題